• molnis
    Äldre 16 Dec 11:24
    25870 visningar
    156 svar
    156
    25870

    April 2010 del 4

    Då var det dags för en ny tråd där vi som gifter oss i April fortsätter diskutera och hjälpa varandra!
    Del 4.

  • Svar på tråden April 2010 del 4
  • molnis
    Äldre 9 Feb 22:40
    #81

    Går framåt en del men har väldigt mycket på jobb nu så är väldigt störande. men men fått se några foton från helgen å det känns super så e skönt

    camillasundberg.net/

    Men nu får jag jobba vidare..hoppas man orkar lite i helg efter den här v..om man nu blir ledig..suck! ne usch ska ej klaga..=)

  • pandis­81
    Äldre 9 Feb 22:51
    #82

    älskar era bilder där ni ligger i sängen..

    Här går det också framåt och jag ska åka ner till Linköping på torsdag kväll för att under tre dagar hinna med det mesta som ska göras på plats,
    -träffa solist för kyrkan
    -träffa make up artisten som ska sminka mig
    -träffa frisören som ska göra mitt hår
    -beställa blommorna i blomster butiken
    -prova klänningen tillsammans med min mamma
    -träffa tjejen som ska hjälpa till på festen

    ja det är en del som ska göras. Men det ska bli väldigt mysigt. Har nästan gjort klart hela festprogrammet bara några kompletteringar som ska göras.
    Och så ska jag göra klart vigselprogrammen, men det kan jag inte göra förän vi har träffat prästen och det ska vi göra i mars.
    Men det är verkligen mycket annat på gång nu också, mycket jobb och det är som sagt väldigt störande för man får liksom ingen direkt rak planering det blir lite hattigt.
    Men men man ska väl vara glad i dagens samhälle att man har jobb.


    molnis skrev 2010-02-09 22:40:35 följande:
    Går framåt en del men har väldigt mycket på jobb nu så är väldigt störande. men men fått se några foton från helgen å det känns super så e sköntcamillasundberg.net/Men nu får jag jobba vidare..hoppas man orkar lite i helg efter den här v..om man nu blir ledig..suck! ne usch ska ej klaga..=)
  • EåN201­0
    Äldre 10 Feb 09:05
    #83

    Idag är det 2 månader kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    längtar så mycket!!!

  • molnis
    Äldre 1 Mar 22:58
    #84

    Hur går det?=) lite tyst här men kanske mer aktivt i 2010-tråden. Det e mycket fix med festhäfte å bordsplacering!

  • EåN201­0
    Äldre 2 Mar 09:14
    #85

    ja de blir ju så... alla vi är väl med där med.. å de känns som man pratar om samma saker..
    men nu när de inte är så lång tid kvar.. kanske vi kan köra en liten de här är kvar att göra... för att så man inte har missat något?
    så tjejer vad har ni kvar att göra å ordna?

  • Lyckli­ga013b­ruden
    Äldre 2 Mar 16:15
    #86

    bordsplacering
    festhäfte
    skor
    tårta

    har säkert ännu mer som jag valt att glömma/förtränga så jag är garanterad panik veckan innan

  • pandis­81
    Äldre 2 Mar 20:41
    #87

    vi har bara småplock kvar,

    festhäftet ska sammanställas (är halvklart redan nu)
    vigselhäften ska sammanställas (är halvklart redan nu)
    skor till mannen
    ska hämta presenterna till bestmännen och min ring som är klar.
    ordna drickat och börja laga maten
    ordna favours påsarna, (ska köpa choklad till, påsarna är klara)
    ska göra hål och sätta hänglås på våra lådor för bar och presentbordet
    ja det finns säkert mer som jag har glömt just nu, men jag ska ha en dag imorgon när jag ska göra det mesta tänkte jag.

    just det jag ska ringa till hotellet,transporten imorgon också

  • EåN201­0
    Äldre 2 Mar 21:34
    #88

    jag blev klar med bordsplaceringen idag... jag är så glad att jag är klar med den...
    tror inte vi har så mycket kvar...
    vi måste provsmaka tårta och bestämma oss..
    köpa placeringskort och skriva namn.
    mannen måste köpa sina kläder (hoppas han gör de snart)
    köpa all alkohol.
    å så måste vi hämna ut ringarna...
    tror inte de är så mycket mera att göra..
    det börjar närma sig med stormsteg nu ...

  • pandis­81
    Äldre 3 Mar 13:35
    #89

    Idag har jag varit lite effektiv till bröllopet i alla fall..

    * har hämtat min ring som kom från graveringen
    * har hämtat våra tre bestmäns presenter som kom från graveringen
    * har fixat klart lådorna till baren och eventuella resebidrag
    * har ringt till hotellet så det är helt klart.
    * har kommit ner till två angående bil till transporten så väntar på mail från dom.
    * har skrivit klart in bjudningarna till några som kommer till kyrkan men inte på festen, så dom ska jag posta imorgon
    * har skickat ett mail till lokalen med det sista beskedet om porslin och ett möte ev nästa helg.

    Ja en del har jag i alla fall hunnit med.

  • Nicoss­ambo
    Äldre 3 Mar 13:50
    #90

    Hej! Jag har också gjort bordsplaceringen är sådär nöjd kanske ska ändra lite.

    Men jag skulle hämta min klänning förra veckan då den var på lite ändringar och jag blev så besviken draperingarna var fina men där de sytt fast drameringen var mitt på magen dock underifrån men det blev som platt på sex ställen skit fullt jag sa att jag inte var nöjd, vi bestämmde att de skulle sätta pärlor på så man döljde det platta hopas hoppas det fungerar för gör det inte det så vill jag bara gråta.

    Annars är mycket klart.

Svar på tråden April 2010 del 4