• pandis­81
    Äldre 12 Sep 20:08
    42359 visningar
    239 svar
    239
    42359

    April 2010 del 3

    Ja då var det dags för en ny tråd där vi fortsätter vår resa mot dagen D.

    Del 3.

  • Svar på tråden April 2010 del 3
  • Shiosa­n
    Äldre 29 Oct 13:07

    När ska ni skicka ut inbjudningarna EåN2010 och luckyy??
    Vi har börjat skicka ut några av våra nu och kommer ha skickat alla innom två veckor eftersom att vi har långväga gäster och det känns lite för sent för att skicka save-the-date kort....men de känns väldigt tidigt att skicka ut inbjudningarna redan!

  • EåN201­0
    Äldre 29 Oct 13:09

    Vi kommer skicka ut våra precis efter jul å nyårs helgen... bara för att folk ska få bli klara med julen först så de inte tappar bort inbjudan i all julstök... sen kommer vi ha osa tiden till 1mars... så då får de ungefär 1.5 månad på sig att ta ledigt å så...

  • Berri
    Äldre 30 Oct 17:32

    jaha okej ska höra med en vän som e syrian..

    alltså syrianer älskar folkdans musik du vet man dansar i ring eller du kanske inte vet!! Sen beror det på hur hans släkt är som personer om det gillar det eller inte. Eftersom det endast ska ha bröllop på 80 personer verkar det som att det vill mer ha ett lugnt bröllop ?

  • Luckyy
    Äldre 30 Oct 18:41

    shiosan: jag har ingen aning med inbjudningarna. jag vill ksicka ut dom snart så jag vet hur många som kommer. för det är då ja kan börja planera på riktigt känns det som. så jag tror det blir innan jul i alla fall o så vill jag ha svaret i januari nån gång.. eller är jag jätte tidig??

  • chenda­86
    Äldre 30 Oct 21:08

    Hej Tjejer! Long time no see! Var hundra år sen jag var inne här känns det som! Ni kanske inte ens kommer ihåg mig?

    Jag har suttit och planerat lite ikväll och kom på att man ska ju kanske ge tärnorna en gåva! Men jag kan verkligen inte komma på något!! Några förslag?

    Idag skulle vi egentligen beställa våra inbjudningskort från Calligraphen men när vi skulle beställa kunde man inte skriva in texten som vi vill ha i korten... Är det bara jag som är dum i huvudet, eller är det någon mer som tycker att deras hemsida är fruktansvärt dålig?? Rörig och ja, inte användarvänlig!

    Hoppas att det går bra för er alla! Ser att det är många nya (för mig!) Tack pandis för att du la in tråden i min GB annars hade jag nog inte hittat er!

    /Elinor

  • EåN201­0
    Äldre 31 Oct 14:58

    Berri: jo jag är en film människa så jag vet hur ni gör de den vägen... ja den uppfattningen har jag oxå fått att de vill ha ett lite lugnt bröllop... eller som de sa de de vill hinna prata med alla och tacka alla för att de har kommit...
    hihi.. men de är väl samma sak..

  • Berri
    Äldre 31 Oct 20:07

    Eån2010

    Ja så då vet jag inte om det vill typsikt "syrian" musik... så vet faktist inte....

  • EåN201­0
    Äldre 1 Nov 11:37

    okej... men tack ändå... hur långt har du kommit i era planer?

  • Shiosa­n
    Äldre 2 Nov 12:23

    Luckyy: Vi har börjat skicka ut våra inbjudningar redan, för vi har många gäster som kommer långt ifrån. Men vi har inte fått några reaktioner på att det skulle vara för tidigt att skicka dem nu, vi har satt ett O.S.A datum till 1 Mars. Tror det räcker, hoppas jag i alla fall.....;)

  • Luckyy
    Äldre 2 Nov 12:40

    shiosan :jag har precis skickat efter inbjudningarna nu, så skickar dom så fort dom kommer.. satte osa till den 10 februari.. jag blir stressad om det blir tätare inpå.. haha
    kommer inte ihåg om jag frågat men hur gör du med brudklänningen? hyra eller köpa?

Svar på tråden April 2010 del 3