• Daniel­aa
    Äldre 13 Oct 21:16
    10685 visningar
    97 svar
    97
    10685

    Göteborgsbrudar 2009- Del 7!!

    Här kommer vår sjunde tråd å det finns några blivande brudar kvar å desto fler fruar!

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 7!!
  • Teapot
    Äldre 13 Oct 22:31
    #1

    Del 7, jisses...

    Har pratat brudbukett idag Satt ner med floristen i 45 min och pratade fram o tillbaka olika blommor och former och pynt hot och dit. Tror jag bestämt mig nu, ska få pris på det senare i veckan. Grejt!!

  • Daniel­aa
    Äldre 14 Oct 00:33
    #2

    Teapot: Aah va kul! Hur blir de nu då? Så som du tänkt dig nu? *nyfiken* Nån bild du utgått från eller helt från fantasin?

  • Tx2
    Äldre 14 Oct 09:22
    #3

    Hittat hit!

    Ge oss detaljer. Vad för blommor? Form?

  • Teapot
    Äldre 14 Oct 14:28
    #4

    Åh, hade massa bilder med mig! Det blir en rund handbunden bukett, som inte skall vara helt perfekt i formen utan lite oregelbunden (inte för "stramt" liksom). Den kommer att gå i varma vita nyanser med lite grönt runtom. Två sorters rosor, ranunkel och prärieklocka bidde det, med pärlor i vitt och turkos på silvertråd som lite pynt runtom. Och antagligen ett vitt sidenband med smalare turkos tråd runtom runt stjälkarna. Tror det blir jättebra!!

  • hummle
    Äldre 14 Oct 19:56
    #5

    hejsvejs tjejer!

    hit in har jag missat att gå in på LÄÄÄNGE...
    men tänker på er

    ögnade bara genom lite hastigt o lustigt, får läsa mer ingående när tiden finnes.

    myrmor: GRATTIS!!!

    teapot: nu börjar d närma sej på riktigt asså, KUUUL! o buketten låter så fin så. band runt stjälkarna e ursnyggt samt tråd o sådär

    danielaa: roligt o få se resten av bilderna. ni var SÅ fina. visst njuter man o kommer i stämmning när man kollar på bilderna igen o igen?!

    tx2: o gisses va tiden sprungit iväg. snart e liten här ju. gött m resa även om lite gjorde sej påmind.

    skille: o för dej e d inte alls lång tid kvar

    här e d fullt upp annars, har ju börjat jobba så... såg att ni ska fika imorgon får se om jag kan haka på annars får d bli längre fram. vi reser t finland om en vecka o kommer tebax lagom t halloween. svägerskan ska bli FRU!!! weeee

  • Myrmor
    Äldre 14 Oct 22:39
    #6

    lägg till i favoriter..

  • Caroli­na1979
    Äldre 16 Oct 11:31
    #7

    Grattis Myrmor!

    Nu var jag också fru då

  • Myrmor
    Äldre 16 Oct 13:30
    #8

    Grattis carolina!

  • Teapot
    Äldre 16 Oct 15:14
    #9

    Grattis Carolina! Hoppas ni hade en bra dag

  • Daniel­aa
    Äldre 16 Oct 18:50
    #10

    Grattis Carolina! Hoppas de blev lyckat!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 7!!