• lillal­yckan
    Äldre 17 Mar 23:00
    8487 visningar
    13 svar
    13
    8487

    Halmstadbrudarr?

    Finns det några Halmstadbrudar kvar här eller har alla gått och gift sig? Jag känner att jag skulle vilja ha lite tips både på frisör/smink/catering/fotograf och allt annat som jag säkert glömt

  • Svar på tråden Halmstadbrudarr?
  • Äldre 18 Mar 08:08
    #1

    Hej!

    Jaana på Form Day Spa är superbra på brudsminkning!

    Fotograf finns det många bra, googla bröllopsfotograf+halmstad så får du upp en massa sidor att kika på.

  • Missie­A
    Äldre 18 Mar 11:21
    #2

    Hej,

    Lars Nilsson (Eventphoto)var vår fotograf. Han var superduktig och inte alls dyr. Rekomenderar verkligen honom.

  • pettan
    Äldre 18 Mar 12:02
    #3

    Hej! Jag är en halmstadbrud som ska gifta mig 22maj, dock ska vi gifta oss i Eskilstuna för vi kommer bägge två därifrån! Så jag är nog inte till så stor hjälp vad det gäller tips här i halmstad!

  • Alexxx­i
    Äldre 18 Mar 13:05
    #4

    Jag e kvar, gifter oss 5:e juni =)

    Catering, svarta örnshuset kanske? Eller restaurang slottsmöllan?

  • elaela­ela
    Äldre 18 Mar 23:07
    #5

    Hej. Jag ska gifta mig den 12:e juni =)

  • lillal­yckan
    Äldre 19 Mar 13:29
    #6

    Så några finns det kvar Vi gifter oss 11/12 Vi bor ju i Stockholm så det planeras på avstånd...

  • Beauty By Gizela
    Äldre 19 Apr 23:56
    #7

    När det gäller smink/hår/naglar/ansikts-kroppsbehandlingar så kan jag tipsa om mig själv. www.beautybygizela.eu är hemsidan där ni hittar mer info.

  • Tittsk­i
    Äldre 25 Feb 13:56
    #8

    Vi ska gifta oss den 4/6 i sommar uppe på High Caparall och vi bor ett par mil utanför halmstad??  Jag har lämnat in min ring mitt i stan vid stora torget i stan vid bussarna..någon som vet om de är extra dyra mm? dom verka extremt bra =0)

  • förlov­adflic­ka
    Äldre 25 Feb 14:06
    #9

    Hej hej, Halmstad här också :) Vi ska ha festen på svarta örnshuset och öppet hus på hertz minne. Elin olsson som fotograf och fritz blommor som florist. Smink gör jag själv och min svägerska från jönköping är frisör :) Vi gifter oss 1/10. :)

  • Tittsk­i
    Äldre 25 Feb 14:17
    #10
    förlovadflicka skrev 2011-02-25 14:06:56 följande:
    Hej hej, Halmstad här också :) Vi ska ha festen på svarta örnshuset och öppet hus på hertz minne. Elin olsson som fotograf och fritz blommor som florist. Smink gör jag själv och min svägerska från jönköping är frisör :) Vi gifter oss 1/10. :)
    Jaha va kul =0) en kompis till oss ska Nog va fotograf http://www.mariasfoto.se/  sen kommer alla andra ta kort med tänkte vi =0) Vart ligger Fritz blommor, är dom dyra?
  • förlov­adflic­ka
    Äldre 25 Feb 15:17
    #11
    Tittski skrev 2011-02-25 14:17:06 följande:
    Jaha va kul =0) en kompis till oss ska Nog va fotograf www.mariasfoto.se/  sen kommer alla andra ta kort med tänkte vi =0) Vart ligger Fritz blommor, är dom dyra?
    Det ligger på rotorp, tror det är på gaggegatan :) Tror inte de är dyrare än de andra men mormor säger iaf att de har varit bra ända sen hon var ung så jag litar på det :P
  • Tittsk­i
    Äldre 25 Feb 15:38
    #12

    Jaha men lite kul med så pass gammal butik =0)

  • Äldre 5 May 13:38
    #13

    Förlovadflicka: hej vet att detta är en gammal tråd men har tittat på hertz minne och undrar lite vad er erfarenhet var? Hur var personalen och lokalerna? Var ni många gäster osv? Vill gärna beta om ni kan rekommendera stället. Bor i borås så har en bit att åka :/ jöttetacksam för svar!! :)

Svar på tråden Halmstadbrudarr?