• knyjoy
    Äldre 15 Sep 07:46
    69378 visningar
    427 svar
    427
    69378

    CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.htm...
    Tråd nr 14: brollopstorget.se/Forum-2-19/m3385346.html

    Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

    Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!
  • Herr P
    Äldre 22 Sep 17:10
    #71

    Oj var visst inloggad som Herr P - min mans konto! Detta är alltså Pentan som skriver!

  • knyjoy
    Äldre 22 Sep 18:02
    #72

    jag önskar dig all lycks och välgång, det vet du :) Vet ju att du klarar det här :)

  • neverg­iveup
    Äldre 22 Sep 19:48
    #73

    hej på er!

    jag var här för något år sen. jag minns pentan! en riktig fighter. jag höll på i 2 veckor förra gången bara. men tappade 7 kg på dom veckorna. grymt! sen hände lite tråkigheter & jag orkade inte fokusera på min vikt just då.

    nu, ungefär ett år senare är jag fortf på samma vikt, men känner att jag behöver tappa runt 30-40 kg. jag väger tresiffrigt, men det är ingen som kan gissa de, för det syns inte (som tur är).. vikten har sprungit iväg dom senaste åren, tyvärr. men nu är det dags att ta tag i de, och då behöver man stöd, från andra som går igenom samma sak .. så därför är jag här , åter igen. för jag fick så mycket stöd förra gången :) man blev sjukt peppad!

    hur går de för er alla? läste om naturgodis nånstans ;) äh, man får göra misstag. då lär man sig att inte göra om de ;) man får tänka på att detta är bara för några veckor/månader.. det är inte hela livet. vi kommer va gryyymt snygga när vi väl är vid målet ;]

  • Pentan
    Äldre 22 Sep 19:52
    #74

    Ja fan ni har rätt tjejer!!! Nu blir jag oxå peppad - bra skrivet Nevergiveup

    Har just skickat iväg en beställning på nya soppor www.nailsbodybeauty.se men har även hemma sen tidigare. Ska nog ta och sätta igång. Blir så där förväntansfullt pirrig inför ren kur. För det är ett litet äventyr att se sin kropp förändras så snabbt som det faktsikt går på ren kur!

    Ska ta och köra igång i morgon tror jag!!

  • JollyO
    Äldre 22 Sep 20:03
    #75

    Åh, VLCD, jag vill men jag känner inte för det. Har tränat och ätit bra kalorisnål mat i två månader nu och ätit lite Alli till det men jag tycker inte att det händer någonting! Fyra kilo på sju veckor är mindre än vad jag tänkt mig.
    Har tio månader kvar till bröllopet så det är ju inte så akut än...

    Behöver lite peppning, om någon kan förbarma sig..!

    Vill gå ner 18kg till.

  • gladaD­essie
    Äldre 22 Sep 21:08
    #76

    Okej, är det då man betalar 50 kr för vägning konsulenten räknar ut fett?
    Jag väger mig hemma varje fredag.

  • knyjoy
    Äldre 22 Sep 22:49
    #77

    Gladadessie: Jag betalade en engångssumma och så gör de allt sånt där varje vecka jag går dit :)

    Pentan: Damn du är inspirerande, det där pirret! Jag behövde bli påmind om det just idag. Jag har en fruktansvärt dålig dag då jag bara känner för att sätta mig i ett mörkt hörn och gråta lite med en stor godispåse.
    Det är fruktansvärt! Jag måste göra nystart imorgon också för jag blev tvungen att äta en smörgås idag eftersom jag glömt min påse hemma och jag höll på att hungra ihjäl :( Det kändes ju inte heller bra! Dagen blev bara sämre och jag försöker hålla modet uppe! Men det håller inte alltid :( Usch usch usch för idag!

    JollyO: Usch jag gillar inte Alli... det är något som känns väldigt lurt med det. Tror att du klarar dig mycket bra utan det. Prova VLCD, det är lättare än man tror (säger hon efter det ovanstående med ett stort leende) Come to the darkside, we have VLCD bars ;)

    Hoppas på en bättre morgondag!

  • knyjoy
    Äldre 22 Sep 22:49
    #78

    Nevergiveup: Let´s do it!!

  • Pentan
    Äldre 23 Sep 07:12
    #79

    God morgon tjejer!!

    Vaknade inte vrålhungrig som jag annars brukar göra - en bra start för CK. Sitter med lite Pepsi Max så här på morgonkvisten - inte så fräscht kanske, men lightläsk och tex fun light har alltid varit min räddning på ren kur och aldrig påverkat ketosen.

    Oh fan just det jag vägde mig... Säg det inte till någon ok. 92,4 kg.... Ghaaaa.... Ja ja vad gör man? Jo ren kur!!

    Mitt slutmål denna gång är att hamna på min fina vikt jag hade för ca 6 mån sen: 76 kg.

  • Decemb­er 2009
    Äldre 23 Sep 08:40
    #80

    Här är en som startar om idag Blev kaos och pannkaka i helgen pga flytten så åt både donken och pizza hut samma dag så vågar inte väga mig!


     


    snälla peppa mig för redan sugen på godis

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!