• Prince­ssPink
    Äldre 11 Apr 00:22
    36758 visningar
    221 svar
    221
    36758

    September 2011!

    Vi ska gifta oss den 3 september - 2011. :)

    Finns det någon mer som ska gifta sig i september? :)

  • Svar på tråden September 2011!
  • kikki kikki
    Äldre 12 Sep 13:43

    Har nu fått massor gjort under helgen...klänningen blev klar idag så det enda som är kvar är:


    Dekorations blommor


    Tårtorna


    Maten.


    så det känns som jag har kopll på läget.

  • Tiisa
    Äldre 18 Sep 08:21

    Hallå!


    Längesen ni uppdaterade, hur har det gått för er? :D

  • Ihöst
    Äldre 18 Sep 09:26

    För oss gick det rätt bra. Vi hade ju vigseln utomhus och ingen direkt fest efteråt (Tänkte ha den senare).

    Lite missar under fotograferingen var att jag glömde ta bort ett hårband som jag hade på höge handled, kom på det efter halva fotograferingen. Samtidigt kom jag på att jag glömt ta på mina smycken. Min man hade även ringen på fel hand, haha.

    Vi hade en jättemysig hotellnatt på Elite park avenue med champagne, choklad och fruktfat på rummet när vi kom dit. Tre-rättters middag nere i restaurangen och möjlighet till frukost på rummet. Vi glömde dock att fylla i lappen så vi fick gå ner och äta på morgonen. Maten var riktigt god och hotellet var mysigt. Rekommenderas starkt.

    Jag gav honom min present som var en fotobok på mig med lättklädda bilder. Det uppskattades jättemycket!

    Lägger upp en länk med våra bröllopsfoton, vi fick dem igår

    www.facebook.com/media/set/&l=0ce540d50d&type=1

  • majfli­cka
    Äldre 18 Sep 10:48

    Hoppas det varit fint väder för er alla. Samtliga lördagarna nu i september har det varit uppehåll och så fina soliga sensommar dagar i Stockholm och jag hoppas innerligt ni på andra platser i landet haft det lika fint!

    När det är så fina dagar kan man ju verkligen rekommendera att gifta sig i september efter sommarhetsen ;)

    Trodde inte jag skulle ha det men har faktiskt lite post bröllops blues;) Trots att vi lagt ribban lågt och inte hade ett picture perfect bröllop så har man ju ändå planerat inför det i 1 år.  I en månad till el så kan jag nog uppehålla mig med att fixa med tackkort samt placera ut våra bröllopspresenter på olika ställen i lägenheten men sen måste jag nog ta mig ur min bröllopsperiod ;)

  • Äldre 18 Sep 18:53

    ÅH! Vi hade en fantastisk dag och kanonväder - inte ett moln på himlen! (Julita, Södermanland)

    Återkommer med mer så fort jag landat hemma  

  • CiaLia
    Äldre 18 Sep 20:31

    Jag har vart lite gnällig här på forumet för att jag tyckte mitt hår blev misslyckat, vi kom så sent till kyrkan, vi hade oinbjudna gäster som dök upp på middagen men när man ser alla bilder folk har tagit glömmer man snabbt alla incidenter å blir i stället bara jättelycklig. Vi gifte oss 3 sep å vädret var helt fantastiskt, fick inte användning av varken paraply el bolero, vår festlokal låg vid vattmet med egen brygga å så så vi var mer än glada över att kunna ha så mycket av festen utomhus vid vattnet.  Lycka till till all er som har er dag kvar, önskar man kunde göra om allt igen. Ett hett tips, låt någon filma er under dagen inte bara fota.


  • kikki kikki
    Äldre 20 Sep 14:54

    Nu har jag äntligen blivit fru.......allt gick som på räls.....ler.....MEN.....allt hade vart helt underbart om inte min mans bittra styvmor hade vart med....hon började redan ett par dagar innan att ringa och klaga på allt...hon ville att jag skulle ändra bordsplaceringen och sa att vi satt fel.....och på bröllopsdagen så gick hon runt och fällde spydiga och elaka komentarer så alla gäster undrade ven fan hon var....hon vred på våningstårtan så att den översta tårtan for i golvet.....hon ställde sig mitt på golvet och började tjata på mig och min man så jag fick ryta i till henne att "gå för fan och sätt dig nu".....hon blev skitfull och stötte på en 20 årig serverings personals kille så att andra gäster fick ingripa.....men förutom henne så var allt helt underbart och vi hade det toppen....vi kom isäng kl 3 på natten.

  • Viccan
    Äldre 20 Sep 15:11
    kikki kikki skrev 2011-09-20 14:54:51 följande:
    Nu har jag äntligen blivit fru.......allt gick som på räls.....ler.....MEN.....allt hade vart helt underbart om inte min mans bittra styvmor hade vart med....hon började redan ett par dagar innan att ringa och klaga på allt...hon ville att jag skulle ändra bordsplaceringen och sa att vi satt fel.....och på bröllopsdagen så gick hon runt och fällde spydiga och elaka komentarer så alla gäster undrade ven fan hon var....hon vred på våningstårtan så att den översta tårtan for i golvet.....hon ställde sig mitt på golvet och började tjata på mig och min man så jag fick ryta i till henne att "gå för fan och sätt dig nu".....hon blev skitfull och stötte på en 20 årig serverings personals kille så att andra gäster fick ingripa.....men förutom henne så var allt helt underbart och vi hade det toppen....vi kom isäng kl 3 på natten.
    Fyyyyy vilken hemskt person. Hur kan man vara så himla ond och vilja förstöra så otroligt mycket för brudparet som verkligen slitit och kämpat med allt runt omkring denna dag.
    Jag skulle verkligen bli jätte ledsen och besviken om någon ville förstöra så för oss på denna väldigt speciella dag.

    Jag hoppas verkligen att hon ångrar detta och att hon gett er en väldigt bra förklaring och ursäkt, speciellt till dig.

    Önskar du aldrig behövt upplevt detta på er finaste dag.
  • Krazzz­y
    Äldre 21 Sep 09:44

    Vi gifte oss den 3/9 som visade sig vara en underbar sen sommar dag Kyss
    Lägger in en bild på oss i familjen. Det är en jätte duktig tjej som vi hade som fotograf.

    Foto: Tessan från ATL studio


  • kikki kikki
    Äldre 21 Sep 19:26
    Viccan skrev 2011-09-20 15:11:57 följande:
    Fyyyyy vilken hemskt person. Hur kan man vara så himla ond och vilja förstöra så otroligt mycket för brudparet som verkligen slitit och kämpat med allt runt omkring denna dag.
    Jag skulle verkligen bli jätte ledsen och besviken om någon ville förstöra så för oss på denna väldigt speciella dag.

    Jag hoppas verkligen att hon ångrar detta och att hon gett er en väldigt bra förklaring och ursäkt, speciellt till dig.

    Önskar du aldrig behövt upplevt detta på er finaste dag.

    Jag har inte pratat med henne och jag känner verkligen inte för att göra det heller just nu.....och det ringer folk hela tiden och undrar vem den sura tanten var....jag blir argare och argare för varje dag som går.


    Jag kommer att vara hård och inte bjuda henne på varken födelsedagar eller annat

Svar på tråden September 2011!