• Mirell­e
    Äldre 27 Jan 18:16
    29828 visningar
    143 svar
    143
    29828

    brudar i Borås 2010

    Hej alla blivande brudar.

    Vi gifter oss i Ramnakyrkan den 28/8.
    Är det någon mer som ska gifta sig i Borås?
    Kanske vi kan utbyta lite tankar och idéer...

  • Svar på tråden brudar i Borås 2010
  • Grodan­oJag20­10
    Äldre 8 Apr 07:53

    ska jag verkligen inte =)

    Förresten.. Är det någon här som ser ljusgula servetter så säg gärna till mig. Ska blanda ljusgula och blå servetter till dukningen (min m2b´s önskan) och jag hittar bara starkt pippi gula och det vill vi inte ha :o/

  • Grodan­oJag20­10
    Äldre 8 Apr 15:35

    Någo som ska till Torpa stenhus på söndag?

  • Grodan­oJag20­10
    Äldre 11 Apr 08:29

    Ingen?

  • Martin­aa
    Äldre 11 Apr 11:29

    Nä, blir inget Torpa för oss i alla fall. Vi hade ju tänkt viga oss där först, vi bokade in oss och allting, men ångrade oss sedan. När vi hittade Ramnakyrkan istället så kändes det helrätt.

    Hade vi varit tidigare i planeringen hade det varit skoj att åka ut och kolla på Torpa idag, men nu känns det som om vi har det mesta under kontroll (1,5 månader kvar ju) så känns nästan "onödigt". Dessutom ligger sambon superförkyld så blir svårt att få iväg honom på nånting idag... :P

  • snuttf­ia
    Äldre 11 Apr 13:04

    Vad händer på Torpa idag?

  • Martin­aa
    Äldre 11 Apr 17:14

    Bröllopsmässa!

    www.torpastenhus.se

  • Grodan­oJag20­10
    Äldre 13 Apr 11:40

    Såg annonsen i tidningen förresten. Vad fina ni är! :D


    Martinaa skrev 2010-04-11 11:29:03 följande:
    Nä, blir inget Torpa för oss i alla fall. Vi hade ju tänkt viga oss där först, vi bokade in oss och allting, men ångrade oss sedan. När vi hittade Ramnakyrkan istället så kändes det helrätt.Hade vi varit tidigare i planeringen hade det varit skoj att åka ut och kolla på Torpa idag, men nu känns det som om vi har det mesta under kontroll (1,5 månader kvar ju) så känns nästan "onödigt". Dessutom ligger sambon superförkyld så blir svårt att få iväg honom på nånting idag... :P
  • Grodan­oJag20­10
    Äldre 13 Apr 11:41

    oo jag är såå glad.. Mina blommor är klara för leverans och hämtade mitt diadem som köpts på e-bay.. såå fint!

  • Martin­aa
    Äldre 13 Apr 11:59
    GrodanoJag2010 skrev 2010-04-13 11:40:41 följande:
    Såg annonsen i tidningen förresten. Vad fina ni är! :D
    Tack!
    Hade ju INTE räknat med att hamna på förstasidan direkt. Hade vi vetat det så hade sambon antagligen tvärvägrat att ställa upp, haha. Och klänningen jag hade tänkt hålla hemlig har nu beskådats av hela Borås... ^^
  • Grodan­oJag20­10
    Äldre 13 Apr 12:03

    haha.. tänkte på det när jag såg bilden ^^


    Martinaa skrev 2010-04-13 11:59:04 följande:
    Tack! Hade ju INTE räknat med att hamna på förstasidan direkt. Hade vi vetat det så hade sambon antagligen tvärvägrat att ställa upp, haha. Och klänningen jag hade tänkt hålla hemlig har nu beskådats av hela Borås... ^^
Svar på tråden brudar i Borås 2010