• femini­stbrud
    Äldre 9 Oct 08:48
    7998 visningar
    55 svar
    55
    7998

    Var är alla tanter när jag behöver dem???

    Var är ni? Gamla tråden är stängd

  • Svar på tråden Var är alla tanter när jag behöver dem???
  • Aleta
    Äldre 9 Oct 08:59
    #1

    Här är en!
    Jag tog över efter dig i överlämningtråden igår.

  • Sonja6­8
    Äldre 9 Oct 09:00
    #2

    JAG är HÄR!!! *vinkar*

  • Sonja6­8
    Äldre 9 Oct 09:01
    #3

    Hur är läget tjejer?

  • Aleta
    Äldre 9 Oct 09:04
    #4

    Finemang här, fast jag måste ut och gräva igen mitt dike, på söndag ska jag hämta hästarna och de ska inte behöva ramla ner i det.

    Hur är det själv?

  • Sonja6­8
    Äldre 9 Oct 09:08
    #5

    Jag är på jobbet och bussurfar på BT Men nu hägrar kaffet och jag ska gå och vara social med mina kollegor. Annars undrar de om jag drunknat i mina fakturahögar...

    Är fortfarande lite "hög" efter gårdagens körrep...

    BTW; kan du starta en ny Tanttråd? Jag vet inte hur man lägger till och länkar till de gamla trådarna, så som Blomman gjorde.

    Bra att du orkar fortsätta diskussionen om Brudöverlämningen, Feministbruden kämpade HÅRT igår må du tro!! Hon behöver nog vila... Eller är du redo att kavla upp ärmarna idag igen Feministen?

    Kram!

  • femini­stbrud
    Äldre 9 Oct 09:09
    #6

    Ge mig styrka!!!!!!! Jag KLARAR INTE AV att inte bli otrevlig i överlämningstården igen! Aleta, du är så diplomatisk, jag vill bara lägga till med en ännu mer överlägsen stil, men jag har slutit fred så det går inte. Varför förstår hon inte?

  • Sonja6­8
    Äldre 9 Oct 09:10
    #7
    feministbrud skrev 2009-10-09 09:09:03 följande:
    Ge mig styrka!!!!!!! Jag KLARAR INTE AV att inte bli otrevlig i överlämningstården igen! Aleta, du är så diplomatisk, jag vill bara lägga till med en ännu mer överlägsen stil, men jag har slutit fred så det går inte. Varför förstår hon inte?
    Ibland så hookar man upp på nåt och så kan man inte släppa den grejen. Allt annat går liksom inte att ta in.
    Jag beundrar ditt tålamod igår!
  • Sonja6­8
    Äldre 9 Oct 09:11
    #8

    Uppenbarligen VILL man inte förstå. Det är SÅ många som har gett SÅ många exempel, liknelser, förklaringar men... Nä...

  • femini­stbrud
    Äldre 9 Oct 09:12
    #9

    Ja, men jag blev ju så otrevlig. Det var ju inte meningen att hon skulle ta åt sig på det sättet när jag pratade om grammatiska fel. Jag vill ju bara språkligt bevisa att hon ahde fel. Jag ska på möte snart och är borta hela fm så då får jag tänka på annat


    Sonja68 skrev 2009-10-09 09:10:32 följande:
    Ibland så hookar man upp på nåt och så kan man inte släppa den grejen. Allt annat går liksom inte att ta in. Jag beundrar ditt tålamod igår!
  • Sonja6­8
    Äldre 9 Oct 09:29
    #10

    Men du hade ju rätt, det blir obegripligt för den som läser när man uttrycker sig så där. Gå du på möte och reboota debatthjärnan lite
    Kram!

Svar på tråden Var är alla tanter när jag behöver dem???