• Äldre 11 Feb 11:01
    2221 visningar
    11 svar
    11
    2221

    Hjälp - Olika hemsidor

    Vi funderar på att göra en hemsida så vi inte behöver skicka en hel roman med åt gästerna med all information om vårt bröllop. Nu är bara frågan, vad finns det för gratishemsidor egentligen?

  • Svar på tråden Hjälp - Olika hemsidor
  • Yarrow
    Äldre 11 Feb 11:59
    #1

    Vi använder oss av:

    www.projectwedding.com

    Den rekommenderar jag verkligen! Dock är den baserad på engelska men man kan lätt ändra rubriker osv.
    Det finns många olika utseenden att använda sig av, lätt att lägga till och ta bort sidor, o.s.v.

  • Framti­daFruS­andber­g
    Äldre 11 Feb 16:37
    #2

    Vi har skapat vår via google. den har tyvärr inget lösenord men man kan göra massa saker och anpassa det mesta

  • Clea
    Äldre 11 Feb 21:42
    #3

    Vi har våran sida i Weebly (weebly.com)Enkel att hantera o har inte krånglat något - hittills... peppar...peppar... =)

  • wiicky
    Äldre 11 Feb 23:31
    #4

    Vi använder också weebly och det fungerar väldigt bra. Om du vill kan du hitta på frida-mattias.weebly.com. Jag tyckte att det var lätt att anpassa hur sidan ser ut och sånt.

  • Cessan­78
    Äldre 11 Feb 23:36
    #5

    Jag har egen domän och webhotell via crystone så jag håller på med en extradel bara på vår egna hemsida.

  • Plutte­n2010
    Äldre 12 Feb 07:50
    #6

    Vi har använt weddingannouncer.com. Hittade en design där som matchar vårt färgtema.

  • Avalon­75
    Äldre 12 Feb 10:20
    #7

    Vi använder The Knot www.theknot.com
    Enkelt att ändra till svenska, enkelt att uppdatera etc.
    Rekommenderas!

  • MochA
    Äldre 12 Feb 10:24
    #8

    maxiander.blogspot.com/

    Vi började blogga på en gratissida :)

    Men snart byter vi nog till en betalsida i alla fall :)

  • Björni­sarna
    Äldre 12 Feb 13:12
    #9

    Vi använder oss av www.projectwedding.com är supernöjd!! Lätt sajt och handskas med och fint blir det :)

  • happyt­oaster
    Äldre 12 Feb 13:47
    #10

    Vi använder weddingannouncer.com och tycker den är lättarbetad och lättöverskådlig.
    Om man främst är intresserad av att göra en sida med information så rekommenderar jag den varmt men det funkar inte att lägga upp bilder.

  • Plutte­n2010
    Äldre 12 Feb 13:55
    #11

    Jag har lyckats lägga in bilder men det har underlättat att ha dem i t ex ett dolt facebook-album så att man klistra in länken till bilden.

Svar på tråden Hjälp - Olika hemsidor