• molnis
    Äldre 16 Dec 11:24
    25617 visningar
    156 svar
    156
    25617

    April 2010 del 4

    Då var det dags för en ny tråd där vi som gifter oss i April fortsätter diskutera och hjälpa varandra!
    Del 4.

  • Svar på tråden April 2010 del 4
  • EåN201­0
    Äldre 9 Mar 10:23

    han har sina kläder kvar..och sen måste vi ordna placeringskorten... det är väl typ de kvar..
    å så måste vi handla hem allt som ska drickas under kvällen... men de tar vi nog sista veckan..

  • mrsya
    Äldre 9 Mar 10:37

    Skönt, då är det inte mkt kvar för er hellet att dona med..

  • EåN201­0
    Äldre 9 Mar 11:28

    nej... men jag börjar frukta min möhippa... har du fått din än?

  • mrsya
    Äldre 9 Mar 11:48

    Nej jag har inte fått min än..misstänker att det blir i mitten på mars, närmare bestämt 17:e..

    HAr du någon aning om när din blir?

  • fruMe
    Äldre 9 Mar 17:10

    Åh, vi har också en månad kvar imorgon!!!! Här är också det mesta ganska lugnt, vet inte riktigt hur jag/vi ska komma igång. Har festhäfte och placeringskort kvar + spotifylista och dotterna kläder. Är på G med både tårta, vet vad vi ska ha, bara inte bestämt smak än, blommorna samma sak, floristen är i gång med att kolla blommor och ska återkomma nu i veckan. Till middage/festen är det mesta klart, vi har dock inte fixat någon transport för oss än, det måste bli prio nu...

    Möhippa ja, spännande!!!!

  • EåN201­0
    Äldre 9 Mar 19:37

    nej jag vet inge alls och de är jätte jobbigt!!! hatar att inte få vara med å planera...

  • pandis­81
    Äldre 9 Mar 20:28

    nu är jag ännu lyckligare.
    Ni vet ju att jag berättade att jag hade så svårt att ordna transport, eller att jag inte hittade något i våran budget. Vi hade sagt 2000 max.

    Häromdagen så fick jag ett svar från en kille som hade en limousine i sitt taxiföretag och vi fick ett pris på 1750 kr. Och det kändes verkligen underbart för att vara sant.
    Men nu kom ett till mail, där han erbjöd sig att även hämta mig och mina tärnor innan och köra oss till kyrkan för bara 250 kr extra och då även få en flaska mousserande vin.

    Det är så otroligt roligt och det känns så bra för att vara sant.

  • EåN201­0
    Äldre 10 Mar 09:04

    pandis81: GRATTIS!!!!! vad kul när de blir så bra... då blir de ju precis inom eran budget! vad bra...

  • EåN201­0
    Äldre 10 Mar 09:04

    1 månad kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • EåN201­0
    Äldre 10 Mar 09:59

    höreni tjejer! har ni gjort något schema för dagen? hur tidigt ska ni gå upp?

Svar på tråden April 2010 del 4