• Prince­ssPink
    Äldre 11 Apr 00:22
    36780 visningar
    221 svar
    221
    36780

    September 2011!

    Vi ska gifta oss den 3 september - 2011. :)

    Finns det någon mer som ska gifta sig i september? :)

  • Svar på tråden September 2011!
  • Fru Koppar­skiöld
    Äldre 27 Aug 10:36
    Tiisa skrev 2011-08-26 23:26:21 följande:
    Jag har ställt in vårt bröllop den 24/9 .. :( Känns hemskt.. Hänger kvar ett tag här ändå och ser hur det gick för er andra :)

    Men Tiisa! Hur mår du? Det lät oerhört ledsamt! Om du vill prata, berätta så får du gärna inboxa mig! Tänker på dig. Kram!!
  • Tiisa
    Äldre 27 Aug 16:34
    Fru Kopparskiöld skrev 2011-08-27 10:36:37 följande:
    Men Tiisa! Hur mår du? Det lät oerhört ledsamt! Om du vill prata, berätta så får du gärna inboxa mig! Tänker på dig. Kram!!

    Ja i så fall.. Här inne ska det vara glada miner! :D


     


    Jag kan inte sluta planera i huvudet. Får jag fråga om ni tänkte ha gästbok? Tomma sidor/förifyllda frågor? När tänkte ni att gästerna skulle skriva i den?

  • teddy6­6
    Äldre 28 Aug 00:26

    Vi har tänkt ha att gästerna skirver på passepartouten (rättstavat?!) till en fotoram som vi tänkt ha en förstoring på bröllopskortet och sen ska vi göra en hörna för videohälsning. Men det kanske ändrar sig mot slutet.

  • cajsal­ouise
    Äldre 28 Aug 11:58

    Halloj! Vi ska gifta oss den 10:e så det är inte heller långt kvar nu! Det mesta är fixat bara en lite annat små fix kvar. Vi har tagit bort många "måsten" för vi vill ha ett mysigt bröllop där alla kan känna sig avslappnade och ha kul! Hoppas nu bara det blir så och inte tråkigt..tänk om det spöregnar, folk är sega och det blir stelt och tråkigt efter middagen och alla "drar sig tillbaka"???  Vill att alla ska slappna av och umgås och ha trevligt! Är dessutom livrädd för att bli sjuk..så jag äter probiotika, tar berocca samt echinagard för att gardera mig!

  • kikki kikki
    Äldre 28 Aug 18:37
    Tiisa skrev 2011-08-26 23:26:21 följande:
    Jag har ställt in vårt bröllop den 24/9 .. :( Känns hemskt.. Hänger kvar ett tag här ändå och ser hur det gick för er andra :)

    Men vännen...vad har hänt?


    jag har fått ställa in mitt bröllop 2 gånger.....första gången gick min blivande ut och hittade en ny tjej 3 veckor innan vigseln.


    och andra gången var förra året då vi blev med barn...ler.....så nu kommer det bli av iaf

  • kikki kikki
    Äldre 28 Aug 18:39

    jag ska försöka få massor gjort nu i veckan....vi köpte idag småflaskor med miniralvatten som vi ska ha ståendes om någon vill ha....vi ska ha vattenflaskor på borden också

  • Tiisa
    Äldre 28 Aug 22:42
    kikki kikki skrev 2011-08-28 18:37:01 följande:

    Men vännen...vad har hänt?


    jag har fått ställa in mitt bröllop 2 gånger.....första gången gick min blivande ut och hittade en ny tjej 3 veckor innan vigseln.


    och andra gången var förra året då vi blev med barn...ler.....så nu kommer det bli av iaf


    www.brollopstorget.se/Forum-7-98/m4044596.html Det och en hel del till efter det har hänt. Vår präst har erbjudit oss terapisamtal och vi har faktiskt tackat ja. Sen vet jag inte om det är dumt från min sida. Är det samma blivande som hittade en ny men hittade tillbaka till dig igen? Vad jobbigt för dig! Första gången speciellt. Ett barn kan man inte kalla för "otur" eller liknande, men jag kan tänka mig att man kanske känner ett sting av besvikelse över att allt fint och roligt man planerat inte blir av NÄR man planerat. Du förtjänar verkligen ett hejdundrande bröllop nu! :D Vilket datum? :)


    Jag saknar att inte få impulsköpa eller tänka på saker man kan ha nytta av på bröllopet! Småflaskor? De där i plast som rymmer ca 33 cl eller glasflaskor?

  • Cylt
    Äldre 28 Aug 23:41

    Det är väl inte dumt? Det är snarare bra att ni kommer iväg och kanske kan hitta en väg att kommunicera med varandra, om inte annat för era tjejers skull. Om inte prästens avsikt är att tjata på er bröllopet igen, men det vore konstigt! Våra vägar korsas alltså igen och jag vidhåller att du är stark och modig. Däremot är det grymt mot dig själv att hänga kvar på BT just nu. Men jag gjorde likadant, ville liksom se att de i min gamla tråd fick till sina underbara bröllop. Behöver du skriva av dig, får du jättegärna inboxa mig med! Jag inser hur himla lite tid jag har att spela på, då det inte ens är två veckor kvar nu. Men det känns som om det får gå ändå. Blir det inte som vi tänkt, blir det något annat Funderar över de skor jag tänkt, om de verkligen funkar (haha, sandaletter i fuchsia, 9 cm klack - underbara, men kanske inte bara dopvänliga...) Alla de miljarder kakor som både ska provbakas och bakas, när kommer tiden att komma till mig? Behöver jag blommor? Måste inhandla eh, allt. Hår? Alla de SPA-behandlingar och solduschningar som ska hinnas med... Äh; Listan kan göras lång, men nu behöver jag sova innan den lilla terroristflickan vaknar och kräver mat.

  • Cylt
    Äldre 28 Aug 23:44

    Dumma citeringsknapp! Mitt inlägg var inledningsvis riktat till Tiisa!

  • Mariam­ilena8­0
    Äldre 29 Aug 06:53

    4 dagar kvar:-O  Jag drömmer tror jag;)

Svar på tråden September 2011!