• andbey­ond
    Äldre 16 May 23:57
    294932 visningar
    2939 svar
    2939
    294932

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Äldre 17 May 00:09
    #1

    Fantabulous!!!!

  • Daa
    Äldre 17 May 07:33
    #2

    Jättefint, andbeyond!

    Kramar till alla!

  • Fru E
    Äldre 17 May 08:49
    #3

    God Morgon!


    Även jag hittade hit


    Bra trådstart andbeyond!


    Har möte hela dagen idag tills vi åker till kliniken så hinner bara vara här fram till 9


    Helgen har varit en liten pärs med magen, kommer inte ihåg att jag var så orörlig förra gången och jag har mer ont. Grodan Boll har gjort sin entre och jag borde ha köpt fler tunikor för att dölja magen men men.


    Idag kl 13.30 får vi tillbaka ett litet embryo, hoppas så att det vill stanna denna gången!


    på er!

  • Äldre 17 May 09:14
    #4

    Åh!!! Håller tummarna!!! Kramar om, men försiktigt så jag inte rör ömma magen!

  • Äldre 17 May 09:18
    #5

    Leksi: kom precis att tänka på att när e var helt ny hade jag henne ofta i mjukdelen som man kunde lyfta uri vagnen. Den fick hon ligga i när jag tvättade mig (dusha gjorde jag när vi var två) och jag kunde liksom lyfta med henne överallt utan att jag skulle bära henne hela tiden. Det hjälpte mig. Sen fick hem och hus förfalla. Mycket mackor mycke hämtemat och upptinat från frysen... Pussa lilla à från oss!

  • lanovi­a 08
    Äldre 17 May 09:27
    #6

    Lycka till idag Fru E!!!!

    Bra att du fixade trådstarten andbeyond.

    Hvidis hoppas du får en bra dag med din mamma. Skall hon vara hos dig några dagar?

  • lanovi­a 08
    Äldre 17 May 09:33
    #7

    Färdig mat var nyckelordet tyckte jag (tycker nästan fortfarande), något som man bara kan slänga in i mikron. Skall man ställa sig och laga lunch är det ju risk att man inte hinner äta.
    Någonting att bära runt lillen i är bra ja. Vi kör på babysitter här. Så man kan få händerna fria när man är själv.
    Och något som kan vara svårt, men man måste ju faktiskt få lov att borsta tänderna eller ta på sig kläder. Så skirker barnet så mår det inte dålligt om det får ligga kvar och skrika medans du snabbt gör dig klar, bara du finns i närheten och pratar med det. Det var något jag snabbt fick intalat mig och har memorerat sedan en BVCsköterska sa det. Annars hade jag nog gått naken med hål i tänderna de första veckorna.

  • lanovi­a 08
    Äldre 17 May 09:34
    #8

    Ingis??? *kramar*

  • Äldre 17 May 09:39
    #9

     


    lanovia 08 skrev 2010-05-17 09:34:25 följande:
    Ingis??? *kramar*

    I´m alive

  • Äldre 17 May 09:41
    #10

    läser, håller tummar o tår, skrattar o gråter tillsammans m er.

    Har dock trillat i depphålet igen....men jag är här

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...