• pandis­81
    Äldre 12 Sep 20:08
    41875 visningar
    239 svar
    239
    41875

    April 2010 del 3

    Ja då var det dags för en ny tråd där vi fortsätter vår resa mot dagen D.

    Del 3.

  • Svar på tråden April 2010 del 3
  • EåN201­0
    Äldre 15 Nov 18:42

    det har inte vi... vi var å kollade för några veckor sedan men bestämde oss aldrig... hmm de kanske man ska ta å göra..

  • pandis­81
    Äldre 15 Nov 23:23

    Hej.
    Det var ett tag sen man var här inne och skrev.
    Tanken har slagit mig att om 9 dagar så är det bara 5 månader kvar innan man är gift. Tiden går ju så sjukt fort. Fattar inte vart den tar vägen.

    Det är så mycket som är klart hos oss att det står rätt still just nu, jag är innen och läser vad ni skriver ibland. Men jag har jobbat så mycket nu att man har inte direkt tid att sitta och skriva.

    Men det händer verkligen saker hela tiden som kommer fram.
    Eventuellt så har vi hittat en ny fotograg.. kanske men vi får se vad som händer.

  • Shiosa­n
    Äldre 17 Nov 08:14

    Har stått rätt still hos oss också, men klänningen kom i veckan. Dock en storlekt för stor, så jag har skickat tillbaka den och väntar nu på en ny! :)

    Just nu har jag så sjukt svårt att förstå att det är sant att vi ska gifta oss, känns helskumt....och läskigt...fast bra läskigt förståss...men lite ont i magen har jag allt för att stå i centrum, hur känner ni för det? :)

    Satt och lyssnade på lite låtar igår till "bröllopsvals" har ni några idéer?

  • EåN201­0
    Äldre 17 Nov 09:36

    nu är man nere på under 5 månader... det börjar kännas riktigt bra det här...

    Vi kommer ha Av längtan till dig av Åsa Jinder till brudvals....

  • pandis­81
    Äldre 17 Nov 09:58

    Jag känner precis samma sak som dig, det är läskigt och skumt,skrämmande men samtidigt en skön känsla på ett bra sett.

    Det är ju knappt 5 månader kvar för oss, vi ska ju gifta oss den 24 april så vi är väl bland dom sista i tråden, har för mig att ni andra har det ganska tidigt.

    Jag har inte sån skrämmande känsla över det som ska göras, för det känns som om vi har det mesta under kontroll.

    Vi har bra mail kontakt med lokalen som vi ska vara på och bara det känns riktigt skönt för då får man svar på det man vill ha svar på ganska fort och inget man behöver oroa sig för, då vi har lokalen på en annan ort än där vi bor.


    Shiosan skrev 2009-11-17 08:14:19 följande:
    Har stått rätt still hos oss också, men klänningen kom i veckan. Dock en storlekt för stor, så jag har skickat tillbaka den och väntar nu på en ny! :)Just nu har jag så sjukt svårt att förstå att det är sant att vi ska gifta oss, känns helskumt....och läskigt...fast bra läskigt förståss...men lite ont i magen har jag allt för att stå i centrum, hur känner ni för det? :)Satt och lyssnade på lite låtar igår till "bröllopsvals" har ni några idéer?
  • Shiosa­n
    Äldre 17 Nov 17:12

    Jag är inte orolig för att allt inte kommer att fungera, jag är bara väldigt ovan vid att stå i centrum. Är van att göra saker för andra och inte något jag vill. Längtar så jag kan dö efter den dagen då jag ska få han jag älskar "på riktigt", men jag har också så ont i magen för att t.ex. gå in kyrkan, dansa m.m. Är inte blyg, men gillar inte att vara i centrum helt enkelt...! Därför är det läskigt! :)


    pandis81 skrev 2009-11-17 09:58:32 följande:
    Jag känner precis samma sak som dig, det är läskigt och skumt,skrämmande men samtidigt en skön känsla på ett bra sett. Det är ju knappt 5 månader kvar för oss, vi ska ju gifta oss den 24 april så vi är väl bland dom sista i tråden, har för mig att ni andra har det ganska tidigt. Jag har inte sån skrämmande känsla över det som ska göras, för det känns som om vi har det mesta under kontroll. Vi har bra mail kontakt med lokalen som vi ska vara på och bara det känns riktigt skönt för då får man svar på det man vill ha svar på ganska fort och inget man behöver oroa sig för, då vi har lokalen på en annan ort än där vi bor.
  • pandis­81
    Äldre 17 Nov 23:50

    ja det är en läskig känsla att allt ska kretsa kring oss.. Men jag tror nog att när dagen är där så kommer det inte vara så otäckt utan man kommer vara så upprymd och uppspelt, spännande nyfikenhet på allt som ska hända under dagen. Att man liksom glömmer bort det lite.


    Shiosan skrev 2009-11-17 17:12:55 följande:
    Jag är inte orolig för att allt inte kommer att fungera, jag är bara väldigt ovan vid att stå i centrum. Är van att göra saker för andra och inte något jag vill. Längtar så jag kan dö efter den dagen då jag ska få han jag älskar "på riktigt", men jag har också så ont i magen för att t.ex. gå in kyrkan, dansa m.m. Är inte blyg, men gillar inte att vara i centrum helt enkelt...! Därför är det läskigt! :)
  • pandis­81
    Äldre 19 Nov 23:48

    hur ska ni åka från kyrkan till lokalen ???

  • pandis­81
    Äldre 19 Nov 23:48

    hur ska ni åka från kyrkan till lokalen ???

  • EåN201­0
    Äldre 20 Nov 10:32

    limmo... en kompis till killen har en sån firma.. *jippi*

    ska ni ha något till välkomst drinken/ brudskål eller vad det nu heter?

Svar på tråden April 2010 del 3