• Mirell­e
    Äldre 27 Jan 18:16
    29812 visningar
    143 svar
    143
    29812

    brudar i Borås 2010

    Hej alla blivande brudar.

    Vi gifter oss i Ramnakyrkan den 28/8.
    Är det någon mer som ska gifta sig i Borås?
    Kanske vi kan utbyta lite tankar och idéer...

  • Svar på tråden brudar i Borås 2010
  • Martin­aa
    Äldre 21 Apr 20:11
    Megi skrev 2010-04-21 11:23:43 följande:
    Ska ni ha ngn som filmar bröllopet? Vad betalar ni?
    Sambons farbror har en kamera så han får nog filma lite. Inget professionellt men bara så man får lite rörliga bilder {#lang_emotions_smile}

     

  • Megi
    Äldre 21 Apr 22:06

    Gordona: det var du som gav mig nr till en kille som filar va? Har för mig det... Men han va upptagen..

    Känner ni ngn ??? Vi måset bara ha ngn som filmar =)


    Desperat
  • Grodan­oJag20­10
    Äldre 22 Apr 08:00

     


    Megi skrev 2010-04-21 22:06:18 följande:
    Gordona: det var du som gav mig nr till en kille som filar va? Har för mig det... Men han va upptagen..Känner ni ngn ??? Vi måset bara ha ngn som filmar =)

    japp.. det var jag =)

  • MsNL
    Äldre 23 Apr 10:45

    Hej på er alla! Jag hoppar in i den här tråden.... Jag och min sambo kommer att gifta oss i augusti på Sundholmen och är mitt uppe i förberedningarna!


    Har ni hittat några bra fotografer? Jag har kollat lite på de som nämnts här i tråden, men jag vet inte riktigt ännu. Det känns dock som om det börjar brinna i knutarna! Jag fullkomligt älskar Jose Villa och skulle vilja hitta en fotograf som har lite samma stil och känsla i sina foton. josevillablog.com/


    Har ni kanske några tips på fotografer med samma stil?


    /Julia

  • MsNL
    Äldre 23 Apr 10:54

    Satt och sökte lite själv här på BT och hittade följande tråd... Har hittat i alla fall en som jag gillar! Men tips är fortfarande välkomna :)


    www.brollopstorget.se/Forum-1-25/m2027605.html

  • Grodan­oJag20­10
    Äldre 26 Apr 07:24

    nu är klänningen i Göteborg {#lang_emotions_laughing}

  • snuttf­ia
    Äldre 26 Apr 07:51

     


    GrodanoJag2010 skrev 2010-04-26 07:24:56 följande:
    nu är klänningen i Göteborg

    Min med :) De kanske följs åt? :D

  • Grodan­oJag20­10
    Äldre 26 Apr 08:11

     


    snuttfia skrev 2010-04-26 07:51:25 följande:
      Min med :) De kanske följs åt? :D

    ja det verkar så..hehe.. hoppas vi slipper tull avgift...

  • snuttf­ia
    Äldre 26 Apr 08:22

     


    GrodanoJag2010 skrev 2010-04-26 08:11:23 följande:
      ja det verkar så..hehe.. hoppas vi slipper tull avgift...

    Ja, det vore inte dumt! Fast jag är säkert inte hemma när de kommer med klänningen om de kommer idag :/ Ska iväg en sväng till stan precis den tiden de brukar vara här och lämna grejor. Jag ska prova airbrush tanning på Ciluette, om det blir bra så kör jag på det på bröllopet :) Fast jag måste erkänna att jag är lite skeptisk nu, vill ju inte se för brun ut heller och definitivt inte morotsorange...

  • Grodan­oJag20­10
    Äldre 26 Apr 09:39

     


    snuttfia skrev 2010-04-26 08:22:50 följande:
      Ja, det vore inte dumt! Fast jag är säkert inte hemma när de kommer med klänningen om de kommer idag :/ Ska iväg en sväng till stan precis den tiden de brukar vara här och lämna grejor. Jag ska prova airbrush tanning på Ciluette, om det blir bra så kör jag på det på bröllopet :) Fast jag måste erkänna att jag är lite skeptisk nu, vill ju inte se för brun ut heller och definitivt inte morotsorange...

    aha okej..så de kommer idag.. hmm.. jag är hemma hela dagen. *längtar*
    oj vad spännande.. berätta hur det gick sen om du blev nöjd :)

  • Megi
    Äldre 29 Apr 22:26

    Hör av dej hur det blev med airbrush... orkar inte sola hihii...

  • snuttf­ia
    Äldre 29 Apr 23:06

     


    Megi skrev 2010-04-29 22:26:04 följande:
    Hör av dej hur det blev med airbrush... orkar inte sola hihii...

    Alltså... Det blev väl sådär... Kommer inte att göra om det till bröllopet för det blev lite konstigt. Insidan av underarmarna och handflatorna blev liksom fläckiga så det såg ut som såna pigmentfläckar som man får när man blir gammal. Händerna såg lite skitiga ut och så missade hon på nåt ställe litegrann. Visserligen sa hon att jag skulle höra av mig så de kunde bättra på det om det behövdes, men det känns lite för osäkert faktiskt. Sen är det liiiiite för orange ton för min smak, men det blir olika på alla sa de när jag bokade. Kan bero på att jag är så blek nu så man är ovan, vet inte. Men förutom insidan av armarna och händerna såg det bra och naturligt ut tyckte jag. Det är inte så att man skäms eller att det ser konstigt ut. Vet inte heller om nån annan än jag skulle märka det jag inte gillar men det känns som om man är extra noga just när man gifter sig... Men testa själv och se hur det blir, det kostade 200-nånting för överkroppen och det kanske blir skitbra om man har lite mer färg innan än vad jag har... Jag kommer iaf att vara blekfis på bröllopet för jag orkar och vågar inte sola när det är så kort tid kvar... Ska ringa dem och säga hur jag tyckte det blev, de ville gärna att jag skulle göra det och var jättetrevliga så jag är inte så missnöjd ändå. Det var deras idé att jag skulle testa innan och det uppskattar jag att de föreslog. Hoppas bara allt hinner gå bort innan bröllopet så jag inte ser flammig ut :-O

  • Megi
    Äldre 29 Apr 23:17

    Okkej... då kankse man ska satsa på soning trots allt... Vill inte vara fläckig då jag ska ha en vit klänning och allt kommer att synas extra mkt..spec om färgen går åt det oranga hållet.. Ska se om ja hinner sola imån , ska på bröllop på lördag så då hinner jag ej...

Svar på tråden brudar i Borås 2010