• FruTez
    Äldre 31 Mar 11:54
    22166 visningar
    198 svar
    198
    22166

    Fikasugna göteborgsfruar slutar aldrig att tjöta! Tråd 16.

    Då var det dax för att öppna upp ännu en ny tråd!

  • Svar på tråden Fikasugna göteborgsfruar slutar aldrig att tjöta! Tråd 16.
  • FruTez
    Äldre 31 Mar 11:54
    #1

    Tjingeling!

  • Carma0­7
    Äldre 31 Mar 12:16
    #2

    Tjingeling!

  • Ab fab
    Äldre 31 Mar 13:05
    #3

    hej - jag är här med

  • Bauti
    Äldre 31 Mar 16:27
    #4

    Tjo hooo!

  • Nibla
    Äldre 31 Mar 18:36
    #5

    Hej,

    Jag är såååå trött. Slumrade till på soffan för ett tag sen och när jag vaknar kommer jag ut i köket där L huserat under min tupplur. Smörgåsrån och knäckebröd på hela golvet. Mitt uppi detta sitter flickebarnet och säger "Kex". Haha!

    Förhoppningsvis har jag några spännande nyheter imorgon. To be continued.......

  • Carma0­7
    Äldre 31 Mar 21:37
    #6

    Nibla: Hihi, sånt busfrö.

    Idag har vi verkligen haft en trött och grinig dag. Maken fyller år idag och som födelsedagspresent av mig fick han ta hand om två griniga ungar. Men imorgon är en annan dag!!

    Hoppas också på att ha något roligare att skriva snart...

    I påskhelgen är inget speciellt planerat. Vi har tänkt att vara hemma och få huset städat, turas om att sova ikapp lite och att förhoppningsvis komma igång lite med trädgården. Iaf att planera vad vi vill satsa på i sommar. Kanske att vi försöker komma iväg någonstans, lilltjejen behöver få leka lite. Hon har så tråkigt här hemma just nu.

  • Nides
    Äldre 1 Apr 09:18
    #7

    Hej hej hej..

    Nibla, hon är ju för söt!

    Carma du få hälsa honom grattis ifrån familjen J.

    Här hemma fyller maken oxå år. Imorgon närmare bestämt. Han har spelning på Sticky så det ska bli kul o fira han där. Lillen få spendera fredagen och lördagen hos mormor. J ska få Pink-biljetter i födelsedagspresent. Kanske mer till mig än till han. hahhahaha

    På söndag ska vi ha namngivningsfest för lilleman. Bättre sent än aldrig. Det blir buffe och tårta. Så lördagen kommer att gå åt och laga all mat. Vi ska vara hemma och har ca 35 gäster. Hoppas hoppas hoppas på SOOOOL så lite folk kan mingla ute.

    Önskar alla en trevlig PÅSK!

  • Ab fab
    Äldre 1 Apr 10:28
    #8

    Hej på er alla
    Glad påsk. Vi skall fira hemma med att skrutta runt o ha party. Grilla korv o kratta. Det skall bli så skönt.

    Linum- är det sista arbetsdagen idag?
    Nibla- nyheter??????? berätta!!!!! Nyfiken!!!!!!

    pp

  • FruTez
    Äldre 1 Apr 11:00
    #9

    Carma: Försökte att skriva en kommentar på din blogg, men den där texten som man måste skriva i syns inte alltid. Det är nog nått med min dator. Ville bara säga att jag tycker det låter undrbart när din lilla tös är så fin med lillebror. Har tänkt många gånger att näää, jag ska minsann inte ha flera barn, men så läser jag om hur go er lilla är med E och då tänker jag, att ja, kanske en till nån dag! Hihi!

    Nibla: Vilket busfrö! Förresten, nu är det "imorgon". Va är det för spännade saker du har att berätta?

    Nides: Kniper tummar och tår för att det blir sol på söndag!

    Det är nått fel med vår telefon hemma... Tur att jag har mobilen! Det felet gör så att Internet funkar väldigt svajjigt med... Tyvärr är det ju påsk så detta kommer vara över hela jädra påskhelgen. Jag upptäckte felet och felanmälde igårkväll... 3-5 arbetsdagar beräknas felet ta. Maken berättade att våra grannar varit utan telefon i 14 dagar!! *muttrar*

    Hoppas alla får en trevlig påsk! Kram!!

  • Nibla
    Äldre 1 Apr 11:29
    #10

    .....och det är "idag" ända fram till kl 23.59.

    Men kan avslöja för er nyfikna att det INTE involverar en växande mage om ni nu trodde det! MOhahah!

Svar på tråden Fikasugna göteborgsfruar slutar aldrig att tjöta! Tråd 16.