• Prince­ssPink
    Äldre 11 Apr 00:22
    36760 visningar
    221 svar
    221
    36760

    September 2011!

    Vi ska gifta oss den 3 september - 2011. :)

    Finns det någon mer som ska gifta sig i september? :)

  • Svar på tråden September 2011!
  • Tiisa
    Äldre 5 Sep 08:24
    Aniara4 skrev 2011-09-04 22:38:31 följande:

    Vad härligt att höra att det viktiga klaffade, ni verkar ha haft en alldeles underbar dag ju! :D


    Det där med skorna och jeansen och korsett kanske inte var så jätteroligt just då, men jag drog på munnen när jag läste om det! ;)

  • Cylt
    Äldre 5 Sep 21:29

    Åhh... Förmodligen har vi ändrat planerna lite - om det går att lösa. Istället för att vigas före dopet kanske vigselförrättaren kan komma till kalaset efteråt. På så sätt skulle alla våra vänner kunna vara med ändå och vi kan hålla det hemligt ända tills på lördag *hoppas, hoppas, hoppas...*

  • Tiisa
    Äldre 6 Sep 07:44
    Cylt skrev 2011-09-05 21:29:09 följande:
    Åhh... Förmodligen har vi ändrat planerna lite - om det går att lösa. Istället för att vigas före dopet kanske vigselförrättaren kan komma till kalaset efteråt. På så sätt skulle alla våra vänner kunna vara med ändå och vi kan hålla det hemligt ända tills på lördag *hoppas, hoppas, hoppas...*
    Oj.. Vilken skojig idé! Jag hoppas den klaffar! :D
  • Margau­x
    Äldre 6 Sep 08:20
    Tiisa skrev 2011-09-03 09:04:21 följande:
    Jag ser fram emot allas bilder! :) Samtidigt som inbjuden släkt från skottland kommer på vårt datum för det är lika dyrt att boka om eller avboka som att komma.. Och de förväntar sig nog ett glatt, piggt bemötande, ska ordna en grillfest.. Egentligen vill jag gräva ner mig hela september och kika fram lagom till planering inför julafton :)
    Jag tycker du är jättetuff som tar emot gäster och ska ordna och fixa under era omständigheter..... Stannar de länge?
    Vi har folk som kommer från Sydamerika och Spanien och de känns som om de ska vara här i en evighet. Veckan innan bröllopet räknar jag inte hinna något annat än att att organisera familj, övernattningar och middagar för alla....

    Hoppas ni får en trevlig släktfest trots allt!
  • Tiisa
    Äldre 6 Sep 13:07
    Margaux skrev 2011-09-06 08:20:01 följande:
    Jag tycker du är jättetuff som tar emot gäster och ska ordna och fixa under era omständigheter..... Stannar de länge?
    Vi har folk som kommer från Sydamerika och Spanien och de känns som om de ska vara här i en evighet. Veckan innan bröllopet räknar jag inte hinna något annat än att att organisera familj, övernattningar och middagar för alla....

    Hoppas ni får en trevlig släktfest trots allt!

    Åh tack :) Det underlättar oerhört att de är så fruktansvärt trevliga och lättsamma, på sätt och vis tar det tankarna från annat :) Men jag har sagt det förr: jag sitter ju kvar här, planerar ett ännu större bröllop fast jag inte vet hur framtiden ser ut, så jag är nog lite psykiskt sjuk också haha


    Oj vad långväga, men kul att de kan komma! Helt underbart när folk samlas till bröllop :D

  • majfli­cka
    Äldre 6 Sep 17:34
    Tiisa skrev 2011-08-31 10:04:50 följande:
    USCH! Krya på dej och skriv gärna om Dagen sen när du har tid så jag får höra hur den var/gick ? :D
    Nu är jag gift! =) Dagen var så mycket bättre än jag vågat hoppas på. Var som att inget kunde gå fel  o gjorde det just det så kvittade det;) Vädre var oslagbart, jag o min make kände oss kanon snygga ;), lokalen med trädgård var underbar, maten var fantastisk och festen blev grym! Alla slog klackarna i taket, från 16-åriga kusinen till 80-åriga Agda! De fick köra ut oss vid stägningsdags ;) Underbar känsla att se alla glada anhöriga/vänner som är där för ens skull! Oslagbart!

    Önskar er alla som har dagen kvar ett stort: Grattis! För jag skulle vilja få gifta mig vareviga dag;)
  • Tiisa
    Äldre 7 Sep 07:39
    majflicka skrev 2011-09-06 17:34:19 följande:
    Nu är jag gift! =) Dagen var så mycket bättre än jag vågat hoppas på. Var som att inget kunde gå fel o gjorde det just det så kvittade det;) Vädre var oslagbart, jag o min make kände oss kanon snygga ;), lokalen med trädgård var underbar, maten var fantastisk och festen blev grym! Alla slog klackarna i taket, från 16-åriga kusinen till 80-åriga Agda! De fick köra ut oss vid stägningsdags ;) Underbar känsla att se alla glada anhöriga/vänner som är där för ens skull! Oslagbart!

    Önskar er alla som har dagen kvar ett stort: Grattis! För jag skulle vilja få gifta mig vareviga dag;)
    Härligt! STort grattis till er! :D
  • Mariam­ilena8­0
    Äldre 7 Sep 08:23
    majflicka skrev 2011-09-06 17:34:19 följande:
    Nu är jag gift! =) Dagen var så mycket bättre än jag vågat hoppas på. Var som att inget kunde gå fel  o gjorde det just det så kvittade det;) Vädre var oslagbart, jag o min make kände oss kanon snygga ;), lokalen med trädgård var underbar, maten var fantastisk och festen blev grym! Alla slog klackarna i taket, från 16-åriga kusinen till 80-åriga Agda! De fick köra ut oss vid stägningsdags ;) Underbar känsla att se alla glada anhöriga/vänner som är där för ens skull! Oslagbart!

    Önskar er alla som har dagen kvar ett stort: Grattis! För jag skulle vilja få gifta mig vareviga dag;)
    Grattis=) Det låter precis som våran dag, helt perfekt=) Synd bara att allt ska vara över på ett ögonblick...
  • kikki kikki
    Äldre 8 Sep 19:29
    majflicka skrev 2011-09-06 17:34:19 följande:
    Nu är jag gift! =) Dagen var så mycket bättre än jag vågat hoppas på. Var som att inget kunde gå fel o gjorde det just det så kvittade det;) Vädre var oslagbart, jag o min make kände oss kanon snygga ;), lokalen med trädgård var underbar, maten var fantastisk och festen blev grym! Alla slog klackarna i taket, från 16-åriga kusinen till 80-åriga Agda! De fick köra ut oss vid stägningsdags ;) Underbar känsla att se alla glada anhöriga/vänner som är där för ens skull! Oslagbart!

    Önskar er alla som har dagen kvar ett stort: Grattis! För jag skulle vilja få gifta mig vareviga dag;)

    Grattis......jag har drygt 1 vecka kvar


     

  • Cylt
    Äldre 8 Sep 23:18

    Majflicka; Grattis, vad härligt!! Här är det två dagar kvar och det är kaos här. BM är tokförkyld, vi får ingen återkoppling om var och när vi kan hämta nyckeln. Jag måste ringa vår förskräckliga präst imorgon *hua* Det måste blåsas ballonger, göras snittar och köpas presenter till fotograf och solist (vänner som gör det "som present" Men ändå... Just det dukar behövs och en massa grejer ska skrivas ut. Måste rota fram bröllopsbubblor och klänning, dessutom vill jag nog ha någon liten blomma också - och fixa naglarna... Och köpa godis till lillkillens godisbuffé. PUST, dessutom har jag med säkerhet glömt tusen grejer. Åhhh!

Svar på tråden September 2011!