• Tizia
    Äldre 20 Mar 23:50
    3601 visningar
    4 svar
    4
    3601

    Bröllopssajter

    Hej!
    Jag funderar på att starta en bröllopssajt & skulle verkligen behöva lite råd av er blivande brudar =)

    Vad kan ni tänka er att beställa över nätet?
    Slöja, underkjol, klänning eller enbart dekorationer/tillbehör?

    Tycker ni att det behövs en till sida med allt till bröllopet eller är dom sidorna som redan finns fullt tillräckliga? Saknas något?

    1000 Tack på förhand!

  • Svar på tråden Bröllopssajter
  • Tizia
    Äldre 22 Mar 08:47
    #1

    Ingen som har lite tips?

  • Äldre 22 Mar 09:28
    #2

    Tiaror och smycken tycker jag är jättekul att kika på på nätet! Personligen skulle jag uppskatta en sida med begagnade bröllopsklänningar. Har bara hört talas om en affär i Göteborg el Stockholm med sådana, skulle vara kul med en nätbutik också. Det är ju inte alla som har råd med en ny klänning.

  • flopsy­32
    Äldre 22 Mar 13:54
    #3

    Jag skulle önska ett brett sortiment så man slipper beställa från många olika. Tex. skulle jag beställa ett bröllopsparaply av ett nätföretag och hittade på samma ställe ballonger, godis, caketopper och såpbubblor. Dessutom hade de fast frakt vilket är ett stort +.

    Begagnat låter som en bra idé! Har ingen idé om hur det skulle gå till dock.

    Jag klurar lite få se om jag kommer på fler ideér....

  • Tizia
    Äldre 22 Mar 13:58
    #4

    Åhh va bra med lite idéer! Tack!

    När jag planerade vårat bröllop tyckte jag att det var svårt att hitta det jag var ute efter - lite enklare stilrena saker..
    Å efetrsom bröllop är så himla kul så börjar man ju fundera på om det går att jobba med =)

Svar på tråden Bröllopssajter