• HappyE
    Äldre 15 Mar 19:40
    1941 visningar
    3 svar
    3
    1941

    Underbart att gifta sig!!

    Nu, mitt i all planering, slog det mig så starkt hur UNDERBART det är, allt det här! Jag älskar att vela mellan olika färger på organzapåsarna, att leta klänning till brudnäbben i timmar. Det handlar ju om något helt fantastiskt, att gå gifta sig med den man älskar och sen leva lyckliga livet ut!

    Strunt i alla förväntningar - hur vill jag, ni, vi ha våra bröllop? Vad är det som lyfter hela dagen, festen? Jag tänker ha knallrosa skor och likadana organzapåsar, det gör mig glad. Vad är det som ni känner är helt rätt?

  • Svar på tråden Underbart att gifta sig!!
  • Båtbru­den
    Äldre 15 Mar 20:39
    #1

    Idag känner jag som du, men det går verkligen upp och ner. Så många beslut och jag är en sådan som inte helt kan bortse från vad andra tycker. Trist men sant. Men det här med bröllopsplaneringen är helt klart bra träning. Jag har haft ångest för fotografvalet eftersom det blev mycket dyrare än planerat. Men jag vill verkligen ha bra bilder så det fick bli så. Oavsett vad alla tycker :).

  • Sanna2­010
    Äldre 15 Mar 20:42
    #2

    jag håller med! Det är verkligen fantastiskt att planera bröllop! Idag va jag och provade klänningar, igen... vet fortfarande inte vilken jag vill ha, men de e ju så kul!

    Undra vad man ska roa sig med all ledig tid efter bröllopet?!

  • TheSec­ret
    Äldre 15 Mar 20:59
    #3

    Åh! Så härligt det låter när du skriver det så! Men det är ju faktiskt så. Att stanna upp mitt i allt och bara slå tanken på vad det är egentligen man gör och den känslan du beskriver kommer direkt! :)
    Jag/vi har valt färger som vi mår bra av och som man känner är vi.

Svar på tråden Underbart att gifta sig!!