• Bella8­3
    Äldre 16 Feb 21:56
    2447 visningar
    11 svar
    11
    2447

    Vad tycker ni?!

    Har precis gjort färdigt vår bröllopshemsida. Vad tycker ni om den?

    JonasLotta.projectwedding.com

    Något som fattas?

    Tacksam för åsikter!

  • Svar på tråden Vad tycker ni?!
  • Martin­aa
    Äldre 16 Feb 22:09
    #1

    Jättefin sida och fylld med bra information! OM jag nu ska påpeka nånting så skulle det vara att kyrkan ser ut att glida iväg på bilden på sidan Vigsel

  • Nicoss­ambo
    Äldre 16 Feb 22:12
    #2

    Jag tyckte er hemsida var super fin. Bra övergripande överskrifter för varje sak tex festen vigsel osv.
    Alla länkar fungerade, vilken bra ide det ni önskar er i presenter.

    Det ända jag tänkte på men det är för att vi gör så för där vi ska vara måste vi köpa av resturangen så vi står för öl och vin. Vill man ha starkare får man köpa själv.
    Står ni för dricka hela kvällen??
    Lycka till.

  • Nicoss­ambo
    Äldre 16 Feb 22:13
    #3

    Jag tyckte er hemsida var super fin. Bra övergripande överskrifter för varje sak tex festen vigsel osv.
    Alla länkar fungerade, vilken bra ide det ni önskar er i presenter.

    Det ända jag tänkte på men det är för att vi gör så för där vi ska vara måste vi köpa av resturangen så vi står för öl och vin. Vill man ha starkare får man köpa själv.
    Står ni för dricka hela kvällen??
    Lycka till.

  • Nicoss­ambo
    Äldre 16 Feb 22:14
    #4

    oj det var inte meningen med två.

  • Bella8­3
    Äldre 16 Feb 22:17
    #5

    Vi bjuder på allt under kvällen då vi är på en lokal då man kan ta med egen dricka. Men det kanske ska stå med?!

  • Greene­yes
    Äldre 16 Feb 23:19
    #6

    Superfin och informativ sida!

  • lillal­yckan
    Äldre 22 Feb 17:07
    #7

    Provar mig fram lite med projectweding nu också. Men hur har du fått rubrikerna på svenska?

  • Bella8­3
    Äldre 22 Feb 19:19
    #8

    Man ändrar dem genom att klicka på pennan

  • lillal­yckan
    Äldre 23 Feb 01:01
    #9

    Meh! Jag tyckte att jag gjorde det men har ju uppenbarligen inte haft lampan tänd :p Tack ändå!

  • fialot­ta82
    Äldre 23 Feb 10:47
    #10

    Verkligen en jättefin sida och en toppen idé med önskelistan. Sånt hade jag inte ens tänkt på. Vi planerar att åka till Egypten och det finns många liknande utflyktsresor som man skulle kunna önska sig. Tack så mycket för tipset! :)

    Är det svårt att göra en liknande sida? Kanske något att fundera på för oss. Fast vi gifter oss först nästa år. :)

  • KatjaB
    Äldre 23 Feb 10:53
    #11

    Fin sida! Påminner mycket om vår egen, vi har också projekctwedding

Svar på tråden Vad tycker ni?!