• Mirell­e
    Äldre 27 Jan 18:16
    29810 visningar
    143 svar
    143
    29810

    brudar i Borås 2010

    Hej alla blivande brudar.

    Vi gifter oss i Ramnakyrkan den 28/8.
    Är det någon mer som ska gifta sig i Borås?
    Kanske vi kan utbyta lite tankar och idéer...

  • Svar på tråden brudar i Borås 2010
  • Grodan­oJag20­10
    Äldre 17 Mar 11:28
    #71

    Härligt "flickor".. nu börjar det att närma sig.. =) Sitter och funderar på vigsel musik och psalmer. Har hittat Bryan Adams (Everything I do) I do it for you på enbart piano.. sååå otoligt fint..blir lite nervös av "here comes the bride" ;)

  • Martin­aa
    Äldre 17 Mar 11:51
    #72

    Idag kommer jag bröllopsfixa! Ska ner till stan om ett tag. Ska prata med min frisör, kolla på ring och prata med en florist. Imorgon ska vi provsmaka tårta från Gullkragen och förhoppningsvis kunna prova kläder åt mannen! :)

  • SaNdRi­X 2010
    Äldre 17 Mar 19:26
    #73

    Jag har varit på ringheims och provat min brudklänning idag, så lycklig, den är perfekt!

  • Martin­aa
    Äldre 17 Mar 20:08
    #74

    SaNdRiX 2010 skrev 2010-03-17 19:26:59 följande:


    Jag har varit på ringheims och provat min brudklänning idag, så lycklig, den är perfekt!
    Jasså, jag trodde inte de hade öppet på onsdagar?? Vi hade tänkt åka dit imorgon, måste man ringa först eller kan man bara dyka upp??

    Idag har vi beställt vigselring!! Fick min mormors gamla förlovningsring att göra om så den lämnade vi in på Smycka idag. Så spännande! :D
    Pratade även med en jättetrevlig tjej på Buketten så därifrån ska vi beställa brudbukett sen! Känns toppen att ha fixat lite grejer idag! :D
  • Grodan­oJag20­10
    Äldre 18 Mar 12:12
    #75
    Martinaa skrev 2010-03-17 20:08:29 följande:
    SaNdRiX 2010 skrev 2010-03-17 19:26:59 följande:
    Jasså, jag trodde inte de hade öppet på onsdagar?? Vi hade tänkt åka dit imorgon, måste man ringa först eller kan man bara dyka upp??Idag har vi beställt vigselring!! Fick min mormors gamla förlovningsring att göra om så den lämnade vi in på Smycka idag. Så spännande! :DPratade även med en jättetrevlig tjej på Buketten så därifrån ska vi beställa brudbukett sen! Känns toppen att ha fixat lite grejer idag! :D
    Låter härligt! Vad blir det för bukett? Vi ska ha sidenblommor från england, kommer att bli kanon. :D

    Sitter och funderar på Gästbok och cd fodral. Ska dela ut cd skivor i fodral med porto på till alla som tar kort.
    Sen så ska vi ha en skylt till Gästboken då alla ska få skriva på ett stort lite tjockare papper som vi sen ska rama in och ha på väggen i hallen. Lite roligare än en bok som bara ligger o dammar :P
  • Grodan­oJag20­10
    Äldre 18 Mar 12:13
    #76

    åå vad skoj! roligt att den passar så bra. Här väntar jag fortfarande på att min ska komma från Millys. Den är på broderi nu så den borde komma i slutet av månaden :P

    SaNdRiX 2010 skrev 2010-03-17 19:26:59 följande:


    Jag har varit på ringheims och provat min brudklänning idag, så lycklig, den är perfekt!
  • SaNdRi­X 2010
    Äldre 18 Mar 12:43
    #77

    Nej, hon har inte öppet på onsdagar men eftersom hon bodde i huset och ingen annan dag passade så tog hon emot mig, hon är så himla trevlig! Känns verkligen bra att ha köpt klänningen från henne.

    Man kan åka dit för att titta men vill man prova så måste man boka tid.


    Martinaa skrev 2010-03-17 20:08:29 följande:
    SaNdRiX 2010 skrev 2010-03-17 19:26:59 följande:
    Jasså, jag trodde inte de hade öppet på onsdagar?? Vi hade tänkt åka dit imorgon, måste man ringa först eller kan man bara dyka upp??Idag har vi beställt vigselring!! Fick min mormors gamla förlovningsring att göra om så den lämnade vi in på Smycka idag. Så spännande! :DPratade även med en jättetrevlig tjej på Buketten så därifrån ska vi beställa brudbukett sen! Känns toppen att ha fixat lite grejer idag! :D
  • Mirell­e
    Äldre 20 Mar 20:51
    #78

    Har idag beställt min klänning : ) Känns så bra... Längtar nu tills den kommer, tar ju några månader!

  • Megi
    Äldre 22 Mar 11:37
    #79

    Rekomendera Spelndor butiken. Väldigt trevligt bemötande och bra service och priser.. Min syrra köpte sin klänningen i helgen där.. Har många kända märken, bla Forever Yours, Romantica..

  • Megi
    Äldre 22 Mar 11:38
    #80

    Ska ni ha ngn som filmar från början till slutet av ert bröllop? Isf veeem? Kan ni rekomendera någon???

Svar på tråden brudar i Borås 2010