• Miss Sofie
    Äldre 21 Jan 10:14
    13812 visningar
    17 svar
    17
    13812

    Malin Norlén - någon som använt henne?

    Hej hej,

    Är det någon som har använt Malin Norlén som fotograf? Va hon bra/dålig? Är det någon ni skulle rekommendera?

  • Svar på tråden Malin Norlén - någon som använt henne?
  • Miss Sofie
    Äldre 22 Jan 10:13
    #1

    Ingen som har använt henne?

  • HappyE
    Äldre 27 Jan 13:23
    #2

    Hemsidan ser fin ut, är också nyfiken!! Tänkte göra en secret box ;)

  • 5 juni 2010
    Äldre 15 Mar 22:30
    #3

    Jag har gjort en Secret Box av Malin, dvs hon tog massor med kort på mig i underkläder bland annat! kan verkligen rekommendera Malin, englad, varm och duktig tjej och bilderna blev superfina!! Man kunde verkligen slappna av med henne och därav blev bilderna superbra!!

  • KlaraV­89
    Äldre 17 Mar 08:52
    #4
    +1

    Instämmer med ovanstående :)

  • Miss Sofie
    Äldre 29 Mar 16:23
    #5

    Va bra! Jag tycker att hon verkar jätte trevlig och så och det känns bra :)

    Är det nån som har bilder som hon har tagit som ni skulle kunna visa?

  • lule
    Äldre 29 Mar 16:27
    #6

    Är det denna Malin ni menar...? Verkligen?

    www.fotosidan.se/gallery/view.htm

  • danica­liforn­ia
    Äldre 29 Mar 16:51
    #7

    jag tycker hon hade tagit fina bilder!

  • KlaraV­89
    Äldre 29 Mar 22:30
    #8

    Jag finns, hur inboxar man?

  • Miss Sofie
    Äldre 30 Mar 13:19
    #9

    KlaraV89 och lule
    Jag hade inte sett den sidan så tack! Fanns många bra bilder där :)

  • ConnyD
    Äldre 31 Mar 00:15
    #10

    finns många bra fotografer på fotosidan.se dessutom kan man där annonsera efter fotografer. är lite lättare att hitta hobbyfotografer då

  • KlaraV­89
    Äldre 31 Mar 08:30
    #11

    Blir man medlem som är gratis kan man se ännu mer funktioner och omdömmen, allt från yrkes,frilans och hobbyfotografer, man kan göra album som sedan släkt och vänner kan se.

  • Äldre 16 Jan 20:00
    #12

    Vi rekommenderar INTE Malin Norlen


    Vi anlitade Malin Norlen (Stockholm) som fotograf till vårt bröllop. Anledningarna till att vi till slut valde henne, var hennes uppvisade entusiasm för uppdraget, och allt det som vi kunde få (eller åtminstone vad som vi utlovades) för priset: 5 timmars fotografering, redigering av drygt 200 bilder till perfektion, leverans inom max 8 veckor, och en fotobok. Priset för fotoboken skulle då inkludera arbete för att anpassa fotoformatet för tryckning och själva boken ? åtminstone det som vi blev lovade. Värt att NOTERA är att vi var tvungna att betala hela beloppet i förskott för att kunna få våra bilder.  


    Själva fotograferingen gick bra. Men tyvärr resultaten var allt annat än tillfredsställande! Fotona levererades 2 veckor senare än utlovat. Fotona var undermåligt behandlade, och det angivna priset för fotoboken täckte bara själva arbetet med att ?formatera? bilderna till rätt storlek; för att få själva boken var vi tvungna att betala minst lika mycket för Malin Norlens förmateringsarbete.


    Jag avråder alla att anlita Malin Norlen. Och om ni frestas att anlita Malin på grund av det jämförelsevis låga priset, se till att ni får alla överenskommelser svart på vit. Och se till att ni får betal först efter att ni har fått era färdigställda bilder (inte bara smakprover), för då är ni i Malin våld.


    Det sägs att man får det man betalar för. Det gäller oss i högsta grad; ett undermåligt arbete (för ett till synes lågt pris).

  • Äldre 19 Oct 21:06
    #13
    -1
    Vi hade Malin på våra bröllop i Stadshuset. Hon är BÄST både som person och fotograf! Hjärta Hon har bjudit på vackraste bukett och jag har fått låna vit jacka från henne. Hon är väldigt söt och positiv och vi kände oss väldigt bekväma under fotograferings tid. Sen har vi fått underbara bilder! Vi hade jätte tur att hon var våra bröllopsfotograf! {#emotions_dlg.flower} 
  • Äldre 20 Oct 14:54
    #14

    Hej, fotograf Malin här, inlägget nedan har jag läst för länge sedan på en annan site och helt ärligt tror jag det är någon icke kund/brudpar till mig som skrivit det, dels för att när jag såg det första gången jag såg det kontakta jag alla brudpar jag fotat och alla vart förfärade över inlägget och dels så stämmer det inte alls med infon på min hemsida och kontrakt så detta inlägg är bara ett taffligt försök till att förstörs och varför kan och kommer jag aldrig att förstå /: hälsningar Malin


    Aln2012 skrev 2015-01-16 20:00:50 följande:

    Vi rekommenderar INTE Malin Norlen

    Vi anlitade Malin Norlen (Stockholm) som fotograf till vårt bröllop. Anledningarna till att vi till slut valde henne, var hennes uppvisade entusiasm för uppdraget, och allt det som vi kunde få (eller åtminstone vad som vi utlovades) för priset: 5 timmars fotografering, redigering av drygt 200 bilder till perfektion, leverans inom max 8 veckor, och en fotobok. Priset för fotoboken skulle då inkludera arbete för att anpassa fotoformatet för tryckning och själva boken ? åtminstone det som vi blev lovade. Värt att NOTERA är att vi var tvungna att betala hela beloppet i förskott för att kunna få våra bilder.  

    Själva fotograferingen gick bra. Men tyvärr resultaten var allt annat än tillfredsställande! Fotona levererades 2 veckor senare än utlovat. Fotona var undermåligt behandlade, och det angivna priset för fotoboken täckte bara själva arbetet med att ?formatera? bilderna till rätt storlek; för att få själva boken var vi tvungna att betala minst lika mycket för Malin Norlens förmateringsarbete.

    Jag avråder alla att anlita Malin Norlen. Och om ni frestas att anlita Malin på grund av det jämförelsevis låga priset, se till att ni får alla överenskommelser svart på vit. Och se till att ni får betal först efter att ni har fått era färdigställda bilder (inte bara smakprover), för då är ni i Malin våld.

    Det sägs att man får det man betalar för. Det gäller oss i högsta grad; ett undermåligt arbete (för ett till synes lågt pris).


  • Äldre 20 Oct 14:57
    #15

    Ok oj tack fina ni ???? är aldrig inne och skriver här så när jag skulle trycka på citera knappen kom jag åt timmen ner det skulle ju vara ???????? tummen upp!!!!


    ELISA skrev 2016-10-19 21:06:21 följande:

    Vi hade Malin på våra bröllop i Stadshuset. Hon är BÄST både som person och fotograf!  Hon har bjudit på vackraste bukett och jag har fått låna vit jacka från henne. Hon är väldigt söt och positiv och vi kände oss väldigt bekväma under fotograferings tid. Sen har vi fått underbara bilder! Vi hade jätte tur att hon var våra bröllopsfotograf!  


  • Okänd
    Äldre 22 Oct 16:54
    #16
    Meddelande borttaget
  • Äldre 27 Oct 16:07
    #17

    Vi hade Malin som fotograf förra sommaren och kunde omöjligt ha varit mer nöjda vare sig med bilderna eller allt runt omkring :)

    Här är ett exempel; www.flickr.com/photos/54480594@N08/30567225215/in/album-72157675700622295/

    Ja, det tar lite tid att få bilderna (förhandskik fick vi däremot innan vi hann vakna dagen efter), men inte längre än vi blev lovade eller vad som verkar vanligt.

    Ja, man beställer fotoboken själv. Detta framgick dock tydligt och vi var nöjda med det så vi kunde välja att byta ut någon bild där vi tyckte själva :)

Svar på tråden Malin Norlén - någon som använt henne?