• Loovs
    Äldre 24 Sep 19:13
    3479 visningar
    8 svar
    8
    3479

    Pulverdiet?

    Hej allihop!
    Jag har bestämt mig för att prova en pulverdiet nu. Jag funderar dock på vilken, jag har tidigare provat Nutrilette och Noka, och av dessa föredrar jag helt klart Noka. Vilket märke tycker ni är bäst? Är Naturdiet något att ha? Om ni har någa prisjämförelser får ni gärna dela med er :)

    Lovisa

    Jag har sett också i många pulverdietstrådar att folk ska komma och påpeka vad som är bra eller inte, jag ber er verkligen att låta bli det. Jag, och jag hoppas att alla som svarar i tråden, kommer bara ignorera sånt larv.

  • Svar på tråden Pulverdiet?
  • elsi
    Äldre 24 Sep 20:07
    #1

    Jag har aldrig provat Noka, nutrilette tyckte jag var lite smaklös.

    personligen har jag lyckats med Sport pulver, Gainers eller nåt.
    Det är mer mättantde och smaka godare särskilt om man blander med lätt mjölk. det finns light varianter,
    Lycka till, men kommer ihåg att det enda sättet att lyckas egentligen är att äter mindre och rör dig mera!!! Tyvärr

    Fråga på hälsokost Life eller nåt.

  • gladaD­essie
    Äldre 24 Sep 21:02
    #2

    jag kör med Cambridge, tycker det funkar bra :) kostar 480 kr i veckan för 21 påsar, man äter ju tre påsar om dagen.

  • Marjo
    Äldre 25 Sep 10:10
    #3

    Jag rekomenderar Allevó choklad eller Quick Diet som säljs på Gymgrossisten.se, bra pris och smakar helt ok, har bara smakat chokladsmaken. Lycka till!

  • lillal­yckan
    Äldre 5 Oct 12:47
    #4

    Jag gillar Modifast (finns på apoteket) De är det godaste pulver jag har ätit iaf


  • Fru Indosa­urie
    Äldre 15 Oct 13:02
    #5

    herbalife, hur gott som helst! mm.

  • MissCu­ticle
    Äldre 27 Oct 12:41
    #6

    Modifast är mycket godare än både nutrilett, naturdiet och cambridge. Alla har ju samma skumma bismak - men Modifast kaffe funkar speciellt bra. Den är inte sötsliskig utan slinker ner bra.

  • lillal­yckan
    Äldre 27 Oct 17:24
    #7
    MissCuticle skrev 2009-10-27 12:41:30 följande:
    Modifast är mycket godare än både nutrilett, naturdiet och cambridge. Alla har ju samma skumma bismak - men Modifast kaffe funkar speciellt bra. Den är inte sötsliskig utan slinker ner bra.
    Speciellt om man tar lite extra kalorier och blandar med kaffe istället för vatten, vaniljsmaken blandad med mjölk smakar vaniljsås
  • Nikajo
    Äldre 11 Nov 19:30
    #8

    Jag gillar Cambridge då dom har både varma soppor i tre smaker. Svamp, kyckling och grönsak, och milkshakes i många smaker. Mättar bra och är krämiga i konsistensen. Kostar 23kr påsen.

Svar på tråden Pulverdiet?