• molnis
    Äldre 16 Dec 11:24
    25885 visningar
    156 svar
    156
    25885

    April 2010 del 4

    Då var det dags för en ny tråd där vi som gifter oss i April fortsätter diskutera och hjälpa varandra!
    Del 4.

  • Svar på tråden April 2010 del 4
  • EåN201­0
    Äldre 14 Mar 16:12

    här är de 27 dagar kvar!!
    känns som tiden bara rinner ifrån mig...

  • pandis­81
    Äldre 15 Mar 06:17

    Hej tjejer,
    Har ju inte varit inne här på hela helgen, vi åkte direkt till linköping när jag slutade jobbet på fredagen.
    Jag i vetskapen om vad som skulle hända för min blivande man, men inte han han trodde stenhårt på att vi skulle till ikea,lokalen och allt var jag hade lurat i honom. Men i själva verket skulle han alltså få sin svensexa. Och det fick han också. Och allt var jättelyckat och han vart väldigt chockad när dom kom springande för att hämta honom. Han satt nämligen i våran bil då.

    Svensexan bestod av drillningskurs,ansiktsmålning,samla superhjältarpoäng,innebandy,MMA,middag på restaurang och sen utgång på kvällen och han hade igår riktigt ont i kroppen efter det och även idag när träningsverken har satt sig in. Men han sa att det var det värt för han har inte haft så himla roligt någonsin. Och det var det jag visste innan, då han inte har chansen att umgås så himla mycket med sin bästa kompis och sin bror. Eftersom vi inte bor i samma stad. SÅ jag visste vad dom än hittade på så skulle det bli lyckat.

    Och det blev det

    Igår så träffade vi även prästen så nu vet vi hur våran vigselceremoni kommer att se ut. Och det kommer att bli jättebra och vackert. Vi kommer att ha 3 solosånger och 2 psalmer. Allt känns jättebra. Och hon frågade oss även lite frågor som hon ska ta använding av i sitt vigseltal så jag tror att allt kommer att bli super, känner mig jätteglad för att vi valde just den prästen.

    Nä nu ska jag göra mig klar för att åka och jobba, ville bara uppdatera er om helgen som var.
    Hörs senare
    hej så länge

  • molnis
    Äldre 15 Mar 21:34

    Kul med svensexan! Själv har jag vart i hemsedal med jobbet på lång helg så ej hänt mycket ..börjar bli lite nervig nu för i övermorgon är det exakt 1 månad kvar men på söndag ska bli en bröllopsfixar dag!

  • Marroe
    Äldre 15 Mar 22:12

    Gifter mig den 10 april men vigselförrättaren har inte hört av sig ännu..... borgerlig vigsel ska tilläggas. Klockslag vet jag inte ännu. Har sagt att vi kan ta en annan vigselförrättare om denne man inte har tid. Har påtalat detta för ansvarig flera gånger men hon menar att han har ju tackat ja till att viga oss........

  • EåN201­0
    Äldre 16 Mar 09:02

    våran präst har inte hört av sig heller... men dem sa till oss att han brukar höra av sig när de är typ 2 veckor kvar bara så jag håller ut...

    vad kul med svensexa!!

  • Marroe
    Äldre 16 Mar 11:41

    jag håller ut ett tag till, kan tänka mig att riksdagsmän inte har så mycket ledig tid.

  • Nicoss­ambo
    Äldre 16 Mar 16:22
    Marroe skrev 2010-03-16 11:41:12 följande:
    jag håller ut ett tag till, kan tänka mig att riksdagsmän inte har så mycket ledig tid.
    Kan du inte maila till han och fråga om ni kans träffas ocg gå igenom vigslen??

    Vi ska också gifta oss borgligt och vi känner henne lite men vi träffades redan i januari och disskuterade hur vi ville ha det.

    Och nu de senaste veckorna har vi mailat vigsel schemat fram och tillbaka så att det blir som vi tänkt oss.
  • fruMe
    Äldre 16 Mar 16:32

    Vad heter hon som viger er? Vi ska vigas av Lucia Dieden (Rådhuset HBG)


    Nicossambo skrev 2010-03-16 16:22:15 följande:
    Kan du inte maila till han och fråga om ni kans träffas ocg gå igenom vigslen??Vi ska också gifta oss borgligt och vi känner henne lite men vi träffades redan i januari och disskuterade hur vi ville ha det.Och nu de senaste veckorna har vi mailat vigsel schemat fram och tillbaka så att det blir som vi tänkt oss.
  • EåN201­0
    Äldre 16 Mar 16:43

    25 dagar kvar!!!
    på torsdag blir de att fixa med placeringskorten å sånt... ska bli kul att bli klar med de... det märks att de inte är många dagar kvar... tänk när man kan sitta å räkna ner timmarna... hihi...

  • Lyckli­ga013b­ruden
    Äldre 16 Mar 17:43

    Du stressar mig med nedräkningen de är så mycket som ska hinnas hela tiden. Så fort jag gjort klart ensak dyker det upp två andra saker som ska göras.


    EåN2010 skrev 2010-03-16 16:43:41 följande:
    25 dagar kvar!!!på torsdag blir de att fixa med placeringskorten å sånt... ska bli kul att bli klar med de... det märks att de inte är många dagar kvar... tänk när man kan sitta å räkna ner timmarna... hihi...
Svar på tråden April 2010 del 4