• Bauti
    Äldre 1 Jan 18:39
    36750 visningar
    339 svar
    339
    36750

    Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 15!

    Då var det dax för att öppna upp ännu en ny tråd. Passande att göra detta den första dagen på året.

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 15!
  • Nibla
    Äldre 1 Jan 19:11
    #1

    Grattis Bauti!!!!!!!!!

  • Ab fab
    Äldre 2 Jan 10:12
    #2

    god morgon o hej på nya året

  • MattRo­Za
    Äldre 3 Jan 10:02
    #3

    Gott nytt !
    Nu hänger jag på ,jag vågade göra det i sluttampen.
    Vi gifter 16 januari o har fest på LaCuvee .
    Känns så där nu med en massa bollar i luften .

  • Nibla
    Äldre 3 Jan 10:33
    #4

    MattRoZa,
    Vi har alla redan gift oss, snart 3 år sen för vår del. Är ett gäng som planerade våra bröllop ihop och har sen dess hängt kvar här.

    Lycka till med bröllopsplanerna, verkar som ni kommer få ett underbart vinterväder!

  • Carma0­7
    Äldre 3 Jan 11:28
    #5

    Tjngeling och god fortsättning!

    Jul och nyår är över och spännande saker har hänt. En ny BT-bebis!! Gissade helt galet på datumet kan jag säga, men fick iaf rätt på kön. GRATTIS TEZZ!!

    Nibla: Sitter och funderar men kan bara inte komma på vad din bild på din avatar föreställer.

    Här är allt ganska lugnt. Idag håller vi (läs maken) på att måla om en vägg i det som var lilltjejens rum förut. Vi ska byta på rummen så det ska bli kontors/datorrummet sedan. Kul när man kommer någon liten vart med alla idéer man har här hemma och som egentligen har lagts på is för en tid framöver.

    Hoppas ni alla har det bra.

  • Nibla
    Äldre 3 Jan 11:40
    #6

    Carma:
    Det är ju jag bakifrån. Håller upp slöjan i luften så min tatuering syns.

  • FruTez
    Äldre 5 Jan 19:33
    #7

    Hej hej!

    Carma: Tack för grattis! Kan ju berätta att även jag gissade heeeeelt fel på datumet!

  • Carma0­7
    Äldre 6 Jan 11:46
    #8

    Tezz: Hihi, jag förstår att ni kände er lite överrumplade. Hoppas ni hittar era rutiner snart. Det är lite upp och ner i början, men brukar rätta till sig sedan.

  • FruTez
    Äldre 6 Jan 20:24
    #9

    Carma: Ja, vi blev lite överrumplade om man säger så. Eller rättare sagt, jag blev helt chockad! Först nu som jag förstår hur chockad. Jag visste ju att bebisen kunde komma tidigare, men när vattnet gick så var det ändå tidigare än de två veckor före som man hört. Nu 1,5 veckor efter Jespers födelse börjar saker sakta men säkert falla på plats igen. Vi har hunnit ikapp lite... Längtar efter att få rutiner så jag kan börja bli lite mer social och visa upp vår lille guldklimp!

  • Nibla
    Äldre 6 Jan 21:05
    #10

    Tez: När får vi komma på fika och se den lille? (Vill bara påminna om att jag fick samma fråga när L var endast 2 veckor)

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 15!