• Prince­ssPink
    Äldre 11 Apr 00:22
    37230 visningar
    221 svar
    221
    37230

    September 2011!

    Vi ska gifta oss den 3 september - 2011. :)

    Finns det någon mer som ska gifta sig i september? :)

  • Svar på tråden September 2011!
  • kikki kikki
    Äldre 12 Aug 21:06
    #91

    Hej igen!


    Nu börjar det närma sig med jättekliv.....min blivande ska nu åka till tyskland för att inköpa allt drickbart till festen.


    och igår satt jag hela dagen med att leta "rätt" låtar som jag nu har lagt i en mapp på datorn som sen ska kopplas till anläggningen i lokalen.....det tog en jäkla tid men är nu klart.


    känner en liten panik känsla att jag inte ska hinna allt....suck

  • Mariam­ilena8­0
    Äldre 13 Aug 08:29
    #92
    kikki kikki skrev 2011-08-12 21:06:26 följande:

    Hej igen!


    Nu börjar det närma sig med jättekliv.....min blivande ska nu åka till tyskland för att inköpa allt drickbart till festen.


    och igår satt jag hela dagen med att leta "rätt" låtar som jag nu har lagt i en mapp på datorn som sen ska kopplas till anläggningen i lokalen.....det tog en jäkla tid men är nu klart.


    känner en liten panik känsla att jag inte ska hinna allt....suck


    Du är inte ensam om att känna panik.
    Jag bröt i hop totalt i onsdags kväll när vi fick ett samtal om alkoholen vi beställt..killen skulle inte åka:(
    Och vi som beställt alkoholen för massor av veckor sen och nu var det bara 3 veckor kvar till bröllopet.
    Har nu betställt av en ny kille som jag inte känner..så med en klump i magen väntar jag spänt till nästa helg...
  • Lanin
    Äldre 13 Aug 10:25
    #93

    Håller också på att få lite smått panik. Listan över vad som ska göras bara växer och växer.

    Min dröm har alltid varit att åka häst och vagn på min bröllopsdag, då vagnen är öppen och inte har något tak går det inte om det regnar för mycket.....
    Vi har ju en plan B, men jag vill så gärna. Men men vi får ju varandra i alla fall.

    Men det ska bli så kul.... längtar med skäckbalndad förtjusning till dagen. hoppas vi hinner klart med allt :)

    Vi kan ju tipsa varandra om småsaker som är bra att inte glömma, göra en gemensam lista :)

    Mitt första som vi ska ha är doftljus på toaletten, så kommer det lukta gott hela kvällen :)

  • teddy6­6
    Äldre 13 Aug 10:30
    #94

    Hej såg att ni alla ska gifta er i sep så jag hoppar in här oxå. Datumet är satt den 24 sep.
    Hoppas på en fin september månad. 

  • Jelena­81
    Äldre 13 Aug 10:35
    #95

    vi gifter oss om 4 veckor, börjar bli lite pirrigt... men jag är nästan mer nervig för möhippa, grabbarna tog min blivande strax före 7! imorse, men än så länge idag verkar det lugnt för migFlört

    vi har inte sååå mycket kvar, ska ut och köpa lite småsaker idag, placeringskort, sidenband och lite sånt

  • kikki kikki
    Äldre 13 Aug 12:56
    #96

    Jag kan säga att jag hoppas att dom inte tar mig på någon möhippa......känner inte alls för det.


    nu är iaf gubben hemma med all öl,vin och dricka.....så nu behöver vi inte tänka mer på det...ler....

  • Mariam­ilena8­0
    Äldre 13 Aug 13:11
    #97
    Jelena81 skrev 2011-08-13 10:35:43 följande:
    vi gifter oss om 4 veckor, börjar bli lite pirrigt... men jag är nästan mer nervig för möhippa, grabbarna tog min blivande strax före 7! imorse, men än så länge idag verkar det lugnt för migFlört

    vi har inte sååå mycket kvar, ska ut och köpa lite småsaker idag, placeringskort, sidenband och lite sånt
    Min blivande blev också kinappad i dag, andra dagen på svensexan.
    De tog honom först i går..då fick han hoppa fallskärm..sen blev han avsläppt på en åker sittandes på en solstol med musik i öronen och ögonbindel. Och en hel del mer sprit han skulle dricka upp på 30 min. De hade ställt en klocka som skulle ringa efter 30 min. Då fick han ta av sig ögonbindeln. Då hade de skrivit på en stor skyllt, ta med sakerna och gå hem.
    Å hem kom en full karl och trodde att svensexan skulle fortsätta...väntade hela kvällen... Men den fortsatte alltså i dag=) Lurigt värre=)  Han har pressat mig en hel del=)

    I dag blir det Painboll, Spa, Resaturangbesök..av vad jag vet=)  Lite orolig i vilket skick är i när han kommer hem och när han kommer:-O
  • Anneli­S
    Äldre 16 Aug 18:15
    #98

    39 dagar kvar till den 24:e. Börjar bli PIRRIGT!!!

  • Anna89
    Äldre 18 Aug 12:19
    #99

    Verkar vara några stycken som delar det "gyllende datumet" med mig. 17/9-2011. 

    Jag börjar bli riktigt nervös!!! Vad ska jag göra?
    Det mesta börjar väl bli klart, men fortfarande en del att göra. ( känner mig som en riktigt bridezilla när jag kommer hem,låter inte mb2 göra något annat än det som har med bröllopet att göra?! ) 
    ....
    -Provsminkning på fredag
    -Bestämma det sista med cateringfirman på lördag
    -dryck måste inhandlas
    - min klänning är hos grannen och håller på sys in. 
    -Tänkte att jag skulle provduka för att se hur det ser ut och om något fattas
    -testa en enkel uppsättning på mina tärnor.
    - min mb2 måste får klippa sig och färga sig..

    huvva.. inser nu när jag skriver att det är MER också.. kan inte skriva allt blir bara stressad då.
    Hur ska ni ta igenom er de sista 4 veckorna? Måste tillägga att vi var i kyrkan förra helgen och  övade och DÅ KOM NERVOSITETEN! Det är verkligen på riktigt efter det! 

     

  • Jelena­81
    Äldre 18 Aug 19:51

    Vi har 3 veckor kvar, ska på provuppsättning av hår imorgon och träffa ägaren på stadshotellet där vi har vigsel och fest. sen är det några få gästpresentationer kvar, festprogrammet måste sättas ihop, printas och sånt som säkert tar massor av tid. 

    Idag lyckades jag skriva mina vigselord så nu är det bara det gemensamma kvar.... inte alls viktigt;)

    sen småsaker som ska köpas och så... MEN min möhippa har inte varit ännu, (hans svensexa var förra helgen) så jag börjar bli rätt nervös, men jag tror det är nu i helgen, vi får väl se:) 

Svar på tråden September 2011!