• molnis
    Äldre 16 Dec 11:24
    25649 visningar
    156 svar
    156
    25649

    April 2010 del 4

    Då var det dags för en ny tråd där vi som gifter oss i April fortsätter diskutera och hjälpa varandra!
    Del 4.

  • Svar på tråden April 2010 del 4
  • fruMe
    Äldre 28 Jan 22:27
    #71
    Berri skrev 2010-01-28 22:01:54 följande:
    stackarn !! hoppas verkligen att det löser sig? Fick ni mail måndags?
    NEJ! sambon ringde i tisdags kväll, han lovade att maila onsdag fm, inget mail... Smsade honom nu ikväll, då skriver han att han mailat igår, sambon ber honom skickar det på nytt, vilket han gör!!!
    Så nu är allt fixat och klart! JAg är så glad, även om jag tycker det är dåligt av honom att inte höra av sig. Men tonen i hans mail var superpositiv och han verkade inte se några problem alls! Har fått höra att han är alltid så stressad och disträ. Men nu har vi iallafall fått allt på papper , så det känns jätteskönt!!
    Imorgon ska vi beställa inbjudan, ÄNTLIGEN!!!

    VI har dessutom hittat fotograf, lokal att "mingla i" direkt efter vigsel och där gästerna kan vara undertiden vi fotas efter vigsel innan vi åker till restaurangen!

    Wiii, nu är vi på gång!
  • EåN201­0
    Äldre 29 Jan 08:42
    #72

    gud vad skönt!! det blir så skönt när allt bara ordnar sig...
    tjejer nu är det inte lång tid kvar!!!
    imorgon 10 veckor bara!!! längtar så himla mycket!!
    ska iväg till västerås idag och prova min klänning och de ska göra de ändringar som jag vill ha gjort på den... hmm.. vad livet är underbart ibland...

  • EåN201­0
    Äldre 4 Feb 08:56
    #73

    jag älskar min klänning!!! den är så underbar...
    nu är typ allt bokat eller beställt eller redan hemköpt.. inte mycket kvar... hur går de för er?
    många som har osat??

  • molnis
    Äldre 4 Feb 13:50
    #74

    Det går rätt bra, har hittat skor nu som jag fick hem igår, väldigt skönt=). Har köpt underkläder men vet fortfarande inte hur jag ska göra med benen om jag ska ha stayups eller något. Vet ju inte hur vädret är...mina ben syns ju lite med.

    Vi ska träffa fotografen idag=) (vi bytte för var en tjej som såg min klänning och ville ta bilder på oss så fick ett kanonpris för en heldag)

    Vi ska köra en helhelg med bröllopspyssel nu..sy dukar..fixa med festhäfte och se över vad som är kvar att köpa (typ lite ljus osv) Samt kika lite mer på vigselns upplägg (träffar vigselförättaren om några veckor)

    Många har osat..fast oftast när man träffat dem typ=) Några släktingar som ej kan pga resa eller att de bor utomlands. Men nästan alla kompisar verkar komma vilket e kul! Är några släktingar till mig jag ej hört från än bara..

    Lite stressigt ere då jag har massor på jobbet så hinner knappt tänka på bröllop i veckorna men men tur att man ändå kommit långt.

    Ska bli spännande hur vädret blir..kan ju va snö så som denna vintern varit hitils=)

  • EåN201­0
    Äldre 4 Feb 19:29
    #75

    ja det där vad ska man ha på benen det börjar jag oxå tänka på... först så tänkte ja att jag skulle vara bar bent men som vädret är nu så kanske vi har snö storm i april så då kanske man får ha lång kalsonger på sig... hihi...

  • molnis
    Äldre 4 Feb 20:21
    #76

    Min kille fick hem sin väst idag så han provade allt å blev så fin!!=) Väntar på en klocka bara som en beställt (en rosa nixon som han tyckte passa vårt tema hehe) men kommer ju ej synas så mycket.

    TRäffade fotografen idag och kändes jätte bra och vi ska testfotas i helgen så kommer även få dom bilderna..ska bli kul!

  • fruMe
    Äldre 4 Feb 20:30
    #77

    Idag har jag skickat ut våra inbjudningar! De blev SÅ fina, är verkligen jättenöjd! Vi beställde från Calligraphen.

  • EåN201­0
    Äldre 5 Feb 09:41
    #78

    vad kul... vad kostar eran fotograf?

    frume: vad kul... när ska ni gifta er?

  • Berri
    Äldre 9 Feb 20:23
    #79

    hihih knappt 7 veckor kvar !! o den 23/2 våker jag till istanbul för och sy upp min klänning !! längtar !:D

    Vi har fixat det mesta förutom spirt o sen ska vi träffa bröllopsfixaren två veckor innan och prata om mat, inredning, tårta, blommor, ect !:D

  • fruMe
    Äldre 9 Feb 22:09
    #80
    EåN2010 skrev 2010-02-05 09:41:45 följande:
    vad kul... vad kostar eran fotograf? frume: vad kul... när ska ni gifta er?
    Vi gifter oss 10 april! Imorgon är det 2 månader kvar!!!
    Nu börjar det falla mer o mer på plats!
    Har ikväll suttit med placeringskorten, när jag visade mitt provex som jag gjorde i eftermiddags för sambon så säger han från hjärtat- Jaså, jag trodde det var något Elias (vår 4 årige son ) hade gjort på dagis!!!!
    Jag bröt ihop av skratt och inser att jag nog får fila lite till på det!!! Pyssel är inte min starka sida =)
Svar på tråden April 2010 del 4