• Prince­ssPink
    Äldre 11 Apr 00:22
    36774 visningar
    221 svar
    221
    36774

    September 2011!

    Vi ska gifta oss den 3 september - 2011. :)

    Finns det någon mer som ska gifta sig i september? :)

  • Svar på tråden September 2011!
  • Krazzz­y
    Äldre 29 Aug 09:18

    Bara 4 ½ dag kvar... Å jag har oturen att bli iväg skickad på utbildning med jobbet i 3 dagar!!! Gaahhh! Demon
    Känner inte att just denna vecka var speciellt bra Obestämd

    Men men, jag får fixa klart programmen ikväll, lägga upp sonens byxor mm. Tror det mesta är klart annars, naglarna fixar jag sent torsdag kväll/natt när jag kommer hem från resan. En jätte gullig kompis som ställer upp. Men som tur är tog vi ledigt på fredag så vi hinner betala blommor åka till hotellet och lämna de saker som de skall ha till dukning mm. Sen är det hem och vila inför den stora dagen!

    Känner jag mig själv rätt så blir det inte mycket sova denna vecka .... Flört

  • Aniara­4
    Äldre 29 Aug 09:26
    Krazzzy skrev 2011-08-29 09:18:44 följande:
    Bara 4 ½ dag kvar... Å jag har oturen att bli iväg skickad på utbildning med jobbet i 3 dagar!!! Gaahhh! Demon
    Oh no! Det skulle aldrig ha funkat för mig. Det är såååååå mycket kvar att göra innan lördag ju! Där ser man vikten av att planera och göra saker i förväg...

    Jag har försökt börja tidigt och hade planerat att ha allting klart i väldigt god tid, men av någon anledning verkar alla i min omgivning sätta käppar i hjulen hela tiden, så nu är ju precis sådär stressad och frustrerad som jag INTE ville vara den här veckan!
  • Eileme
    Äldre 29 Aug 09:26

    12 dagar kvar och jag har svårt att förstå att det snart är dags :)
    Har denna veckan ut på mig att pyssla klart, vill inte ha saker att göra in i det sista...

    - Har kommit på att man kanske ska slänga sig i solariet några gånger, måste leta upp var.

    - Skickar hindersprövningen till VF idag.

    - Dags att börja packa allt som ska med...organisering delux krävs så att man inte glömmer något!

    - Måste prova alla kläder en sista gång och komma fram till vad jag vill ha för smycken...tror jag vill ha ett armband till, som jag måste hitta...eller göra *gosch*.

    - Ska träffa en representant för herrgården vi ska vara på nu på onsdag och gå igenom alla detaljer kring hur vi vill ha det.

    Jösses, blir nog en stressig vecka ändå

  • Krazzz­y
    Äldre 29 Aug 10:06
    Aniara4 skrev 2011-08-29 09:26:52 följande:
    Oh no! Det skulle aldrig ha funkat för mig. Det är såååååå mycket kvar att göra innan lördag ju! Där ser man vikten av att planera och göra saker i förväg...

    Jag har försökt börja tidigt och hade planerat att ha allting klart i väldigt god tid, men av någon anledning verkar alla i min omgivning sätta käppar i hjulen hela tiden, så nu är ju precis sådär stressad och frustrerad som jag INTE ville vara den här veckan!
    Vi hade ju tur att ringarna passade iaf, fick hämta dem i fredags efter en veckas försening Förvånad För det ställer heltklart till det att jag måste åka iväg. Det är dessutom första gången jag är ifrån mina barn så länge!
    Får väll försöka fixa så gott det går med inpackningar och ansiktsmasker å allt som skall göras ändå Tungan ute
  • LisaEl­eonor
    Äldre 29 Aug 13:37

    nitton dagar kvar och nu börjar jag bli stressad. Vi har askar till favours kvar att göra, mycket av pysslet till vigselprogram och festprogram kvar. Där har vi gjort hälften ungefär. Favoursarna gör jag klart idag i alla fall.


    Sedan måste vi till lokalen en gång till och verkligen bestämma hur vi ska dekorera. Även om vi har alla dekorationer.


    Godis till festen är inte köpt, och en tjej som ska hjälpa till har vi inte kontaktat än. Så jag är stressad. Men satsar på att pyssla hela dagen och sedan sätta sambon på telefonsamtal. Det löser sig ju säkert. Vi blir ju gifta hur som helst...

  • Tiisa
    Äldre 29 Aug 14:23
    Eileme skrev 2011-08-29 09:26:57 följande:
    12 dagar kvar och jag har svårt att förstå att det snart är dags :)
    Har denna veckan ut på mig att pyssla klart, vill inte ha saker att göra in i det sista...

    - Har kommit på att man kanske ska slänga sig i solariet några gånger, måste leta upp var.

    - Skickar hindersprövningen till VF idag.
    Det lät stressigt! Hoppas du hinner få hindersprövningen, vår tog strax över 2 veckor. Inte menat att skrämma dig, bara hoppas du slipper samma. Lycka till! :)
  • Tiisa
    Äldre 29 Aug 14:29
    Cylt skrev 2011-08-28 23:44:39 följande:
    Dumma citeringsknapp! Mitt inlägg var inledningsvis riktat till Tiisa!
    :)  Jag är en självplågare.. Har startat en ny budget till och med, till mitt "om-ifall-kanske-senare-framtida-drömbröllop" blir av. Nu finns en del hemma, en HEEL del grejor.. Min svåger ringde och sa att om det handlade om ekonomin så ställer han gladeligen upp och betalar resterande. Urgulligt, han är underbar, men det handlar ju inte om det :-/

    *S* Åh vad kul att baka massa kakor!! :D Hoppas du får tid snart, det kan lätt bli att man inte får den tid man vill pga barnen men blir det som det är tänkt så blir det, annars blir det något annat alldeles alldeles underbart ;)
    Ska du göra ditt eget hår också? :)
  • IdaPie­rre
    Äldre 29 Aug 15:37

    Shit pomes frite va tiden springer iväg!!! snart är det dags för vårat bröllop! 10 september!!! Känns som att de va igår vi spikade datumet o nu är de mindre än 14 dagar kvar.
    Känner mej superstressad!!!! Usch!! Träffade prästen i fredags o jisses vilken cool präst vi kommer ha..hahaha! Så det känns bra. det klickade mellan oss alla tre! Vilket kändes hur bra som helst..viktigt att det blir en bra präst.

    Ojojoj...kvar att göra då...kolla festlokalen på tisdag, göra klart festprogrammen och vigselprogrammen...hmmm ja sen är de ju dekorationen o det...men det mesta är väl klart fast ja känner mej stressad endå.

    Ujujuj...ni som gifter er den 10 sept har ni allt fixat lr hur ligger ni till??

  • Eileme
    Äldre 29 Aug 16:38
    Tiisa skrev 2011-08-29 14:23:24 följande:
    Det lät stressigt! Hoppas du hinner få hindersprövningen, vår tog strax över 2 veckor. Inte menat att skrämma dig, bara hoppas du slipper samma. Lycka till! :)
    Nej alltså, hindersprövningen har jag haft hemma länge... men jag skickade den vidare till vigselförrättaren idag eftersom han ville ha den ett tag innan vigseln!
  • Jelena­81
    Äldre 29 Aug 17:31

    vi gifter oss också den 10:e, herregud vad nära det är nu:) vi har kvar att sätta ihop festprogram (som är printade efter 3 timmar på blivandes jobb igår), lite småinköp, ska skriva ihop lite grejer till vigselförättaren och så... i övrigt är det mest allmänt pimpande av oss kvar, klippning, naglar, pedikyr och såntSkrattande

Svar på tråden September 2011!