• Björni­sarna
    Äldre 26 Sep 21:46
    30908 visningar
    242 svar
    242
    30908

    Umeåbrudar 2010

    Hade lagt upp på fel tidigare så nu lägger ja upp en här. Inte är jag väl den enda Umebruden som gifter sig 2010?! Var finns ni??!:)

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2010
  • Lindao­chStef­an
    Äldre 27 Sep 20:42
    #1

    Jag är också Umebo. Kul!Testade också att lägga ut en trådstart men fick inget svar... Fast nu är vi 2 iallafall.

  • Björni­sarna
    Äldre 27 Sep 20:43
    #2

    Oh, glad jag blir för svar!:) Vad, när och hur gifter ni er då?!:)

  • Lindao­chStef­an
    Äldre 28 Sep 21:45
    #3

    Vi gifter oss islutet av juli i Täfteå Byakyrka. Datumet är inte riktigt spikat, men antingen 24 eller 31 juli. Vi ska ha festen i Innertavle bygdegård och den var prel. bokad just den 24 när vi hade bokat kyrkan, så vi väntar på besked.

    Ni då? Kommit lång i planeringen eller?
    Står ganska stilla nu, men så fort datumet är spikat så måste planeringen komma igång.

  • Björni­sarna
    Äldre 28 Sep 23:05
    #4

    Ok, den kyrkan har jag nog inte ens sett!
    Vi har kommit så långt att vi bokat kyrka 10juli, Helena Elisabethkyrkan på Gammlia. Vi hade tänkt ha festen på Sävargården, men fick nu veta att de håller stängt i juli så nu får vi hitta på något annat :(
    Fotograf har vi också bokat, men allt annat är kvar! Har ni tänkt ha ett stort bröllop?

  • Pälsbo­ll
    Äldre 29 Sep 11:32
    #5

    Hej hej :)
    Jag och sambon har tänkt gifta oss 2010, men längre än så har vi inte kommit i planeringen :P
    Har ni några tips på ställen kring Umeå där man kan ha ett utomhusbröllop?

  • Björni­sarna
    Äldre 29 Sep 18:15
    #6

    Haha, ja det var inte långt i planeringen :P Iof behöver man ju inte vara supertidig med sådant heller :) Är ni från Umeå? Det var ett par som gifte sig utomhus borgerligt detta år läste jag i ngn av de tidigare trådarna, kolla upp var de var för platsen var iaf jättefin (såg korten)!

  • Vanadi­n
    Äldre 29 Sep 19:54
    #7

    Jag är oxå typ "Umebrud", bor i Umeå, fast vi kommer att ha bröllopet på min kära sambos hemort utan för Gävle, så det kanske inte räknas?

  • Björni­sarna
    Äldre 29 Sep 20:45
    #8

    Vanadin: Nog räknas fu allt, om jag får bestämma :) Hur långt har ni kommit i planeringen än så länge?

  • Elbe
    Äldre 29 Sep 20:46
    #9

    Vi gifter oss 13 februari i Helena Elisabeths kyrka.

    Här finns en tråd för 2009-2010brudar i Umeå:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m3521733.html

  • mafm
    Äldre 30 Sep 19:27
    #10

    Hej!

    Jag och min hittills oäkta hälft gifter oss i aug i Backenkyrkan. Göstas Loge är också bokad men längre än så har vi inte kommit ännu.

Svar på tråden Umeåbrudar 2010