• molnis
    Äldre 16 Dec 11:24
    25622 visningar
    156 svar
    156
    25622

    April 2010 del 4

    Då var det dags för en ny tråd där vi som gifter oss i April fortsätter diskutera och hjälpa varandra!
    Del 4.

  • Svar på tråden April 2010 del 4
  • molnis
    Äldre 16 Dec 11:25
    #1

    Tog mig friheten att skapa en ny tråd då den gamla var stängd! Hoppas ni hittar hit både gamla och nya=)

    Min klänning är äntligen färdig! Har bilder i galleriet!=)

  • pandis­81
    Äldre 16 Dec 18:42
    #2

    Hej..
    Tack för att du startade en ny tråd. Jag har inte varit inne så mycket den senaste tiden då det har varit en hel del jobb.

    Men nu har jag också hittat hit..

    jag håller på med alla våra infoblad till inbjudningarna som jag hoppas går iväg senast i helgen.

  • molnis
    Äldre 16 Dec 18:48
    #3

    Vi ska få iväg dom till england idag hoppas jag. Sedan ska vi fixa resten under julledigheten och skicka dem i efter julhelgerna tänkte vi! Tänkte ha en hemsida för infon..ska bara få ihop den med=)

  • Lyckli­ga013b­ruden
    Äldre 17 Dec 20:52
    #4

    oj vad tiden går fort när man har massor att göra

  • pandis­81
    Äldre 17 Dec 22:14
    #5

    ja verkligen..
    skrämmande


    Lyckliga013bruden skrev 2009-12-17 20:52:46 följande:
    oj vad tiden går fort när man har massor att göra
  • molnis
    Äldre 22 Dec 23:42
    #6

    min klänning har kommit! Jätte nöjd=) Lite fix med tyllet där bak bara. Men skön sak att bocka av. Nu ska vi pyssla med inbjudningarna under julen, det närmar sig verkligen nu=)

  • Lyckli­ga013b­ruden
    Äldre 23 Dec 05:33
    #7

    vad kul molnis!!!!!!

    jag väntar med spänning på min eller nej det gör jag inte, har så mycket annat för mig att inte tänkt på bröllopet på ett tag. Känns ba och dåligt.

  • pandis­81
    Äldre 25 Dec 12:40
    #8

    God jul på er..

  • molnis
    Äldre 26 Dec 19:18
    #9

    god jul!
    ska träffa hon som ska fixa brudbuketten osv i morgon så ska vi prata lite och kika på blommor! ska bli kul och komma en bit på den fronten med=)

  • Äldre 26 Dec 19:59
    #10

    Ville bara kika in och säga hej! Jag gifte mig i april i år. Brukar kika in här då och då för vi har ju nåt gemensamt; april är ju vår månad

    Molnis; jättefin klänning!

Svar på tråden April 2010 del 4