• Mirell­e
    Äldre 27 Jan 18:16
    29845 visningar
    143 svar
    143
    29845

    brudar i Borås 2010

    Hej alla blivande brudar.

    Vi gifter oss i Ramnakyrkan den 28/8.
    Är det någon mer som ska gifta sig i Borås?
    Kanske vi kan utbyta lite tankar och idéer...

  • Svar på tråden brudar i Borås 2010
  • Megi
    Äldre 3 Apr 15:00

    Tack Tack så snällt =)


    GrodanoJag2010 skrev 2010-04-03 14:31:54 följande:
    ska kolla. kommer med avaret innan helgens slut. =)
  • Grodan­oJag20­10
    Äldre 6 Apr 10:49
    Megi skrev 2010-04-03 15:00:28 följande:
    Tack Tack så snällt =)
    Inboxat =D
  • Grodan­oJag20­10
    Äldre 6 Apr 10:51

    ååå.. foto på min bukett kom just.
    jisses vad vacker den blir =)

  • snuttf­ia
    Äldre 6 Apr 10:56

    Får man se bild? Vad är det för bukett du har beställt?


    GrodanoJag2010 skrev 2010-04-06 10:51:30 följande:
    ååå.. foto på min bukett kom just. jisses vad vacker den blir =)
    På tal om blommor, vart tänkter ni Boråsbrudar köpa era buketter? Jag har jättedålig koll på florister här i stan. Var in på den bredvid Åhléns och de gav mig ett jättebra pris men verkade smått ointresserad så jag vet inte... Vill ju gärna ha en billig bukett (ska bara ha säsongsblommor och inget som måste beställas och en enkel bukett, inget som kräver en hållare) men vill ju gärna känna att de bryr sig och försöker göra en fin bukett ändå...
  • Grodan­oJag20­10
    Äldre 6 Apr 11:08

    Jag kan lägga upp den på min sida.=)

    Det är en rundbunden siden bukett med vita rosor, blå hortensia, björngräs och små vita blommor..
    har beställt den från www.thefloraltouchuk.com


    snuttfia skrev 2010-04-06 10:56:30 följande:
    Får man se bild? Vad är det för bukett du har beställt?
    På tal om blommor, vart tänkter ni Boråsbrudar köpa era buketter? Jag har jättedålig koll på florister här i stan. Var in på den bredvid Åhléns och de gav mig ett jättebra pris men verkade smått ointresserad så jag vet inte... Vill ju gärna ha en billig bukett (ska bara ha säsongsblommor och inget som måste beställas och en enkel bukett, inget som kräver en hållare) men vill ju gärna känna att de bryr sig och försöker göra en fin bukett ändå...
  • snuttf­ia
    Äldre 6 Apr 11:12

    Kollade på sidan och jag måste säga att de såg hemskt verklighetstrogna ut :) Är det bilden du har vid ditt namn som är den du ska ha sen? Den är jättefin! Varför valde du sidenblommor förresten? Jag blir så nyfiken, det visste jag inte ens att det fanns brudbuketter gjorda i...


    GrodanoJag2010 skrev 2010-04-06 11:08:25 följande:
    Jag kan lägga upp den på min sida.=) Det är en rundbunden siden bukett med vita rosor, blå hortensia, björngräs och små vita blommor..har beställt den från www.thefloraltouchuk.com
  • Grodan­oJag20­10
    Äldre 6 Apr 11:19

    Visst gör dom =)
    tack!!.. det är den jag ska ha. Det är min egen kreation. Har även lagt in den i mitt galleri =)
    Jaa.. jag halkade in på det när jag googlade runt efter inspiration och sen så såg de så fina ut och inte heller dyra.
    hade vi valt riktigt hade vi spräckt budgeten men nu klarade vi oss ändå.


    snuttfia skrev 2010-04-06 11:12:30 följande:
    Kollade på sidan och jag måste säga att de såg hemskt verklighetstrogna ut :) Är det bilden du har vid ditt namn som är den du ska ha sen? Den är jättefin! Varför valde du sidenblommor förresten? Jag blir så nyfiken, det visste jag inte ens att det fanns brudbuketter gjorda i...
  • Martin­aa
    Äldre 6 Apr 11:30
    snuttfia skrev 2010-04-06 10:56:30 följande:
    På tal om blommor, vart tänkter ni Boråsbrudar köpa era buketter? Jag har jättedålig koll på florister här i stan. Var in på den bredvid Åhléns och de gav mig ett jättebra pris men verkade smått ointresserad så jag vet inte... Vill ju gärna ha en billig bukett (ska bara ha säsongsblommor och inget som måste beställas och en enkel bukett, inget som kräver en hållare) men vill ju gärna känna att de bryr sig och försöker göra en fin bukett ändå...
    Vi kommer beställa från Buketten, just den mitt emot Åhlens. Vi var inne där och pratade med en jättetrevlig tjej och tyckte det kändes kanon! Smidigt sen också när vi hämtar blommorna 50 meter från där jag fixar hår och make-up (Studio Mei) Slipper vi åka omkring i halva stan.
  • Grodan­oJag20­10
    Äldre 7 Apr 07:44

    Okej där.. där är dom altid jätte trevliga. Mysig butik :D


    Martinaa skrev 2010-04-06 11:30:23 följande:
    Vi kommer beställa från Buketten, just den mitt emot Åhlens. Vi var inne där och pratade med en jättetrevlig tjej och tyckte det kändes kanon! Smidigt sen också när vi hämtar blommorna 50 meter från där jag fixar hår och make-up (Studio Mei) Slipper vi åka omkring i halva stan.
  • Martin­aa
    Äldre 7 Apr 20:12

    Hihi, idag ringde en kille från BT (Borås Tidning alltså ) upp mig och ville göra en intervju med mig och min sambo om vårt bröllop, med lite fokus på den ekonomiska biten. Vad man lägger pengarna på, vad man prioriterar och så vidare. Så missa inte BT imorgon!

Svar på tråden brudar i Borås 2010