• molnis
    Äldre 16 Dec 11:24
    25969 visningar
    156 svar
    156
    25969

    April 2010 del 4

    Då var det dags för en ny tråd där vi som gifter oss i April fortsätter diskutera och hjälpa varandra!
    Del 4.

  • Svar på tråden April 2010 del 4
  • pandis­81
    Äldre 3 Mar 16:30
    #91

    vilket datum i april var det ni hade ???
    det kommer säkert att ordna sig med klänningen ska du se.


    Nicossambo skrev 2010-03-03 13:50:08 följande:
    Hej! Jag har också gjort bordsplaceringen är sådär nöjd kanske ska ändra lite.Men jag skulle hämta min klänning förra veckan då den var på lite ändringar och jag blev så besviken draperingarna var fina men där de sytt fast drameringen var mitt på magen dock underifrån men det blev som platt på sex ställen skit fullt jag sa att jag inte var nöjd, vi bestämmde att de skulle sätta pärlor på så man döljde det platta hopas hoppas det fungerar för gör det inte det så vill jag bara gråta.Annars är mycket klart.
  • mrsya
    Äldre 3 Mar 17:00
    #92

    Hej tjejer

    Jag gifter mig 17:e april. Blir ett stort syrianskt bröllop, 560 gäster..
    Är nojig över väder. Har ni någon aning om hur det ser ut i april? Vill inte ha massa gegga

  • Nicoss­ambo
    Äldre 3 Mar 20:09
    #93
    pandis81 skrev 2010-03-03 16:30:39 följande:
    vilket datum i april var det ni hade ??? det kommer säkert att ordna sig med klänningen ska du se.
    Hej Vigifter oss den 18 april men har middagen den 17 april midnattsvigsel.
  • pandis­81
    Äldre 3 Mar 20:12
    #94

    åå vad mysigt det lät..


    Nicossambo skrev 2010-03-03 20:09:00 följande:
    Hej Vigifter oss den 18 april men har middagen den 17 april midnattsvigsel.
  • pandis­81
    Äldre 3 Mar 20:14
    #95

    ja det är jag också, jag är helt inställd på att det kommer att vara snö kvar i alla fall


    mrsya skrev 2010-03-03 17:00:11 följande:
    Hej tjejerJag gifter mig 17:e april. Blir ett stort syrianskt bröllop, 560 gäster..Är nojig över väder. Har ni någon aning om hur det ser ut i april? Vill inte ha massa gegga
  • molnis
    Äldre 3 Mar 20:32
    #96

    vi har med 17 april som datum! Beror väl på vart i landet man befinner sig. Här i gbg börjar marken komma fram på vissa ställen sedan är det mycket snö.

    Ja vad är kvar..

    - Göra klart festhäftet
    - Göra bordsplacering helt färdig
    - Få upp önskelistan som alla frågar efter..
    - Få klartecken från solister till vigseln och planera klart den
    - vigselprogram
    - Bestämma tider och platser för fotografering osv innan vigseln..litet schema för dagen typ så vi har koll
    - placeringslappar
    - gå igenom allt porslin osv som ska hyras
    - styra upp med musikanläggning osv
    - börja se över vad som ska inhandlas inför bröllopsresan

    mycket smått

    Köpte stayups idag så ska testa så färgen e bra å då e allt mitt klart=)

    De går jäkligt fort nu...man börjar ju bli nervig på helgerna nu om man ska bli kidnappad=) nån mer som känner så?

  • EåN201­0
    Äldre 4 Mar 07:56
    #97

    haha... molnis: jag tror jag jobbar varje helg fram till bröllopet så den där möhippan tror jag att jag slipper...

    ja det är mycket att köpa nu... allt är ju bokat å klart nu är det de där sista till festen som måste köpas...

  • Vanya
    Äldre 4 Mar 14:43
    #98

    Nicossambo: vi har även vi 18 april men lite senare (13.00)^^

    Vi har det mesta klart

    Det som är kvar är:
    ska gå igenom menyn o börja laga mat lite smått (gör vår egen buffé)
    Gå igenom vad vi ska ha för musik o skapa en spellista
    Underkläder till mig ska köpas
    beställa blommor till borden

    idag är det exakt 45 dagar kvar för oss :)

  • EåN201­0
    Äldre 4 Mar 17:11
    #99

    idag är de 38 dagar kvar!!! började nerräkningen när vi var på 45... ja å killen tävlar varje morgon om vem som hinner skicka första messet om hur många dagar de är kvar...
    kul nu när han börjar bli mera på..

  • Nicoss­ambo
    Äldre 6 Mar 17:34

    Igår fick jag min möhippa från jobbet. Trodde nästan de glömt då det är så lite tid kvar tills bröllopet.

    Först överaskade de mig hemma hos mig, där drack vi lite vin och jag fick en bebis mugg med häxblandning. Sedan åkte vi till bowlingen där mötte resten av kollegorna upp, vi spelade och hade kul, de sjöng en sång om mig. (Tror det är trötta på mitt bröllopsprat :). ) Sedan åkte vi vidare till en resturange där jag fick svara på frågor om mig och vad min sambo hade svarat ja det blev inte så många rätt för mig. Sedan åt vi god mat och jag fick present. En perfekt kväll.

    Ville bara beätta hihihi.

Svar på tråden April 2010 del 4