• molnis
    Äldre 16 Dec 11:24
    25635 visningar
    156 svar
    156
    25635

    April 2010 del 4

    Då var det dags för en ny tråd där vi som gifter oss i April fortsätter diskutera och hjälpa varandra!
    Del 4.

  • Svar på tråden April 2010 del 4
  • Vanya
    Äldre 6 Jan 12:34
    #21

    åh ringarna va en sån stor grej det kändes mer verkligt då - men vi köpte min ring tidigt - han har kvar sin förlovningsring - ska bara lägga till bröllopsdatumet i.

  • protea­bruden
    Äldre 6 Jan 13:57
    #22

    Hej! Jag gifter mig forhoppningsvis den 10e april....men det hela beror pa om skatteverket trilskas med hindersprovningen eller inte.... Min blivande ar sydafrikan men vi bor i London...

    Har ni fatt tillbaks era hindersprovningar? Hur lang tid tog det?

    Hoppas hoppas att det gar vagen?!

  • Lyckli­ga013b­ruden
    Äldre 6 Jan 14:38
    #23

    vi har inte skickat in den än, ska kanske göra det snart. Tror jag ska ge sambon det uppdraget


    proteabruden skrev 2010-01-06 13:57:09 följande:
    Hej! Jag gifter mig forhoppningsvis den 10e april....men det hela beror pa om skatteverket trilskas med hindersprovningen eller inte.... Min blivande ar sydafrikan men vi bor i London...Har ni fatt tillbaks era hindersprovningar? Hur lang tid tog det?Hoppas hoppas att det gar vagen?!
  • pandis­81
    Äldre 6 Jan 23:48
    #24

    det har verkligen varit en turbulent vecka här hos oss.. mycket som inte riktigt har gått våran väg.

    Men nu så har det i alla fall lossnat något och eventuellt så har vi kanske hittat en ny fotograf.
    Jag hoppas verkligen det.

    Annars så har jag målat lådor som vi ska använda till bröllopet,och jag blev nöjd.

  • EåN201­0
    Äldre 7 Jan 11:18
    #25

    hej hej... nu har jag oxå hittat hit... tog ett litet jul lov kändes som de behövdes... har gjort klart våra inbjudningskort och skickat iväg dem... har oxå fått svar så för tillfället så blir vi i alla fall 23 st på bröllopet! :D längtar tills alla har svarat så vi vet exakt... hade tjejfest i går å det blev jätte mycket bröllops snack.. så nu börjar de verkligen ticka på...

    Hoppas de går bra för er andra oxå.. och att ni har haft en bra jul och en bra start på de nya året de har i alla fall jag haft...

    ha de!

  • EåN201­0
    Äldre 7 Jan 11:18
    #26

    Pandis: vad ska du använda lådorna till?

  • protea­bruden
    Äldre 7 Jan 12:30
    #27

    Vantar ivrigt pa svar pa min hindersprovningansokan...innan jag vet mer om den kan jag inte gora sa mycket mer.....

    Vill veta NU!!!!

  • pandis­81
    Äldre 7 Jan 20:51
    #28

    Den ena ska vi ha till dom eventuella kuverten vi får eftersom vi har önskat oss pengar till resan.
    den andra ska vi använda till kassan för baren till självkostnadspris.
    det kommer sitta hänglås på dom som bara vi har nyckel till.
    och den kommer inte finnas i lokalen under kvällen.


    EåN2010 skrev 2010-01-07 11:18:47 följande:
    Pandis: vad ska du använda lådorna till?
  • EåN201­0
    Äldre 8 Jan 09:35
    #29

    aha... vad fiffigt...

  • EåN201­0
    Äldre 8 Jan 09:46
    #30

    har ni lämnat in hinderprövningen?
    skickade ni med efternamns lappen då på en gång i samma kuvert eller hur gjorde ni?
    såg att de börjar ju bli dags...

Svar på tråden April 2010 del 4