• pandis­81
    Äldre 12 Sep 20:08
    41844 visningar
    239 svar
    239
    41844

    April 2010 del 3

    Ja då var det dags för en ny tråd där vi fortsätter vår resa mot dagen D.

    Del 3.

  • Svar på tråden April 2010 del 3
  • molnis
    Äldre 4 Oct 13:57
    #61

    Jo fast nu tror jag att jag testar att sy upp i kina. Ska maila dem idag. Se vad de säger... de syr ju himla många klänningar så borde ha koll. så ska jag testa några fler i butik på tisdag som jag sett på nätet.

    har ni andra klänningarna färdiga föresten?=)

  • EåN201­0
    Äldre 6 Oct 11:19
    #62

    japp! har hittat min... men den ska sys om lite grann så jag ska in i januari å göra de...

  • pandis­81
    Äldre 6 Oct 21:57
    #63

    jag har haft min klänning hemma lääänge,, jag hittade den när jag och min mamma var på dagsutflykt till katrineholm.. Är så nöjd det är den som är i galleriet..

    Jag ska prova den på torsdag med underkläder och skor för att se hur det blir.

  • molnis
    Äldre 6 Oct 23:29
    #64

    Verkar som jag kanske hinner få klänningen innan jul!=) Fått pris osv å sagt att jag vill beställa så hoppas på svar i morgon. Hoppas de kan få till klänningen så jag tänker mig.

  • EåN201­0
    Äldre 7 Oct 10:30
    #65

    Hur mycket kommer din klänning att kosta?
    vad skönt att du får den så tidigt..

    Pandis! har du redan köpt underkläder till bröllopet?

  • molnis
    Äldre 7 Oct 18:47
    #66

    Så nu är den beställd å betald 2700 med frakt men ev blir det lite extra tullavgifter. Så riktigt bra pris! Hoppas de lyckas få till den nu bara... Men känns bättre nu igen, nu är den på banan igen. Har lagt upp en skiss jag gjort bland mina bilder. La 5 min på den men hoppas att de med hjälp av den å mina andra bilder och texter jag gett dom, förstår vad det är jag vill ha=)

    Ska snart hem från jobb å prova lite bordsdekorationer för har fått tyg till dukar å rosblad. Tyget var ej riktigt som jag tänkt i färg men hyffsat ok så ska se!

  • pandis­81
    Äldre 7 Oct 21:21
    #67

    ja jag har köpt underkläder.
    Det var för att jag hittade en billig här på BT köp/sälj.
    Och jag har provat klänning med underkläder. Några kilo ner så sitter det som ett smäck.. Jag får ju igen det nu också med underkläderna men jag hänner att jag vill ha lite mer rymd runt magen för att det inte ska bli så tajt när man sitter ner.
    Så ett par kilo sen är det perfekt.


    EåN2010 skrev 2009-10-07 10:30:49 följande:
    Hur mycket kommer din klänning att kosta? vad skönt att du får den så tidigt.. Pandis! har du redan köpt underkläder till bröllopet?
  • EåN201­0
    Äldre 8 Oct 11:02
    #68

    haha.. ja jag försöker oxå gå ner lite runt magen så man kan sitta å andas... :D

  • EåN201­0
    Äldre 12 Oct 09:45
    #69

    Pandis du sa att du var i Katrineholm å handlade klänningen... vart bor du då??

  • pandis­81
    Äldre 12 Oct 10:00
    #70

    Jag bor i stockholm.
    Men min mamma och jag brukar åka iväg en gång om året och gå runt strosa och hanlda över en dag. Vi kollar på kartan och ser om det finns några passande tågresor över en dag. Och denna gång vart det Katrineholm.


    EåN2010 skrev 2009-10-12 09:45:54 följande:
    Pandis du sa att du var i Katrineholm å handlade klänningen... vart bor du då??
Svar på tråden April 2010 del 3