• Carin o Mikael
    Äldre 25 Jul 21:41
    65726 visningar
    28 svar
    28
    65726

    Fixa naglar - bästa stället i Stockholm?

    Tar gärna emot tips på bra och prisvärt ställe att fixa sina naglar på i Stockholm, gärna i innestaden och gärna Södermalm.. tips??


    /C&M

  • Svar på tråden Fixa naglar - bästa stället i Stockholm?
  • Fru201­0
    Äldre 25 Jul 21:48
    #1

    Jag fixar hos Eva på Nails By Eve. Ligger vid St Eriksplan. Hon är bra. Tror hemsidan är www.nailsbyeve.se

  • Carin o Mikael
    Äldre 25 Jul 21:51
    #2

     


    Fru2010 skrev 2010-07-25 21:48:00 följande:
    Jag fixar hos Eva på Nails By Eve. Ligger vid St Eriksplan. Hon är bra. Tror hemsidan är www.nailsbyeve.se

    Tack!! Det var mkt bra priser hon hade. Har kollat på Vackra naglar på Brännkyrkagatan och hon tog 1100kr tror jag...


     


    /C&M

  • Vickym­b
    Äldre 25 Jul 23:07
    #3

    Pröva Jane´s Nailcare...hon är super...ligger mitt på söder...2 min från medis t-bana.


    tror det är janesnailcare. com eller .se eller nått...pröva ;)

  • Hjarta­fró
    Äldre 26 Jul 23:00
    #4

    Xinh xinh naglar tycker jag är grymt bra (och dessutom riktigt prisvärda). Salongen ligger Flemminggatan på Kungsholmen.

  • Lara C
    Äldre 12 Aug 18:45
    #6

    Puffar.


    Undrar dessutom om ev. skillnad på gelé och silke? Någon som kan upplysa mig?


     

  • N79
    Äldre 12 Aug 21:29
    #7

     


    Jag gör mina naglar på NH Nails. De är superduktiga. Priserna varierar beroende på terapeut. Jag går hos Jessica och hon ligger på den lägsta prisnivån, men är jätteduktigt tycker jag. 


    tror det är www.nhnails.se  


    Skillnaden mellan gelé och silke är att gelé är mycket mer hållbar. Med silke får du naturliga naglar, men de är skörare och du kan inte göra fransk manikyr som du kan göra med gelé. Jag har haft akryl och gelé och skulle absolut rekommendera gelé. 


     


    Lycka till!

  • Äldre 14 Aug 13:18
    #8

    Jag gör mina naglar varje månad på Nails center på Renstiernas gata på Söder... hon har ingen hemsida men det är enkelt att hitta salongen (ligger brevid busshållsplatsen Åsögatan om man åker med 3ans buss). Det är en thaitjej som har det, och hon har flera tjejer där. Bara hon som gör naglarna talar svenska, men det har aldrig varit problem där. De gör manikyr, jättebra naglar med en form av pulvergele som verkligen HÅLLER och är bra, pedikyr, fotmassage osv... jag tar den dyraste varianten varje månad, och gör fransk variant med sk rosa, och det kostar 400kr. Andra varianter kostar mellan 250-350kr. Det är jätteenkelt att få tid och hon har öppet alla dagar i veckan, så gå förbi och prata med henne.

  • Gorgeo­usnes
    Äldre 25 Aug 13:50
    #9

    Hmmmmm. Vad ska man ha på naglarna. har just köpt Sally Hansen Miraclegrowth. Tänkte sluta bita på mina naglar och sedan gör en fransk manikyr. Är det vad man brukar ha? Eller måste jag kanske ha förlängning? Vad ska jag då ha? Har aldrig gjort en manikyr.

  • gotmyn­ailsdi­d
    Äldre 25 Aug 14:42
    #10

    DEN ABSOLUT BÄSTA NAGELSALONGEN PÅ SÖDERMALM ÄR BRASNYGG PÅ BONDEGATAN!


    Nails center är (enligt min erfarenhet) riktigt, riktigt kassa. Fula naglar som inte håller. Gå till BraSnygg, där får du otroligt trevligt bemötande, underbar service, sjukt snygga naglar som HÅLLER. Bäst bäst bäst!!!


     


     

  • robiin
    Äldre 25 Aug 15:54
    #11

    Xinh Xinh på fleminggatan är klart bäst!

Svar på tråden Fixa naglar - bästa stället i Stockholm?