• sun moon
    Äldre 22 Oct 12:37
    8303 visningar
    56 svar
    56
    8303

    Någon som är snabb som vi är?

    Blev "vi" veckan efter valborg-flyttade ihop vid midsommar-förlovning 2/10 och gifta sig vår eller sommar 2010? :)

    Är vi galna? Finns det fler galningar där ute? :D

    Jag är inte ung heller så jag borde vara klok ;) 36år

  • Svar på tråden Någon som är snabb som vi är?
  • Jelica­83
    Äldre 22 Oct 12:52
    #1

    Vi är också "galna" :) Blev ihop i april, flyttade ihop i maj, förlovade i augusti och gifter oss i juni. Man vet när det känns rätt helt enkelt :D

  • ascens­ionday
    Äldre 22 Oct 12:55
    #2

    Jag tycker ni är härligt galna båda två! Vet man så vet man, vad ska man då gå och vänta på? Sätter man sin potentialla blivande på prov, eller vad är det man gör när man väntar och prövar och funderar och överlägger? För kärlekens skull måste man våga chansa!

    Vi var inte riktigt lika snabba som ni, det var en hel del i mitt liv som måste ordnas upp först, men vi visste egentligen från första stund. Vi blev ihop i september kan man väl säga, förlovade oss i maj (han friade) och gifter oss i maj nästa år. Flyttade ihop i augusti, kunde inte vänta...

  • Paper Feed
    Äldre 22 Oct 12:56
    #3

    Jag och min blivande träffades i juni detta år och "flyttade ihop" på en gång. Vi ska förlova oss vid jul och gifta oss 2011. Som Jelica83 säger så vet man när det känns rätt.

  • JuliaA­malia
    Äldre 22 Oct 13:33
    #4

    Vi blev tillsammans i november, flyttade ihop i januari och förlovade oss i juli. Men bröllopet dröjer tyvärr till 2011. Men det är underbart när man känner att det är rätt! Det är ju jättehärligt att ni har kunnat gå så fort fram!

  • lecaro­line
    Äldre 22 Oct 13:40
    #5

    Man är aldrig galen!
    Sedan spelar ju åldern in hur fort man vill gå fram, sedan har man ju lite mer erfarenhet. Borde ju känna själv om det är en blind förälskelse eller kärlek

    Grattis och lycka till!

  • EmmieK
    Äldre 22 Oct 13:44
    #6

    Vi är också galna!

    Blev tillsammans i februari, flyttade ihop i juni, förlovade oss i september och nu blir det bröllop juli 2010!

    Lycka till alla andra galningar =)

  • Greene­yes
    Äldre 22 Oct 18:30
    #7

    Åh vad roligt att hitta den här tråden, vi hör också hit Blev tillsammans i juni, flyttade ihop i juli och nu väntar jag på att han ska slå till med det storslagna frieri han tjatar om att han har planerat Så blir det bröllop till 2011 för oss också!

  • Dixie0­9
    Äldre 22 Oct 20:00
    #8

    Vi blev tillsammans i sept 2008, flyttade ihop vid jul, förlovade oss nu i sept och planerar bröllop till sept 2010!

    Vi har ju även börjat planera hus och barn (bor i bostadsrätt nu) och då vet jag så många andra som bara rullar på och inte "har ekonomi" till bröllop.
    Så vi tyckte att vi kan börja med bröllop och sen ta barn och hus när det är avklarat!
    För vi vet ju ändå att det är vi =)

  • Tausen
    Äldre 22 Oct 22:12
    #9

    vad skönt att det inte bara är vi som är lite galna!!!
    Vi blev tillsammans 1 april (gjorde slut med våra ex nån dag innan eftersom de ville gifta sig, köpa hus och skaffa barn, vilket vi inte alls ville) flyttade officielt ihop i början av sommaren, efter att ha sovit hos mig alla nätter utan två då vi sov hos honom båda två och den 5/9 friade min kille till mig och vi gifter oss 19 juni :)
    Konstigt det kan bli... :)

  • SoffeJ­P
    Äldre 22 Oct 22:19
    #10

    Vi är också galna! Träffades i februari, bodde i princip ihop från början, men på riktigt i juni, frieri i augusti och bröllop i juli 2010. =)

    Varför vänta om det känns rätt?

Svar på tråden Någon som är snabb som vi är?