• G plus G
    Äldre 4 Mar 11:11
    1961 visningar
    7 svar
    7
    1961

    Bröllopsform!

    Hej!

    Jag har idag startat min blogg som handlar om hur jag ska komma i bröllopsform! Jag har 5 månader på mig att nå mina mål och jag har anlitat en Personlig Tränare. Du kommer att kunna följa mig dag för dag, hur jag äter och mår och vilken typ av träning jag kommer att göra.

    Blir jätteglad om du vill ta dig en titt och kommentera gärna!

    www.kommaibrollopsform.blogg.se

    /Gaby

  • Svar på tråden Bröllopsform!
  • Haiati
    Äldre 4 Mar 11:42
    #1

    hur mycket kostar en personlig tränare? och hur ofta ska du träna?

  • G plus G
    Äldre 4 Mar 11:52
    #2

    Hej!

    Jag betalar för 30 timmar och det kostar 13.500 kr. Mycket jag vet...men jag har länge tänkt på det och äntligen sparat ihop pengarna.

    Idag är mitt första pass och tanken är väl att jag ska träna med PT 1-2 ggr i veckan. Sen blir det andra pass utöver det. Det återstår att se hur många pass hon vill att jag ska träna i veckan.

    Jag kommer att uppdatera om allt på bloggen :)

    Tack för visat intresse!
    /Gaby

  • Jennyg­g
    Äldre 5 Mar 18:46
    #3

    Vad roligt med sådan blogg, kommer att läsa den, ska också kämpa med vikten! Läs gärna min blogg
    missjenniii.blogg.se/

  • G plus G
    Äldre 5 Mar 19:03
    #4

    Härligt! Jag kommer säkert ha lite bra tips under tidens gång som jag gärna delar med mig av så det är bara att kommentera på bloggen så svara jag! Lycka till själv och jag ska definitivt kolla in din blogg :)

  • josspo­ssgirl­1
    Äldre 6 Mar 11:29
    #5

    härligt härligt
    Jag ska följa den och dina framgångar, spännande.
    Något vikt /centimeter mål med detta?

  • josspo­ssgirl­1
    Äldre 6 Mar 11:29
    #6

    härligt härligt
    Jag ska följa den och dina framgångar, spännande.
    Något vikt /centimeter mål med detta?

  • G plus G
    Äldre 6 Mar 12:25
    #7

    Hej!
    Vad kul att du ska följa min blogg! :)

    Jag har inte satt något viktmål än...men det lutar nog åt 7 kilo minst...men det beror ju på hur mycket muskler jag kommer att bygga. Nästa vecka ska jag och min PT ta mina mått och diskutera mer ingående om vilka mått/vikt jag kan uppnå på 5 månader. Spännande!

Svar på tråden Bröllopsform!