• Emmaoc­hTommy
    Äldre 11 Aug 08:06
    10121 visningar
    35 svar
    35
    10121

    Påskbrudar 2011?

    hej alla planerande brudar!
    är det någon som planerar att gifta sig på påsk 2011? vore kul att höra hur långt ni har kommit osv och gärna följas åt de sista månaderna!

  • Svar på tråden Påskbrudar 2011?
  • Emmaoc­hTommy
    Äldre 24 Jan 09:35
    #21

    okej!
    kul att se ert preliminära schema!

    Ja vi har oxå fått mycket positiva tillrop om inbjudan, som vi själva är så nöjda med. Det är lite overkligt när folk faktiskt börjar anmäla sig!!!
    kram

  • Liiisa­n
    Äldre 25 Jan 09:12
    #22

    FIck boka frissa nu.. KANON PRIS! blev tok förvånad, ännu ett exempel på att man ska titta runt innan man bokar. 1500 för 2 timmar- smink å frisyr för tärna och mig. SHIIIT :) Nu har vi korta frisyrer men endå...

    Va å provade min klänning igår ,med skorna och köpte en tiara. Nu ska jag fixa smyckena med å lite sådant. Häftigt :) Min ring håller dom på att göra..... SJUKT va fort de går nu hehe 

  • Emmaoc­hTommy
    Äldre 29 Jan 12:52
    #23

    OJ va billigt!!!

  • Liiisa­n
    Äldre 23 Feb 08:58
    #24

    Hur går de ???

    här är de mesta i full gång, de ärnåt varje vecka haha.. min ring är klar! lokalen ska vi titta på en gång till, köpa dukar  å allt sådant i mars... bordplaceringsskissen är på börjad...

    OJOJ...tjejer....sjukt detta haha... känns overkligt!!!!  va hade ni andra för datum?

    vi har på påskafton 23 april 

  • Emmaoc­hTommy
    Äldre 3 Mar 20:54
    #25

    ojojoj jag håller med!!
    nu FLYGER tiden iväg!! Känns som om jag shoppas lite bröllopsgrejer varje dag TROTS att många inköp gjorts sen länge.
    Hur går det håller ni budgeten? jag kan tänka att det är ungefär nu som den börjar spricka;) jag tror vi ligger hyfsat till faktiskt.
    är så rädd för att bli stessad.
    Hade nästan glömt av möhippan. Den planeras tydligen men har INGEN aning om när och hur. Hur ska de lyckas lura MIG??;)
    23e april och påskafton är vår dag!
    kram

  • Liiisa­n
    Äldre 5 Mar 16:08
    #26

    Budget???? vi sa 30 000 de är sprucket för lääääänge sedan haha :)

    möhippa datum bestmt här med, men jag har ingen aning om när var å hur asg... spännande å läskigt haha

    Vilken kyrka ska ni gifta er?????

    beställde näbb kläder till sonen idag!  blir en sådan här:

    Barnkostym Kritstrecksrandigt västset Marlon - L030-2 
    och dessa skor! 
    Finskor för pojkar - K1241-122 

  • Emmaoc­hTommy
    Äldre 6 Mar 17:12
    #27

    åh vilken fin kille han kommer bli:)
    vi gifter oss i gnosjö kyrka i småland.
    Vi har nog inte spräckt budgeten än. och bara köpt fel servetter tre ggr haha.  men äsch lixom.

    ska prova den nästan färdigsydda brudklänningen på torsdag och det ska bli så kul!! har inte testat den i rätt tyg nån gång.
    Hoppas jag gått ned lite i omfång;)
    har ni nåt viktprojekt?
    mannen har gått ner duktiga 10 kg. men han hade en rejäl mage.
    kram

  • Liiisa­n
    Äldre 6 Mar 19:05
    #28

    vi i reftele... vilken tid har nbi? vi kl 15....hihi

    vart har du köpt klänningen? Min är nog oxå snart färdig sydd :) hos mrG i gislaved!!!!!

    njae inte direkt viktprojkekt! hade väl men de gick inte så bra hahaha 

  • Liiisa­n
    Äldre 7 Mar 11:30
    #29

    emma..va ska ni ha för bil?

  • Emmaoc­hTommy
    Äldre 13 Mar 19:03
    #30

    blev kidnappad på möhippa igår!!! Trodde nog inte att de skulle HÄMTA mig i Gnosjö (de flesta av mina vänner bor i göteborg, och jag också). Det var en kärleksfull och roliga dag. de hade verkligen anpassat dagen till mig och jag är glad att det är med än 5 veckor kvar till bröllopet.

    Vi gifter oss kl.14 på påskafton:)

    Vi ska åka en fn gammal bil som min vän äger och kör:)

    Min klänning sys av en vän här i gbg. provade häromdagen och jag hade gått ner lite i vikt(stolt!). Men kommer ju såklart vara mullig på bröllopet ändå. Så ser jag ut;) Var faktiskt inte helt hundra nöjd med allt på klänningen. Själva kjolen och baksidan var perefekt men midjan....hmmm....men äsch alltså. Så svårt såntdär:)

    kram

  • Liiisa­n
    Äldre 15 Mar 15:32
    #31

    VA härligt med möhippa, jag vet att nåt planeras men inte när.. jag jobbar ofta helger så de är inte så svårt å lista ut haha.... 
    Men va tråkigt med klänningen... de måste ju kännas rätt!!!!

    Va har ni för servetter???? 
    Funderar på dunii linne-känsla...

    ska göra färdigt vigsel programen i dagarna..... ska träffa catering firman inom någon vecka... gå igenom alla rätter.. vi ska ha påskbufee så de blir mycket mat hehe..... 

  • Liiisa­n
    Äldre 16 Apr 22:03
    #32

    En vecka kvar tjejer :)

    Har ni allt klart? 

  • Emmaoc­hTommy
    Äldre 19 Apr 22:13
    #33

    voine voine. jag hör mig själv säga att : vi gifter oss PÅ LÖRDAG!! n finns ingen återvändo det som inte är köpt är inte köpt osv. Vi har tyvärr några allvarliga mtgångar...bandet har tackat nej, och kostymen har INTE KOMMIT???och snart är det PÅSK....men få inte panik. jag har reservköpt coolt skjorta till honom som passa till chinos, fluga osv...men ÄNDÅ???
    puh
    hur har ni det ni andra?

  • Liiisa­n
    Äldre 20 Apr 21:20
    #34

    emma men fy, de lät inte skoj.....

    Vi har fått lokalen nu å ställt iordnign borden ikväll, imorgon blir de stryka dukar å annat små plock... på fredag dukning å de sista piffet hihi.....

    man kan inte fatta de.... känns överkligt... men de är de inte hihi!!!!!!!!!!!!!

    släkt på väg neråt mot oss, fantastiskt!!!! hihi....
    toppen väder verkar de bli med..... 

  • Liiisa­n
    Äldre 25 Apr 15:03
    #35

    Nu e vi herr å fru )

    EN helt otrolig dag! 

Svar på tråden Påskbrudar 2011?