• knyjoy
    Äldre 15 Sep 07:46
    69395 visningar
    427 svar
    427
    69395

    CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.htm...
    Tråd nr 14: brollopstorget.se/Forum-2-19/m3385346.html

    Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

    Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!
  • Pentan
    Äldre 23 Sep 08:48
    #81

    December 2009

    Det är bra att du orkar börja om i dag! Godis är inte gott - det är inte värt det!! Du måste ha den inställningen annars blir det svårt att stå emot. Om du bara hela tiden ska försöka stå emot kommer man förr eller senare falla dit. Du måste ändra hela din inställning, hjärntvätta dig! Maten och godiset du ser och som finns i din närhet, eller som du ser på Tv eller i tidningen - är inte till för dig nu. Sen -men inte nu. Du måste skärma av dig från allt sånt, bläddra förbi i tidningen när recept och reklam kommer upp - tänk stilla ja ja inte nu - sen. Gör ingen stor grej av det - det får inte vara jobbigt eller känslomässigt. Detta ska vara naturligt och enkelt.
    Lycka till.

  • knyjoy
    Äldre 23 Sep 10:59
    #82

    Jag håller med pentan! Det är så det måste vara.. inte "jag får inte" utan "jag kan inte", tänk dig allt sånt som du ser eller som är i din närhet och tänk dig det falla ner i magen, malas ner och sen tänk dig mer vad det faktiskt gör med din kropp!

    Det fungerar faktiskt och man måste verkligen tänka efter varje gång och då är det inte värt det längre.

    Idag blev jag väckt av en dum telefonförsäljare som tyckte att det var okej att ringa mig så där. Hon fick en morgontrött-joy-utskällning och sen blev det frukost *gäsp* och här sitter jag nu. Ska snart dricka en kopp te (som för övrigt hjälper ganska bra mot sötsug).

    Ikväll är det jobb, det känns bra för då kan jag fokusera. Även om det brukar finnas fikabröd och sånt så är det inte sånt jag är sugen på så det är nog lugnt.

    Må gott!

  • Pentan
    Äldre 23 Sep 11:21
    #83

    Jag har jättemycket positiv energi i dag!! Så jag skickar ut det till er vi etern och hoppas att det når er!! *håller ut handflatorna mot datorn och mummlar mystiskt*

  • knyjoy
    Äldre 23 Sep 11:23
    #84

    Tack pentan :)

  • Pentan
    Äldre 23 Sep 11:24
    #85

    Som en vän till mig sa: Du MÅSTE inte gå ned i vikt - du ska VILJA gå ned i ivkt. All skillnad i världen!

  • Pentan
    Äldre 23 Sep 11:25
    #86

    Kakaoshake till frukost, druckit ca 2 liter redan. Mer ska det bli, ca 4 liter behöver jag om dagen.

  • knyjoy
    Äldre 23 Sep 13:12
    #87

    oj jag får inte i mig så mycket vatten!

  • Pentan
    Äldre 23 Sep 13:33
    #88

    Inte? Det hjälper mig massor - blir aldrig hungrig direkt eftersom jag dricker nästan hela tiden. Men på jobbet så har jag alltid en 1 liters flaska på bordet som jag ser till är full hela tiden.

  • knyjoy
    Äldre 23 Sep 18:48
    #89

    Du är värsta duktig, här sitter jag på jobbet och har säkert inte ens druckit en liter än idag haha och basta ska jag göra sen också...hm, det kanske är dags att börja hälla i sig lite vatten nu.

    Imorgon ska jag gå på yoga igen , det känns kul och jag ser framemot att börja röra på mig igen :) tur att jag har en så snäll mamma som sponsrar mig till att börja röra på mig :)

  • Decemb­er 2009
    Äldre 23 Sep 22:02
    #90

    Hela första dagen avklarad och ca 3½ liter vatten, såg flickan som lekte med elden och pissnödig hela filmen pga allt vatten.. sprang till toa, som tur va innan kön hann dit och trodde fan aldrig floden skulle ta slut sååå gottesugen men NEJ nu ska jag sova.

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!