• AlaM
    Äldre 17 Sep 12:03
    4135 visningar
    20 svar
    20
    4135

    Bröllopssidan klar!!

    Åhh!! Nu är vår hemsida äntligen klar. Ska bli så kul att skicka ut inbjudningar nu. Kika gärna in och kolla...
    www.martinochmadeleine.se

  • Svar på tråden Bröllopssidan klar!!
  • nni
    Äldre 17 Sep 12:06
    #1

    Mycket fin!

  • connys hjärta
    Äldre 17 Sep 12:08
    #2

    Jättefin! Kan ni hålla er från att gå in på önskelistan? Jag hade nog fått blocka mig för jag är så nyyfiken*S*

  • AlaM
    Äldre 17 Sep 12:11
    #3

    Hehe... Det tror jag nog. Vi har ju egentligen ingen anledning till att besöka hemsidan när vi väl har tittat os mätta på den nu så det bästa är väl att helt enkelt aldrig gå in på sidan alls mellan inbjudningarna skickas och bröllopet äger rum :P

  • Decemb­er 2009
    Äldre 17 Sep 12:14
    #4

    bara jag som inte kan klicka runt?

  • FelizL­ane
    Äldre 17 Sep 12:17
    #5

    jag kan heller inte klicka runt... :/

  • AlaM
    Äldre 17 Sep 12:37
    #6

    oj!! var kan ni inte klicka runt? kommer ni vidare från startsidan intill "brudparet" eller var fastnar ni?

  • FelizL­ane
    Äldre 17 Sep 12:37
    #7

    jaa, till brudparet men inte där på sidan.. välja önskelistan åså..

  • AlaM
    Äldre 17 Sep 12:40
    #8

    vad dumt! Måste vi ju lösa. Funderar bara på varför. Vad använder ni för webbläsare?

  • Fenixx
    Äldre 17 Sep 13:12
    #9

    kan inte heller klicka runt. men såg fint ut.

  • AlaM
    Äldre 18 Sep 09:26
    #10

    Ni som inte kom in, testa gärna igen idag. Har ändrat lite grejer och hoppas det ska funka för alla nu...

  • Blanca­s
    Äldre 18 Sep 09:35
    #11

    Nu funkade det!! Vilken trevlig sida, jag hoppas att ni får allt ni någonsin önskat!

  • Im yours
    Äldre 18 Sep 09:45
    #12

    Grattis till en superfin bröllopssida!!!

    Lycka till med allt

  • Decemb­er 2009
    Äldre 18 Sep 10:04
    #13

    har firefox

  • one
    Äldre 18 Sep 10:07
    #14

    Vilken fin sida! Jag är nyfiken på hur ni gjort den. Använde ni en mall eller har ni gjort sidan helt själv? Vi har letat efter olika varianter på bröllopssidor med mallar man fyller i, men inte hittat den perfekta:)

  • AlaM
    Äldre 18 Sep 10:30
    #15

    Den är egengjord främst i frontpage. Min bror har gjort själva bakgrunden som bilder och sen har vi gjort om det till webbsida med länkar osv. Det är pga detta som det varit lite problem för vissa att gå in på länkarna när man har en annan upplösning. Då hamnar länkarna skevt liksom...

  • magnol­ias
    Äldre 19 Nov 16:34
    #16

    Jättefin sida! Vad vackert ni skrivit om varandra... Blev rörd... Er förlovning var ju så mysig... Lycka till på er stora dag!

  • Framti­daFruS­andber­g
    Äldre 10 Dec 09:53
    #17

    AlaM, jag håller på och försöker få till det med bröllopshemsida. Har ni köpt domännamnet (hur mycket kostade det i så fall?) eller hur har ni gjort?

  • Trollm­or 86
    Äldre 10 Dec 13:06
    #18

    Jag lyckas inte klicka mig runt :( Fastnar på brudparet. Har testat både i Chrome och i Firefox.

  • Supers­tarfia
    Äldre 10 Dec 13:20
    #19

    funkar ypperligt med explorer..

  • Chris2­4
    Äldre 11 Dec 15:08
    #20

    Jätte fin sida! verkligen!

    men jag kan inte klicka på allt? gör jag nåt fel?
    Kan inte klicka på tex, gåvor osv..

Svar på tråden Bröllopssidan klar!!