• molnis
    Äldre 16 Dec 11:24
    25618 visningar
    156 svar
    156
    25618

    April 2010 del 4

    Då var det dags för en ny tråd där vi som gifter oss i April fortsätter diskutera och hjälpa varandra!
    Del 4.

  • Svar på tråden April 2010 del 4
  • Lyckli­ga013b­ruden
    Äldre 18 Jan 13:54
    #51

    Har man inte fixat, barnvakt, tågbiljetter, flygbiljetter, hotell, ledig från jobbet eller liknande så kan jag förstå att man väntar. Men när allt sådant är fixat och man ändå inte tackat ja då tycker jag det är dålig stil.

    Visst kan jag börja med bordsplacering och infon men det känns inte lika kul när jag inte vet.
    Speciellt inte idag när jag är på dåligt humör, sen i torsdags så har allt som kan gå fel gått fel och jag har halsont och en jävla mensvärk som inte vill ge sig. Men när jag är frisk och inte har mensvärk och allt som gått fel ändrat sig och gått rätt, så har jag kanske en annan åsikt

  • EåN201­0
    Äldre 18 Jan 14:02
    #52

    lyckliga013bruden: sörjer med dig mensvärk är de absolut värsta som finns och även humörsdämpande..

    ja men har man redan ordnat allt och vet att man ska åka så är det ju lika bra att säga det..

  • Lyckli­ga013b­ruden
    Äldre 18 Jan 14:11
    #53

    just nu är mensvärken jättejobbigt, jag vill bara äta chips men det kan jag inte eftersom jag hellre går ner några kilo till bröllopet än upp =)
    och den går inte över spelar ingen roll vad jag gör, funderar på en promenad men det är rätt skönt här i soffan =)

  • EåN201­0
    Äldre 19 Jan 08:25
    #54

    för mig funkar voltaren och värme dyna..

  • Berri
    Äldre 21 Jan 21:58
    #55

    Ser att det går bra för er andra April brudar:D
    Själv har vi äntligen beställt min vigselring :D, och så börjar vi sakta med säkert planera mer inför bröllopet som är om ca 2 månader, him 3 april:D

  • EåN201­0
    Äldre 22 Jan 09:38
    #56

    ja imorgon är det 11 veckor kvar tror jag jag fick de till...
    börjar kännas som om man har glömt nå... hmm..
    vad kan de vara? nån som har nån ide?

  • Lyckli­ga013b­ruden
    Äldre 22 Jan 10:28
    #57

    Hur skriver ni i festprogrammen?
    34. Brudgummens bror jobbar på kontor sambo med nr45
    eller
    Kalle, brudgummens bror jobbar på kontor sambo med Maria

    En av oss vill ha nummer och den andra namn, nämligen.

  • Berri
    Äldre 22 Jan 10:52
    #58

    o festprogram ska man ha det med?

  • Lyckli­ga013b­ruden
    Äldre 22 Jan 11:10
    #59

    Vi ska ha det, ha bordsplacering, info om gästerna, kanske någon sång, lite text om oss kanske mm....

  • EåN201­0
    Äldre 22 Jan 11:19
    #60

    vi kommer nog ha nummer då kan ju folk se vilka de är annars vet dem ju bara namn de vet inte vilka namn som hör till vem... men vi kommer nog skriva så här.
    Nr5.Brudens bror Daniel snickare.
    typ så... då får man ju med båda... och då kan man i bordsplaceringen bara skriva siffror då blir de inte så mycket i det..

Svar på tråden April 2010 del 4