• pingst­2010
    Äldre 28 Dec 20:27
    14099 visningar
    9 svar
    9
    14099

    Någon som testat acaibär och colon cleanse ?

    Som sagt någon här som testat detta, såg den på reklamsida vid nyheterna här på nätet.

    Kolla in denna produkt på www.emilysdietsecrets.com/SE-1/.

    Låter väldigt bra men kan det verkligen vara så bra , eller det kanske kostar massor sen efter gratis-proverna.

  • Svar på tråden Någon som testat acaibär och colon cleanse ?
  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 28 Dec 23:39
    #1

    Acai kör vi på :)
    Både jag och M är kroniskt trötta men just acai fungerar bra. Det är inget mirakel men det tar inte emot lika mycket att kliva upp och ta tag i saker sen vi börjat äta dem.
    Just nu har vi inte råd (de är ju rätt så dyra) och jag märkte att jag blev tröttare igen när vi slutade äta dem.

    Helt klart värt att prova om man är trött av sig :)

  • gladaD­essie
    Äldre 5 Jan 21:19
    #2

    Hej, Hur mycket kostar dom i månaden ?

  • pusia4­2
    Äldre 24 Jan 19:27
    #3

    Hej!
    Mirakel eller inte men hur kan mAn lita på företag som driver rena lurenderijet?
    Kolla det här själv, berätta gärna för andra innan någon går in i fällan.
    www.emilydietstory.com/
    http://www.kerstindietblog.com/#
    http://www.agnieszkadietblog.com/#
    Hur många till sådan annonser som snurrar runt i världen vet vi inte. På devota.se, har annonsen funnints nu ett tag, klicka några ggr på samma annons så får du se hur snabt kan samma bild byta identitet. Rena fallet för polisen.

  • FelizL­ane
    Äldre 24 Jan 19:55
    #4

    Annars tycker jag man kan testa articroot :)

  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 27 Jan 05:48
    #5

    Vilken idioti av dem, tror de verkligen inte att folk kommer märka en sån sak? *suck* Finns väl knappt företag idag som jobbar på ett ärligt sätt...


    pusia42 skrev 2010-01-24 19:27:11 följande:
    Hej!Mirakel eller inte men hur kan mAn lita på företag som driver rena lurenderijet?Kolla det här själv, berätta gärna för andra innan någon går in i fällan.www.emilydietstory.com/www.kerstindietblog.com/# www.agnieszkadietblog.com/ många till sådan annonser som snurrar runt i världen vet vi inte. På devota.se, har annonsen funnints nu ett tag, klicka några ggr på samma annons så får du se hur snabt kan samma bild byta identitet. Rena fallet för polisen.
  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 29 Jan 08:14
    #6

    Är det inte samma bild på deras annons som i dina länkar? :s

  • Eftert­ioår
    Äldre 29 Jan 09:17
    #7

    Men guuuud vad dåligt!! Åh vad otroligt dåligt gjort om dom nu ska bluffa, samma bild..


    pusia42 skrev 2010-01-24 19:27:11 följande:
    Hej!Mirakel eller inte men hur kan mAn lita på företag som driver rena lurenderijet?Kolla det här själv, berätta gärna för andra innan någon går in i fällan.www.emilydietstory.com/www.kerstindietblog.com/# www.agnieszkadietblog.com/ många till sådan annonser som snurrar runt i världen vet vi inte. På devota.se, har annonsen funnints nu ett tag, klicka några ggr på samma annons så får du se hur snabt kan samma bild byta identitet. Rena fallet för polisen.
  • sagr
    Äldre 1 Mar 00:28
    #8

    Jag har testat Acai Berry och Colon Cleanse och det är efter Super Slim något som är bäst. Colon rensar tarmarna ordentligt.
    Acai Bärry är väldigt hälsosamt. Supernöjd.

  • Linda6­23
    Äldre 29 Sep 16:39
    #9

    Acai Berry -  http://mhlnk.com/2D277620 Jag har mottagit beställningen och den kom i tid och pillerna fungerar jättebra.

Svar på tråden Någon som testat acaibär och colon cleanse ?