• Prince­ssPink
    Äldre 11 Apr 00:22
    36800 visningar
    221 svar
    221
    36800

    September 2011!

    Vi ska gifta oss den 3 september - 2011. :)

    Finns det någon mer som ska gifta sig i september? :)

  • Svar på tråden September 2011!
  • Äldre 11 Apr 08:46
    #1

    hade 24 september som reservdatum, men som tur är fick vi majdatumet vi ville ha :)

  • Prince­ssPink
    Äldre 11 Apr 13:05
    #2
    Niini skrev 2010-04-11 08:46:32 följande:
    hade 24 september som reservdatum, men som tur är fick vi majdatumet vi ville ha :)
    Hehe, okej.- Vad roligt! :)
  • Osskox
    Äldre 23 Feb 20:16
    #3

    Vi ska gifta oss då :)

  • marina­o
    Äldre 23 Feb 20:40
    #4

    Ja   Vi hade också den 3:e först, men blev strul med lokalen. Så nu är det 24:e som gäller!
    Vi hoppas på en fin sommar/höst då va?!

  • Anna89
    Äldre 23 Feb 20:42
    #5

    17 september här ! 

  • Zelmah
    Äldre 23 Feb 22:30
    #6

    3 september här med :)
    Men har lite ångest för att jag inte fått hyresavtalet på vår lokal... bokade runt 3-4 januari och de sa att de skulle skicka oss ett avtal, men vi har fortfarande inte fått nåt.. På grund av att jag har svårt att komma loss och ringa dagtid har jag mailat två gånger men han har inte svarat!! Åhh... blir så trött på sånt strul... börjar noja att det blitt nåt fel och att han glömt att boka in oss... fast han tog alla uppgifter o allt och det lät som om han satt och bokade in det i nån kalender samtidigt som vi talade på telefon...
    Har hört förut att han är lite svår att få tag på... men nu måste jag få klarhet i detta... usch imorrn får jag helt enkelt gå ifrån på dagen och ringa varken det passar eller ej... och hoppas att han svar på telefon iaf...
    bara tvungen att skriva av lite ångest...

    Hu långt har ni kommit i er planering?
    När skikar ni ut inbjudningarna? När börjar det brinna i knutarna...? ska göra dem själv så jag har en del att pilla med där...

  • bräck
    Äldre 23 Feb 22:33
    #7

    Skall gifta oss den 24 sept. 

    Föhoppningsvis får vi ut inbjudningarna i mars/april.

    Var och provade klänning idag. kändes väldigt skumt.. 

  • Äldre 23 Feb 22:33
    #8

    Vi gifter oss i Julita Skans Kyrka den 17:e september i år! Följs gärna åt i planeringen. Var gifter ni er?

  • lyckli­g
    Äldre 3 Mar 20:40
    #9

    Vi hade 3:e men fick ändra till 10:e. Kyrka och lokal är bokat men inbjudan är inte skickad ännu.. Ska försöka att ta tag i det så fort som möjligt.
    Det känns så spännande!!

  • Jelena­81
    Äldre 3 Mar 21:31
    #10

    Vi gifter oss 10 september vid Trosa Stadshotell. Hittills har mina 2 tärnor blivit tillfrågade och tackat jaSkrattande, toastmaster klar och jag har köpt klänning, det jag var mest orolig för att få till, gick jätteenkelt och billigt, mer pengar till skorFlört

Svar på tråden September 2011!