• stavfe­llet
    Äldre 6 Apr 14:19
    14218 visningar
    58 svar
    58
    14218

    Bröllop i Sundsvall sommaren 2010

    Hej på er! Tyckte att det behövdes ett tillhåll för oss som ska säga JA i finaste Sundsvall under sommaren

    Jag och min blivande gifter oss 14/8 i Selånger kyrka.

  • Svar på tråden Bröllop i Sundsvall sommaren 2010
  • Förvän­tan201­0
    Äldre 6 Apr 14:27
    #1

    Hej!
    De blir Selånger för oss också, den 29/5 :)

  • stavfe­llet
    Äldre 6 Apr 16:47
    #2

    Nävsta också eller?
    Förresten, var in på er sida, och visst är din Johan en Ljustakille?

  • Förvän­tan201­0
    Äldre 6 Apr 20:17
    #3

    Ja det blir nävsta också!
    Ja det är han, känner du honom?! :)

  • stavfe­llet
    Äldre 7 Apr 08:45
    #4

    Nä känner var väl att ta i men en sån jag vet vem det är iaf. Och resten av huligangänget från Ljusta/Finsta Var tillsammans med Ante D för ungefär en evighet sen. Och så är ju iofs både jag och min blivande från Ljusta vi också

  • Förvän­tan201­0
    Äldre 7 Apr 09:49
    #5

    Jahaa! va spännande! :)
    Va nyfiken jag blev på vem du är! ;)

    Hur går de med planerna då? Hur ligger du till?!

  • stavfe­llet
    Äldre 7 Apr 12:14
    #6

    Alexandra heter jag iaf född 84. Och Markus heter killen, 83a.

    Planerna går väl...fast vi bestämde oss för typ två veckor sedan så det blir lite snabba ryck :D Dessutom kom vi på att vi ska flytta hem till Sundsvall på samma gång så det blev lite mycket, haha! Men kyrka och lokal är som sagt bokade och klänning köpte jag igår. En alldeles för dyr men jag blev pangkär! Inbjudningarna är på G men det saknas lite klipp och klistra.

    Vet du förresten hur många man får plats att duka för i Nävsta? Insåg just att jag aldrig frågade och det kan ju kanske va bra att veta innan jag bjuder dit folk

  • Förvän­tan201­0
    Äldre 7 Apr 12:59
    #7

    Okeej! Då tror jag att jag vet vilka ni är! ;) Eller iallafall vem Markus är, men jag har nog aldrig träffat honom!

    Haha ojdå, det låter som ni kommer ha fullt upp i sommar! ;)

    I Nävsta får det plats max 100 sittande säger dom! Känns som det blir trångt men jag litar på att det får plats! ;) Vi blir 98st ungefär!

  • stavfe­llet
    Äldre 8 Apr 18:28
    #8

    Wiiihoo! igår fick vi veta att det verkligen blir flytt. Nu i helgen åker vi upp och skriver kontrakt på ett radhus i Granloholm Så himla kul! Nåt som inte var lika kul är att Markus pappa inte kan komma det datumet vi bokat bröllopet

    Max 100, va bra, då ryms vi! Och ja, vi lär nog inte ha så många långtråkiga stunder i sommar

  • Förvän­tan201­0
    Äldre 10 Apr 22:10
    #9
    stavfellet skrev 2010-04-08 18:28:24 följande:
    Wiiihoo! igår fick vi veta att det verkligen blir flytt. Nu i helgen åker vi upp och skriver kontrakt på ett radhus i Granloholm Så himla kul! Nåt som inte var lika kul är att Markus pappa inte kan komma det datumet vi bokat bröllopet Max 100, va bra, då ryms vi! Och ja, vi lär nog inte ha så många långtråkiga stunder i sommar
    Ååå Grattis till radhuset!! Fasen va mysigt!! Vi kikar också på en massa hus och liknande, men jag är ju student och johan har inte fast jobb så det är bara drömmar än sålänge!!

    Nej men kan han inte.... Oj, de var verkligen inte roligt..! Funderar ni på att byta datum då eller ska nu köra på de ändå?

    Jag såg just att vi har 49 dagar kvar till bröllopet... Jag kan inte fatta hur lite det är!! shit!!!
  • stavfe­llet
    Äldre 10 Apr 22:27
    #10

    Vi ska ringa och kolla hur det ser ut med andra datum men det lutar väl åt det "gamla" ändå. Om jag får vara ego så vill jag ha det då, man har liksom tänkt in den dagen nu

    49 dagar är verkligen typ ingenting, spännande!!!

    Sitter och kollar på ring nu, blir nog en väldigt simpel, det känns mest som jag liksom. Fast just nu är det mest bara flytt i skallen på en Skrev kontrakt idag och det blir inflytt 14 maj! Som jag längtar.

Svar på tråden Bröllop i Sundsvall sommaren 2010