• molnis
    Äldre 16 Dec 11:24
    25654 visningar
    156 svar
    156
    25654

    April 2010 del 4

    Då var det dags för en ny tråd där vi som gifter oss i April fortsätter diskutera och hjälpa varandra!
    Del 4.

  • Svar på tråden April 2010 del 4
  • pandis­81
    Äldre 27 Dec 17:04
    #11

    Välkommen hit Kul att du tittar in även om du redan är gift..
    Hur var eran dag???
    Hade ni bra väder. ??


    Villemoa skrev 2009-12-26 19:59:08 följande:
    Ville bara kika in och säga hej! Jag gifte mig i april i år. Brukar kika in här då och då för vi har ju nåt gemensamt; april är ju vår månad Molnis; jättefin klänning!
  • Äldre 27 Dec 20:58
    #12

    Vår dag var alldeles underbar, bättre än vi nånsin vågat hoppas på!! Vi hade strålande sol och ca 22-23 grader.
    Om ni är intresserade av att se bildspel från vår dag så inboxa mig så får ni adressen till vår fotografs hemsida (vill inte lägga ut den här för jag vet inte om det räknas som reklam).

    Hur känns det nu då? Det är ju inte alltför lång tid kvar Vet att efter nyår ungefär tog det ordentlig fart med allt trixande och fixande. Inbjudningarna skickade vi i början på februari och det var pirrigt. Vi hade (har) en bröllopssida så vänner och familj gick in direkt dit och skrev i gästboken. Sen rullade det bara på och vips så var det bröllopsdag och nu har vi varit gifta i 8 månader redan!


    pandis81 skrev 2009-12-27 17:04:27 följande:
    Välkommen hit Kul att du tittar in även om du redan är gift.. Hur var eran dag??? Hade ni bra väder. ??
  • chenda­86
    Äldre 1 Jan 11:35
    #13

    Nu är det tre månader kvar!! Herrejesus vad tiden går fort! Jag är inte inne här ofta, men nu var jag tvungen att skriva! Jag längtar nog ihjäl mig!

  • molnis
    Äldre 1 Jan 13:33
    #14

    Nu närmar det sig verkligen! E rätt seg från igår men ska pyssla lite, killen har orkat sig upp å börjat så jag får med göra det. Hemsida som ska trixas till :)

  • Berri
    Äldre 3 Jan 09:42
    #15

    hihihihi 3 månader kvar !!:D

  • Berri
    Äldre 3 Jan 21:29
    #16

    hur går det med era planer?

  • pandis­81
    Äldre 3 Jan 22:05
    #17

    det går framåt med våra planer även om vi har personer i släkten som beter sig hur dumt som helst.
    Men dom kommer inte vinna i alla fall så det är lika dom lägger ner, orkar inte lägga ner energi på det bara .

    Idag har jag gjort ordning två lådor som vi ska ha, satt i kedjor i dom. ska på ett lås. Imorgon ska jag se om jag hinner måla dom.

    Dom kommer att bli rosa, med silver hjärta på och silvrig kedja.

    I går var vi och köpte skjorta till mannen. så nu är han klar bara ett bälte,skor och underkläder kvar.

    Sen är det maten som ska spikas och dricka som ska inhandlas. Blommor ska beställas också.
    Annars börjar det mesta bli klart.

    Väntar dock på att alla gäster ska svara.
    Men det är ju mer en formalitet och så att man kan tänka lite på bordsplaceringen till vuxen bordet.

    Hur går det själva då??

  • Vanya
    Äldre 6 Jan 11:42
    #18

    hej tjejer!

    har varit borta ett tag men jag lyckades hitta hit (bra molnis att du startade en ny tråd - även om jag inte skriver så spanar jag på hur det går för er lite då o då ^^)

    nu börjar allt bli klart - har skickat inbjudningar och så. det enda stora som är kvar är att boka en vigselförättare - annars är det bara lite små saker.

    både skönt och jobbigt att det mesta är klart... då är det bara att vänta på att månaderna ska gå...

  • molnis
    Äldre 6 Jan 12:05
    #19

    La precis inbjudningarna på brevlådan=) sitter med det sista bilderna till vår hemsida nu! så skönt att den delen nästan är klar.

    Har träffat floristen som ska fixa bukett osv så det känns jätte bra.

    ska träffa ett cateringställe nästa vecka..ska även försöka få tag i vår vigselförättare och boka in träff. Annars ere jakt efter skor och underkläder smycken osv. Sy dukar..hitta massa tyll..bestämma när vi ska till tyskland..hitta det sista till killen...fixa mindjeband till tärnklänningarna...festhäften ..köpa bubblor...servetter...göra servettringarphu hur mycket som hellst..får bli ett ryck nu!=) Förstår ej vad man gjort de här året..kunde ju gjort klart massa

  • molnis
    Äldre 6 Jan 12:07
    #20

    Just det våra ringar borde komma den här veckan, e väldigt spänd på att se dessa!=)

Svar på tråden April 2010 del 4