• Niini

    Hjälp - Olika hemsidor

    Vi funderar på att göra en hemsida så vi inte behöver skicka en hel roman med åt gästerna med all information om vårt bröllop. Nu är bara frågan, vad finns det för gratishemsidor egentligen?

  • Svar på tråden Hjälp - Olika hemsidor
  • Yarrow

    Vi använder oss av:

    www.projectwedding.com

    Den rekommenderar jag verkligen! Dock är den baserad på engelska men man kan lätt ändra rubriker osv.
    Det finns många olika utseenden att använda sig av, lätt att lägga till och ta bort sidor, o.s.v.

  • FramtidaFruSandberg

    Vi har skapat vår via google. den har tyvärr inget lösenord men man kan göra massa saker och anpassa det mesta

  • Clea

    Vi har våran sida i Weebly (weebly.com)Enkel att hantera o har inte krånglat något - hittills... peppar...peppar... =)

  • wiicky

    Vi använder också weebly och det fungerar väldigt bra. Om du vill kan du hitta på frida-mattias.weebly.com. Jag tyckte att det var lätt att anpassa hur sidan ser ut och sånt.

  • Cessan78

    Jag har egen domän och webhotell via crystone så jag håller på med en extradel bara på vår egna hemsida.

  • happytoaster

    Vi använder weddingannouncer.com och tycker den är lättarbetad och lättöverskådlig.
    Om man främst är intresserad av att göra en sida med information så rekommenderar jag den varmt men det funkar inte att lägga upp bilder.

  • Plutten2010

    Jag har lyckats lägga in bilder men det har underlättat att ha dem i t ex ett dolt facebook-album så att man klistra in länken till bilden.

Svar på tråden Hjälp - Olika hemsidor