• Prince­ssPink
    Äldre 11 Apr 00:22
    36738 visningar
    221 svar
    221
    36738

    September 2011!

    Vi ska gifta oss den 3 september - 2011. :)

    Finns det någon mer som ska gifta sig i september? :)

  • Svar på tråden September 2011!
  • Margau­x
    Äldre 29 Aug 21:03
    Tiisa skrev 2011-08-26 23:26:21 följande:
    Jag har ställt in vårt bröllop den 24/9 .. :( Känns hemskt.. Hänger kvar ett tag här ändå och ser hur det gick för er andra :)
    Ville bara skicka en kram till dig och lycka till i framtiden! Hoppas det löser sig för er.....
    Och en vacker dag får du ditt drömbröllop ska du se!!
  • Tiisa
    Äldre 29 Aug 23:25
    Eileme skrev 2011-08-29 16:38:03 följande:
    Nej alltså, hindersprövningen har jag haft hemma länge... men jag skickade den vidare till vigselförrättaren idag eftersom han ville ha den ett tag innan vigseln!
    Ja då förrstår jag! :)
  • Tiisa
    Äldre 29 Aug 23:25
    Margaux skrev 2011-08-29 21:03:45 följande:
    Ville bara skicka en kram till dig och lycka till i framtiden! Hoppas det löser sig för er.....
    Och en vacker dag får du ditt drömbröllop ska du se!!
    Tack!
  • Aniara­4
    Äldre 30 Aug 22:40

    ÄNTLIGEN är min klänning hemma, upplagd och klar! Nu kan jag lugna mina stackars nerver lite. Det mesta är faktiskt klart till på lördag, det är bara festprogrammen kvar. Men nu har vi fått igång den nya laserskrivaren och fästmannen har tagit hem en häftapparat från jobbet som klarar uppgiften, så nu är det bara att köra så snart vi skrivit färdigt!

  • CiaLia
    Äldre 30 Aug 23:24

    wahh snart bara 4 dagar kvar, väderraporterna ändras hela tiden men alldelles nyss när jag kollade såg det riktigtr bra ut i Sthlm på lör, 19 grader lite sol å lite moln.

    Imorn ska festhäften printas å eventuellt underkjol inhandlas. Inte köpt en enda present än till alla som hjälper oss så måste göra det med. Är det jättetrist att tex ge tärnorna var sitt presentkort på Åhlens city? Där finns ju verkligen allt tänkte jag.

    Undrar hur man ska lyckas sova bra natten innan? Jag kan sova oroligt ibland så hoppas på en bra natt, vill ju inte se ut som ett lik när man vaknar Obestämd

  • Eileme
    Äldre 31 Aug 07:56
    IdaPierre skrev 2011-08-29 15:37:31 följande:
    Shit pomes frite va tiden springer iväg!!! snart är det dags för vårat bröllop! 10 september!!! Känns som att de va igår vi spikade datumet o nu är de mindre än 14 dagar kvar.
    Känner mej superstressad!!!! Usch!! Träffade prästen i fredags o jisses vilken cool präst vi kommer ha..hahaha! Så det känns bra. det klickade mellan oss alla tre! Vilket kändes hur bra som helst..viktigt att det blir en bra präst.

    Ojojoj...kvar att göra då...kolla festlokalen på tisdag, göra klart festprogrammen och vigselprogrammen...hmmm ja sen är de ju dekorationen o det...men det mesta är väl klart fast ja känner mej stressad endå.

    Ujujuj...ni som gifter er den 10 sept har ni allt fixat lr hur ligger ni till??
    Jag lyckades faktiskt pyssla klart allt mitt igår kväll, känns skönt!!

    Så nu är det mest småplock kvar!
    Och att packa...gäller ju att inte glömma något kvar hemma
  • Aniara­4
    Äldre 31 Aug 08:56
    CiaLia skrev 2011-08-30 23:24:11 följande:
    Undrar hur man ska lyckas sova bra natten innan? Jag kan sova oroligt ibland så hoppas på en bra natt, vill ju inte se ut som ett lik när man vaknar Obestämd
    Ja usch, jag brukar inte ha svårt att sova, men när det är något speciellt slår jag upp ögonen en gång i timmen och undrar om det är dags. Men man går väl på adrenalin hela dagen sen!
    I natt slapp jag faktiskt mardrömmar för första gången på länge, jag tror det beror på att klänningen äntligen är färdig, vilket innebär att allt som är viktigt är klart.

    Sen kan saker alltid gå fel ändå, hur bra man än har planerat. Man får planera och förutse så gott man kan i förväg, men sen när det väl är dags går det inte att göra mer, då är det bara att hålla i sig och åka med!
  • majfli­cka
    Äldre 31 Aug 09:26

    Gifter mig på lördag o skulle träffa frisör + sminktjej idag men kunde inte sova på hela natten pga öronvärk och nu är jag insatt på Kåvepeninkur för dubbelsidig öroninflammation via FLM! Jackpot! ;) Inget att göra åt får lösa sig ändå. Gifta lär vi ju bli ändå! ;)

  • Tiisa
    Äldre 31 Aug 10:04
    majflicka skrev 2011-08-31 09:26:12 följande:
    Gifter mig på lördag o skulle träffa frisör + sminktjej idag men kunde inte sova på hela natten pga öronvärk och nu är jag insatt på Kåvepeninkur för dubbelsidig öroninflammation via FLM! Jackpot! ;) Inget att göra åt får lösa sig ändå. Gifta lär vi ju bli ändå! ;)
    USCH! Krya på dej och skriv gärna om Dagen sen när du har tid så jag får höra hur den var/gick ? :D
  • Aniara­4
    Äldre 31 Aug 10:55
    majflicka skrev 2011-08-31 09:26:12 följande:
    Gifter mig på lördag o skulle träffa frisör + sminktjej idag men kunde inte sova på hela natten pga öronvärk och nu är jag insatt på Kåvepeninkur för dubbelsidig öroninflammation via FLM! Jackpot! ;) Inget att göra åt får lösa sig ändå. Gifta lär vi ju bli ändå! ;)
    Ajajaj! Men penicillinet kommer åtminstone att hinna kicka in tills på lördag, så du kommer inte att ha så ont då. Fast å andra sidan kommer du inte att få dricka, och det är ju lite B...
Svar på tråden September 2011!