• Lexy
    Äldre 12 Apr 18:08
    32820 visningar
    182 svar
    182
    32820

    CAMBRIDGE kuren - Tråd 17. Alla gamla och nya se hit!

    Vår gamla tråd är stängd så jag tar mig friheten att starta en ny tråd.

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.htm...
    Tråd nr 14: brollopstorget.se/Forum-2-19/m3385346.html
    Tråd nr 15: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3544775.htm...
    Tråd nr 16: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3634803.html

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

    Lycka till :)

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - Tråd 17. Alla gamla och nya se hit!
  • Lexy
    Äldre 12 Apr 18:12
    #1

    Inte kommer ni undan för att vår gamla tråd är stängd :)

    Dag 43 av 77 för mig nu och det blev bara en viktminskning på 1,4 kg under vecka 6. Inte så jättebra men någon gång ska det väl gå mindre bra också :)

    Nu kör vi, sommaren 2010 närmar sig!

  • Nilla2­007
    Äldre 13 Apr 07:24
    #2

    -5 kg är det här nu, 2,6 kg på 1 vecka. Kör så det ryker i 14 veckor nu, suck!

    *lägger till favouriter*

  • KB4eve­r
    Äldre 13 Apr 10:06
    #3

    Hej alla,

    Här rullar det på. Har kört en vecka nu. Har gått över förväntan men nu undrar jag om jag ska börja gå kombinerad kur f.o.m. helgen för att ha lite ork att träna. Än så länge har jag inte orkat mycket och är helt slut i kroppen...

    Jemmaj, har du hittat hit?
    Hur har det gått för dig tjejen? Jag läste ett inlägg att du varit väldigt sugen. Det har jag åxå!! Det är inte lätt att sitta med en tråkig sojamjölsdryck när sambon äter det ena goda efter det andra. Helgen kändes inte ens som helg när jag inte fick dricka vin och äta gott som vi brukar göra hehe.
    Men, det har ju gett resultat iaf! :) Jag borde egentligen väga mig imorn men funderar på att vänta till fredag då min "roliga vecka" precis börjat och jag är svullen som en gris idag haha. Får knapp av mig förlovningsringen :S Så om jag väger mig imorn kanske jag blir besviken och ger upp och det vill jag inte! Då väntar jag hellre några dagar tills vätskan lämnat kroppen...

    Ska du fortsätta med ren kur en vecka till??

    Sköt om dig :)

  • Lexy
    Äldre 13 Apr 12:43
    #4

    Kul att ni har hittat hit :)

    Dag 44 för mig idag och nu har jag gått ner exakt 15 kilo, känns helt kanon!

    Nilla2007
    Grattis till den fina viktminskningen! Wow ska du köra 14 veckor, jag önskar dig ett stort lycka till! Jag ska köra 11 veckor :) Det är inte lätt men bara man tar en sekund, minut, timme, dag och vecka i taget så går det bra :D

    KB4ever
    Jag hade inte heller mycket ork i början, men tvingade mig till träning :) Om du känner att du kan gå på kombi utan att fuska för mycket så tycker jag att du ska göra det. Att träna är mycket mer viktigare. Det sägs att en överviktig som tränar är mer hälsosammare än en normalviktig som inte tränar :)

  • Lexy
    Äldre 13 Apr 17:11
    #5

    Om det är någon som är intresserad så har jag startat en blogg om min resa med ck www.nogg.se/lexy :)

  • jemmaj
    Äldre 13 Apr 19:43
    #6

    Heyyy...nu hittade jag hit..:D vad hände med den gammla tråden??

    jaja då har vi denna att skriva på istället..;)
    idag har jag och du kört en vecka..hur har det gått med vikten, vet du hur mycket du har gått ner..

    jag vägde mig aldrig förra tisdagen men låg mellan 68, något eller kanske 67.8

    låg idag på 64.1 så det är juh bra för en vecka.. har faktiskt tre påsar kvar från en annan gång..tänkte ta dem imorn och sen är det slut på ren kur för min del...har bara 3-4 kg kvar till målvikten...ska försöka ta det med maten ...mindre mängder och mina promenader..;) får hoppas det går..eftersom ekonomin inte tillåter mer cambridge just nu haha ... hur har det gått för dig..gick helgen bra el..? jag var helt galen ville äta upp allt och alla haha men gjorde inte det..har hållt mig,..så funderar som sagt på äta de sista tre påsarna imorn och börja med mat upptrappning på torsdag..själv då??

    hoppas du blev nöjd för veckan som gått med ren kur..visst var det inte så jobbigt men det är juh ens mind som kontrollerar en.. ush alltså


    KB4ever skrev 2010-04-13 10:06:39 följande:
    Hej alla, Här rullar det på. Har kört en vecka nu. Har gått över förväntan men nu undrar jag om jag ska börja gå kombinerad kur f.o.m. helgen för att ha lite ork att träna. Än så länge har jag inte orkat mycket och är helt slut i kroppen... Jemmaj, har du hittat hit? Hur har det gått för dig tjejen? Jag läste ett inlägg att du varit väldigt sugen. Det har jag åxå!! Det är inte lätt att sitta med en tråkig sojamjölsdryck när sambon äter det ena goda efter det andra. Helgen kändes inte ens som helg när jag inte fick dricka vin och äta gott som vi brukar göra hehe. Men, det har ju gett resultat iaf! :) Jag borde egentligen väga mig imorn men funderar på att vänta till fredag då min "roliga vecka" precis börjat och jag är svullen som en gris idag haha. Får knapp av mig förlovningsringen :S Så om jag väger mig imorn kanske jag blir besviken och ger upp och det vill jag inte! Då väntar jag hellre några dagar tills vätskan lämnat kroppen... Ska du fortsätta med ren kur en vecka till?? Sköt om dig :)
  • Lexy
    Äldre 13 Apr 21:12
    #7

    Den andra tråden stängdes för det har gått 3 månader. Så du ska sluta nu =/ Vad tråkigt men grattis till resultatet :)

  • jemmaj
    Äldre 13 Apr 21:15
    #8

    jahaa... så när det gått tre månader stängs denna tråd också?

    jag vet känns tråkigt men samtidigt så kan jag inte köra ren kur just nu..mestadels pga ekonomin.. men jag är nöjd med vikten men ska såklart ner till min målvikt innan sommaren..;) så jag kanske kanske kör en veckas ren kur till i maj månad då löning kommer..:P hihi el så försöker jag nu med mat..massa tonfisk sallad o lite ägg haha.. ok lite annat gott oxo men ska försöka utan..;)

    hur har det gått nu för dig ??


    Lexy skrev 2010-04-13 21:12:24 följande:
    Den andra tråden stängdes för det har gått 3 månader. Så du ska sluta nu =/ Vad tråkigt men grattis till resultatet :)
  • emerss­on
    Äldre 13 Apr 21:52
    #9
    jemmaj skrev 2010-04-13 19:43:24 följande:
    Heyyy...nu hittade jag hit..:D vad hände med den gammla tråden??jaja då har vi denna att skriva på istället..;)idag har jag och du kört en vecka..hur har det gått med vikten, vet du hur mycket du har gått ner..jag vägde mig aldrig förra tisdagen men låg mellan 68, något eller kanske 67.8 låg idag på 64.1 så det är juh bra för en vecka.. har faktiskt tre påsar kvar från en annan gång..tänkte ta dem imorn och sen är det slut på ren kur för min del...har bara 3-4 kg kvar till målvikten...ska försöka ta det med maten ...mindre mängder och mina promenader..;) får hoppas det går..eftersom ekonomin inte tillåter mer cambridge just nu haha ... hur har det gått för dig..gick helgen bra el..? jag var helt galen ville äta upp allt och alla haha men gjorde inte det..har hållt mig,..så funderar som sagt på äta de sista tre påsarna imorn och börja med mat upptrappning på torsdag..själv då?? hoppas du blev nöjd för veckan som gått med ren kur..visst var det inte så jobbigt men det är juh ens mind som kontrollerar en.. ush alltså
    Det är ju jättebra, måste oxå köra en vecka snart här. Min vikt har banne mig fastnat igen, 64,6 kg, sitter som berg :( Men men, jag försöker äta nyttigt tills vidare sen ska jag banne mig köra en vecka igen, du måste fortsätta hänga här jemmaj :) så jag för höra hur det går för dig. (jag har bara ätit mat nu en vecka, inga påsar, måste spara lite så man kan bli peppad till att köra en vecka i sträck på ren kur sen ist)
  • emerss­on
    Äldre 13 Apr 21:55
    #10
    Lexy skrev 2010-04-13 17:11:40 följande:
    Om det är någon som är intresserad så har jag startat en blogg om min resa med ck www.nogg.se/lexy :)
    Den ligger redan på "favoriter" :) Tackar :) Älskar o följa andras viktminskning, det peppar verkligen bra det .. :)
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - Tråd 17. Alla gamla och nya se hit!