• Sandri­s74
    Äldre 30 Dec 12:48
    4962 visningar
    28 svar
    28
    4962

    Fantastisk Hemsida, rekomendera

    Hejsan,

    Jag och min Man :) Gifte oss i början av december och vi letade länge efter en bra tjänst att göra vår bröllopshemsida. Vi testade massor men hittade till slut en kille i Stockholm som gör fantastiska hemsidor.

    Problemet med alla tjänster som finns därute är ju oftast att alla ser lika ut eller har massa begränsningar.

    Nu fick vi en egen unik hemsida med fantastisk design som vi själva kunde välja och att vi sedan efter ett tag ville ändra så att hemsidan skulle vara privat var heller inga problem. (för att besöka sidan är du tvungen att ha ett lösenord som endast delades ut till familj och vänner)

    Jag kan starkt rekomendera den här killen. Det var inte gratis men inte dyrt heller.

    www.rickardfourt.com
    han har en kategori under webdesign för bröllop.

    lycka till.

    kram
    Sandra o Johan

  • Svar på tråden Fantastisk Hemsida, rekomendera
  • Supers­tarfia
    Äldre 30 Dec 13:29
    #1

    undra om inte det här ses som reklam..

  • Sandri­s74
    Äldre 30 Dec 13:33
    #2

    oj. varför skulle det göra det?

    jag blev så himmla bra bemött och fick en sån fin hemsida så jag ville bara rekomendera honom.

    trodde man fick rekomendera,

  • workou­tgirl
    Äldre 30 Dec 13:35
    #3

    vem betalar för att göra en bröllopshemsida?

  • Popcor­n
    Äldre 30 Dec 13:54
    #4
    Sandris74 skrev 2009-12-30 13:33:10 följande:
    oj. varför skulle det göra det?
    Därför att man enligt reklampolicyn inte får starta en tråd enbart för att rekommendera någon.
  • Sandri­s74
    Äldre 30 Dec 14:01
    #5
    workoutgirl skrev 2009-12-30 13:35:17 följande:
    vem betalar för att göra en bröllopshemsida?
    Ja dem flesta som vill ha en egen hemsida antar jag. Bara namnet kostar ju 100kr att få registrerat på en sån där domän eller vad det hette :)
  • KatjaB
    Äldre 30 Dec 14:01
    #6

    vi har gjort en hemsida redan via weddingannouncer som dessutom är gratis, tittade först på den som finns med här på bt, men då den inte är gratis sen kändes det inte värt pengarna.

  • Sandri­s74
    Äldre 30 Dec 14:04
    #7
    Popcorn skrev 2009-12-30 13:54:20 följande:
    Därför att man enligt reklampolicyn inte får starta en tråd enbart för att rekommendera någon.
    Men okej. det finns ju massor av andra trådar där man rekomenderar andra sidor som erbjuder samma sak.

    jag ville bara vara snäll och göra honom en tjänst eftersom vi fick en sådan fin hemsida och hela det här forumsämnet handlar ju om bröllopshemsidor.
  • Sandri­s74
    Äldre 30 Dec 14:07
    #8
    KatjaB skrev 2009-12-30 14:01:42 följande:
    vi har gjort en hemsida redan via weddingannouncer som dessutom är gratis, tittade först på den som finns med här på bt, men då den inte är gratis sen kändes det inte värt pengarna.
    Hej Katja!

    jo vi tittade både på 123 och weddingannouncer men tyckte alla sidor såg lika dana ut och vi ville ha våran egen sida och sedan ville vi ha ett eget namn samt att den skulle vara privat för endast våra vännner/familj.

    "men då den inte är gratis sen kändes det inte värt pengarna." hehe ursäkta men då är den väll inte värd någonting? alltså i pengar. :)
  • Sandri­s74
    Äldre 30 Dec 14:08
    #9
    Sandris74 skrev 2009-12-30 14:07:49 följande:
    Hej Katja!jo vi tittade både på 123 och weddingannouncer men tyckte alla sidor såg lika dana ut och vi ville ha våran egen sida och sedan ville vi ha ett eget namn samt att den skulle vara privat för endast våra vännner/familj.

    "men då den inte är gratis sen kändes det inte värt pengarna." hehe
  • KatjaB
    Äldre 30 Dec 14:16
    #10

    ja, vilken dum formulering.. dottern pockade på uppmärksamheten. Det jag menade var att weddingannonucer trots allt är kostnadsfri, och även fast jag kan tycka att alla är snarlika så har de flesta gästerna inte sett lika många bröllopshemsidor som jag själv har. Så de tycker säkert att den är fin, och jag lägger hellre de pengarna på något annat.
    För mig känns det väldigt onödigt att få ett eget domännamn och en väldigt speciell layout. Men det är ju förstås en smaksak.


    Sandris74 skrev 2009-12-30 14:07:49 följande:
    Hej Katja!jo vi tittade både på 123 och weddingannouncer men tyckte alla sidor såg lika dana ut och vi ville ha våran egen sida och sedan ville vi ha ett eget namn samt att den skulle vara privat för endast våra vännner/familj."men då den inte är gratis sen kändes det inte värt pengarna." hehe ursäkta men då är den väll inte värd någonting? alltså i pengar. :)
Svar på tråden Fantastisk Hemsida, rekomendera