• Prince­ssPink
    Äldre 11 Apr 00:22
    36813 visningar
    221 svar
    221
    36813

    September 2011!

    Vi ska gifta oss den 3 september - 2011. :)

    Finns det någon mer som ska gifta sig i september? :)

  • Svar på tråden September 2011!
  • Höstbr­öllop 2011
    Äldre 6 Apr 17:13
    #41

    Vi gifter oss den 24/9-11, 2 dagar efter vår 5-årsdag :)

  • ulfoli­nda
    Äldre 6 Apr 17:22
    #42
    Aniara4 skrev 2011-04-06 17:00:05 följande:
    Då håller vi tummarna för att du får lov att ta den andra klänningen! Gravid
    tack det hoppas jag med :) vi fick missfall den 19 februari och vill ge det ett nytt försök.
  • Aniara­4
    Äldre 6 Apr 17:26
    #43
    ulfolinda skrev 2011-04-06 17:22:16 följande:
    tack det hoppas jag med :) vi fick missfall den 19 februari och vill ge det ett nytt försök.
    I så fall får vi hålla tummarna extra hårt för att det går vägen den här gången!
  • IdaPie­rre
    Äldre 6 Apr 17:59
    #44
    ulfolinda skrev 2011-04-06 16:41:50 följande:
    här blir det bröllop den 10 september! vi har satt osa 1 augusti. kanske för sent? lokal bokad, frissa bokad. klänning väntar vi lite med. vi försöker bli gravida. men har valt klänning till om jag inte är gravid och en annan till om jag blir gravid :)
    Vi gifter oss oxå den 10 september. Vi har Osa datum den 1 juli, mest för att vi vill veta i ganska god tid hur många som kommer. Så vi kan beställa maten o så.

    Håller tummarna för dej att du får köpa en gravidklänning :)
  • Blomms­ie
    Äldre 6 Apr 22:38
    #45

    Hej,

    Vi gifter oss den 3 september, bestämde oss för bara några veckor sedan så nu är det lite bråttom med allt  =). Vi har valt ett ställe som ingen utav oss kommer ifrån; Hunnebostrand. Väldigt fint, men nackdelen att vi inte känner till florist, frisör, coverband osv. och ingen vi känner gör det heller. Så inget av detta är bokat vilket stressar mig lite. Inser när man surfar runt här att vi nog varit lite väl coola och är sent ute med det mesta. Även jag har en hårt arbetande sambo och är själv mammaledig så det blir rätt mycket planerande i min ensamhet. Då är det bra med en tråd som kan fungera bollplank =).

    Inbjudningskortet är iaf beställda och det känns väldigt bra att något är på G iaf! Informationsbladet är också skrivet, blir en hel A4-sida =/. Klänning har jag sett ut, men ej provat... Ring är köpt i Dubai men måste göras om rejält... Jag försöker hela tiden spara ner fina bilder på frisyrer, klänningar, buketter så känns det som att jag kommit lite längre =).

    Någon som har tips på snygga (och prisvärda)  tärnklänningar på nätet?

  • ulfoli­nda
    Äldre 6 May 17:39
    #46

    håll nu tummarna! jag är i vecka 6 och vill kunna ha gravidklänningen på bröllopet!! :)

  • majfli­cka
    Äldre 6 May 19:01
    #47
    ulfolinda skrev 2011-05-06 17:39:08 följande:
    håll nu tummarna! jag är i vecka 6 och vill kunna ha gravidklänningen på bröllopet!! :)
    Vi håller alla tummar vi har!!
  • IdaPie­rre
    Äldre 6 May 19:20
    #48
    ulfolinda skrev 2011-05-06 17:39:08 följande:
    håll nu tummarna! jag är i vecka 6 och vill kunna ha gravidklänningen på bröllopet!! :)
    åååå Grattis!!! Håller tummarna för er!!
  • solros­1
    Äldre 6 May 19:38
    #49
    ulfolinda skrev 2011-05-06 17:39:08 följande:
    håll nu tummarna! jag är i vecka 6 och vill kunna ha gravidklänningen på bröllopet!! :)
    grattis får man väl säga.... Baby lycka till med magen!
  • solros­1
    Äldre 6 May 19:41
    #50

    Vi gifter oss också den 3/9.... puschar på sambon att han ska kolla med toastmastern så det verkligen var Ok att vara det för honom..... annars får man snabbt tänka om,..... vill ha ut inbjudningskorten NU...... men alla rekommendationer säger  vänta o då det inte är mitt i semestrar så kan det väl vara OK vi har OSA 3 aug, en månad innan räcker gott o väl man får fila på presentationer o placeringar redan innan så man har lite klart.

Svar på tråden September 2011!