• mammac­atta
    Äldre 15 Oct 19:26
    46483 visningar
    431 svar
    431
    46483

    Äntligen Fredag del 19

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-18= 28886 inlägg

  • Svar på tråden Äntligen Fredag del 19
  • mammac­atta
    Äldre 15 Oct 19:26
    #1

    Ni kommer bergis hitta hit själva, nu ska jag jaga en nakenfis som har varvträning inomhus.

  • Fru Hilde
    Äldre 16 Oct 18:49
    #2

    He he... jag har också en nakenfis här hemma. Min lilla fis tycker jag är urtråkig och klagar högt och ljudligt. Ska nog släppa datorn för husfridens skull...

    Kram kram på er och ÄNTLIGEN FREDAG!!!!

  • Äldre 16 Oct 20:45
    #3

    Jag har ingen nakenfis här hemma och tur är väl det. Jag skulle inte kunna koncentrera mig på idol om herrn i huset sprang omkring i kungens nya kläder ... hujeda mig

    Skål på er och äntligen Fredag

  • Äldre 17 Oct 14:50
    #4

    Tack för ledtråden cm!

    Äntligen lördag och äntligen hemma igen, efter fyra dagar med dropp. Nu har jag fått prova några olika mediciner, som förhoppningsvis ska hjälpa mig med vardagen. Tänk att jag äntligen fick hjälp och fick någon som lyssnade.

    Jag fick veta idag, att hon som gjorde ul på oss var överläkaren och länschef för kvinnokliniken i n-botten. Jag hade inte kunnat ha mer tur denna gång.

    Ul visade en frisk liten rackare med två armar och två ben, som inte ville visa upp kön för oss. Vi är numera beräknade till 100306, istället för 100315. Vi får väl se vem som är närmast bf, när det väl är dags.

    Nu ska jag vila en stund till innan junior vaknar. Kram på er!

  • mammac­atta
    Äldre 18 Oct 00:00
    #5

    Hej Janos, du "ser lite bättre ut" idag. *kram* Hoppas du slipper åka tillbaka, men är det en löjlig förhoppning från min sida? Hur ser prognosen ut? *håller tummarna för tillfrisknande*

    Nakenfisar är roliga, lilleman har ju rätt underbar stil på sin lilla hypertränade kritvita kropp... Man måste ju hålla i "ratten" när man springer.
    Så gör inte vuxna nakenfisar.

    Hoppas jag.

  • Fru Hilde
    Äldre 18 Oct 04:54
    #6

    Vad bra Janos! Nu ska du se att det blir betydligt bättre!

  • Gable
    Äldre 19 Oct 13:04
    #7

    Hoho!

  • Gable
    Äldre 19 Oct 13:06
    #8

    Skönt att du här hemma igen Janos! Är du fortfarande sjukskriven?

  • Äldre 19 Oct 20:13
    #9

    *gäspar yrvaket* Medicinen knockar mig totalt 2-3 timmar efter att jag tagit den. Maken sover förkyld på soffan och sonen kraschade kl 19.15 redan i sin säng. Tänk om man skulle göra en tidig kväll ikväll.

    Jag är denna vecka helt sjukskriven och sen är jag 1/2 sjukskriven två veckor efter det, sen får vi se vad framtiden har att vänta.

    Idag bytte jag bm och det känns bra. Jag ska träffa den nya på fredag. Då kommer mamma och hennes karl upp och blir här tills på tisdag kväll. På mammas lista står det: Laga mat! Hon har erbjudit sig att bunkra i våran frys, för att underlätta för en kräksjuk mammma.

    Undra om jag borde ta med mamma till bm på fredag, då vi borde få höra på hjärtljudet. Det tror jag att hon skulle uppskatta.

    Tack för eran omtanke! Stor kram!

  • Fru Hilde
    Äldre 19 Oct 20:35
    #10

    Vilken medicin fick du Janos?

Svar på tråden Äntligen Fredag del 19